SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoereren achter centraal?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:04 schreef SocialDisorder het volgende:
3k, stel je niet aan, dat verdiende ik als student in 2 weken
Dunno ik kan er niks over vinden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:24 schreef AQuila360 het volgende:
Terugwerkende kracht lijkt me toch niet fruuty Tuuty oFWEL SOMS?
GEEN PANIEK, GEEN PANIEKquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dunno ik kan er niks over vinden.
Die sitequote:Op woensdag 11 juli 2012 14:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Dat nooit AQ...
http://procatinator.com/?cat=76
Ja, dat leek me ook. Maar aan de andere kant, de overheid heeft me al een tijdje niet meer onzedig anaal geraakt, dus het wordt weer eens tijd, zeg maar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Lijkt me sterk dat het met terugwerkende kracht is. Denk niet dat ze dat juridisch gezien rond krijgen.
Ja, ik denk niet dat ze dit kunnen maken. Maar dat de langstudeerboete er doorheen was natuurlijk te verwachten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, dat leek me ook. Maar aan de andere kant, de overheid heeft me al een tijdje niet meer onzedig anaal geraakt, dus het wordt weer eens tijd, zeg maar.
Yup. Ondanks dat er een kamermeerderheid tegen is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat ze dit kunnen maken. Maar dat de langstudeerboete er doorheen was natuurlijk te verwachten.
Die zijn er ook alleen maar tegen omdat het verkiezingstijd is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yup. Ondanks dat er een kamermeerderheid tegen is.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die zijn er ook alleen maar tegen omdat het verkiezingstijd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:46 schreef Reintji het volgende:
Ah, een blogpost.
Smakelijk!
Ben nog op het werk Shar en heb alleen nog maar Mario 3D land.SM 3D LandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jouw wishlist![]()
Reintji![]()
Shar is alive!quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Jullie zijn lief
Maar nee vandaag gelukkig niet flauw gevallenEn ik heb in mijn broek nog wat gaten bij gemaakt, nou klopt t weer
![]()
Ik was ff blogpost aan het uploaden, zal je zo even toevoegen Reintji
Nu eerst eten maken
Dat filmpje is al oud AQtjequote:Op woensdag 11 juli 2012 19:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Shar is alive!
Special voor jou deze filmpje die ik net weer tegen kwam kijk hem ff hij is GENIAAL![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)pje_heeft_alles.html
hoe die dikke peuter of wat het is op de grond pleurt![]()
Ohh je vond hem niet leuk?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat filmpje is al oud AQtje
En ik vind hem niet zo leukeerder sneu voor dat kind
Hoe vind je deze dan!quote:
ik weet dat die oud was :p kwam hem net ook weer tegen maar is het beste filmpje OOITquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat filmpje is al oud AQtje
En ik vind hem niet zo leukeerder sneu voor dat kind
quote:
Sorryquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
AQ pas nou oooohoop, je was zo goed bezig!
Die gasten zijn zo slechtquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Het is trouwens wel een epic slechte review van een tv waar je toch wel om moet lachen![]()
OP het einde met die multiplayer op 1 scherm dat het alleen werkt als je 1 oog dichtdoet :dquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die gasten zijn zo slecht
Gewoon lekker AVGN kijken, veel beter.
Haha Fruit is bang voor onweer!quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil naar huis maar het onweert de hele tijd al ZO HARD dat mijn bureau er van trilt
Echt al sinds 5 uur ofzo
Het is meer de zondvloed aan regen die er bij komt kijken. Drie keer natregenen voor donderdag is wel een beetje mijn limiet in een week -_-''quote:
pwwwwwufssyyquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil naar huis maar het onweert de hele tijd al ZO HARD dat mijn bureau er van trilt
Echt al sinds 5 uur ofzo
JA KOM MAAR LANGS JE WEET ME TE VINDENquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
pwwwwwufssyy
WANNEER GA IK JE KANTOOR ZIEN VORIGE KEER ALLEEN JE KAMER GEZIEN BAH
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
pwwwwwufssyy
Eindjehovuh, dan 3 uur in een gekke bus met marocs, dan industrieterrein. Zo iets.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
JA KOM MAAR LANGS JE WEET ME TE VINDEN
ben nu arme student zonder geems.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:47 schreef AQuila360 het volgende:
Wes waneer ga je weer een sloot aan 360 games verkopen!
oke oke ik heb er genoeg, maar je koopt toch nooit wat dus fak jou!quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:51 schreef AQuila360 het volgende:
Wes zonder games = als EmarWii zonder slechte reviews!
