Oh, niet gezien. Maar denk dat dat wel goedkomtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:32 schreef AnneX het volgende:
Zeg Lie... Heb je dit topic nog meegekregen?
betaallimiet bereikt in het buitenland, wat nu?
Beetje laat, misschien slaat het nergens op?
En je ging naar de oma's.
Hoe is het met opa, die niet zo geweldig meer functioneert...
OK.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, niet gezien. Maar denk dat dat wel goedkomt
Alle oma's en opa functioneren niet meer zo geweldig hoor. Maar ze zijn ook (bijna) 92, 90 en 86.
Alles gaat zijn gangetje eigenlijk. Ze kunnen niet zo veel.
Oh ja, en " iedereen wil oud worden" en "oud zijn niet "quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:48 schreef Bluezz het volgende:
Roept nog maar eens ten overvloede "ouderdom komt met gebreken"
(en soms begint het al vroeger ook)
Ja, daar doe je niks aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:48 schreef Bluezz het volgende:
Roept nog maar eens ten overvloede "ouderdom komt met gebreken"
(en soms begint het al vroeger ook)
Ooit vertelde een oom me dat hij een orchitis had en dat het echt énorm groot en pijnlijk was en vervolgens pakte hij zijn riem beet en riep ik: nou, ik hoef het niet te zien hoor!!!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:52 schreef Bluezz het volgende:
Ja, dat heb je aan je kont hangen door je studie. Ik hoor de artsen bij ons hierover. ook vaak klagen over feestjes en mensen als ze ergens zijn.
Ik heb van mijn moeder geleerd om niet of zo min mogelijk te klagen over je pijntjes en dingetjes (hier doe ik het nog weleensquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, daar doe je niks aan.
De ene oma ging ook helemaal dramatisch doen 'ik hoop dat ik jullie nog weer zie, ja, want mijn hart..'
'Goede reis' is ze dan weer vergeten
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooit vertelde een oom me dat hij een orchitis had en dat het echt énorm groot en pijnlijk was en vervolgens pakte hij zijn riem beet en riep ik: nou, ik hoef het niet te zien hoor!!!!!
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:54 schreef LieLie het volgende:
Ja, daar doe je niks aan.
De ene oma ging ook helemaal dramatisch doen 'ik hoop dat ik jullie nog weer zie, ja, want mijn hart..'
'Goede reis' is ze dan weer vergeten
Mijn moeder deed dat ook, elk jaar vanaf haar 75e tot haar 90equote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]dramaqueen
Ik heb echt verplicht de verjaardag van mijn oma moeten bezoeken 'omdat het de laatste keer kan zijn!'. Minstens 20 jaar lang.
Deze oma heeft een totaal andere filosofie!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb van mijn moeder geleerd om niet of zo min mogelijk te klagen over je pijntjes en dingetjes (hier doe ik het nog weleens) in gezelschap en op je werk, mensen zijn je dan al snel zat.
En Kerstmis en Pasen en dus verjaardagen, idemquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]dramaqueen
Ik heb echt verplicht de verjaardag van mijn oma moeten bezoeken 'omdat het de laatste keer kan zijn!'. Minstens 20 jaar lang.
Uiteraardquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:58 schreef AnneX het volgende:
En Kerstmis en Pasen en dus verjaardagen, idem
We dachten altijd dat ze wel honderd zou worden. Maar nu met dat hart is de kans dat ze in de komende vier weken doodgaat denk ik wel groter dan over vier jaarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uiteraard
Ze is geloof ik iets van 96 geworden.
Betreffende oma heeft twee enorme hartinfarcten doorstaan en na de eerste vertelden ze op de intensive care dat ze het ziekenhuis niet meer uitkwam en snel dood zou gaan. Dat heeft nog járen geduurd. Op het laatst heeft ze zelf de stekker er uit getrokken door alle medicatie te staken en niet meer te eten. Dat zwakke hart wilde maar niet stoppenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:01 schreef LieLie het volgende:
We dachten altijd dat ze wel honderd zou worden. Maar nu met dat hart is de kans dat ze in de komende vier weken doodgaat denk ik wel groter dan over vier jaar
Voor deze oma gaan we niet terug, hebben we al besloten. Voor de opa van mrLie wel en bij mijn andere oma ligt het heel erg aan de situatie, dat weet ik nu nog niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Betreffende oma heeft twee enorme hartinfarcten doorstaan en na de eerste vertelden ze op de intensive care dat ze het ziekenhuis niet meer uitkwam en snel dood zou gaan. Dat heeft nog járen geduurd. Op het laatst heeft ze zelf de stekker er uit getrokken door alle medicatie te staken en niet meer te eten. Dat zwakke hart wilde maar niet stoppen
Nu maar hopen dat ze niet de komende maand overlijdt, want dat is dan wel een donker wolkje in je vakantie. Bij de begrafenis zijn is ook wat waard.
Nou heb ik toch al een pesthekel aan tel. die van een callcentre komen, met al