GAAT NIET BESTAAN.
Gast ik heb 2 games ooit van je gekochtquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
oke oke ik heb er genoeg, maar je koopt toch nooit wat dus fak jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
En nu met 100 meer authentieke krassen, gratis en voor nop.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
Je moet die iPad 2 met authentieke kras opgelopen tijdens een GK item op Ebay zetten!
Die krassen zijn verre van authentiekquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En nu met 100 meer authentieke krassen, gratis en voor nop.
Zijn huis is leuker daar zijn de vogeltjes!quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
pwwwwwufssyy
True that, piep piep doen ze.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zijn huis is leuker daar zijn de vogeltjes!
omdat het zomer isquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Waarom regent het nou de hele tijd...
Maar ik moet dadelijk 7 km naar mn werk fietsen. En dan is niet ver maar daarin kun je wel heel nat wordt heb ik gisteren gemerkt..quote:
Zomerquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar ik moet dadelijk 7 km naar mn werk fietsen. En dan is niet ver maar daarin kun je wel heel nat wordt heb ik gisteren gemerkt..
En gisterenavond was ik om 9 uur klaar met werken met heb bijna 3 kwartier moeten wachten voordat het enigszins te doen was.. Het regende echt niet meer normaal hard met zulke harde onweer, jeej zomer.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zomer
Ik hou van zomer
Srsly, ik houd er zo veel van, als zomer een persoon zou zijn, zou ik me er mee verloven en trouwen en kindjes mee krijgen
Derpquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zomer
Ik hou van zomer
Srsly, ik houd er zo veel van, als zomer een persoon zou zijn, zou ik me er mee verloven en trouwen en kindjes mee krijgen
quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zomer
Ik hou van zomer
Ik moest er ook om lachenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:05 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Zo flauw, maar ik moest gniffelen
Is this just fantasy?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:41 schreef SuperFruitig het volgende:
Stop!
Living on video
Stop!
Integrated circuits.
Stop!
Sur un faisceau de lumieres
Stop!
Is this reality?
She find pictures in my e-mailquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Is this just fantasy?
Caught in a landslide,
No escape from reality
Open your eyes,
Look up to the skies and see,
I'm just a poor boy, I need no sympathy,
Because I'm easy come, easy go,
Little high, little low,
Any way the wind blows doesn't really matter to
me, to me
quote:I wear this crown of shit
Upon my liar's chair
Full of broken thoughts
I cannot repair
Beneath the stains of time
The feelings disappear
You are someone else
I am still right here
quote:Shame on a nigga who try to run game on a nigga
Wu buck wild with the trigger!
Shame on a nigga who try to run game on a nigga
Wu buck- I FUCK yo' ass up! What?
Beetje laat maar *glunder*quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zomer
Ik hou van zomer
Nee dan verlaag ik mij ook tot dat niveauquote:
Ze heeft 2,5 jaar met hem, als ze nu nog niet weet wat hij leuk vindt dan is t behoorlijk kansloos!quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:06 schreef Amoeba het volgende:
Gaan shoppen met die bitch om lingerie uit te zoeken zodat ze je ex kan verwennen?
Oh ja lekker triest is dat.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Jezus mijn ex was dinsdag ff langs gekomen en ik wordt vandaag toevoegd op facebook door zijn nieuwe vriendin
vrouwen![]()
ga lekker ff andere controleren ofzo
wtfquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Jezus mijn ex was dinsdag ff langs gekomen en ik wordt vandaag toevoegd op facebook door zijn nieuwe vriendin
vrouwen![]()
ga lekker ff andere controleren ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |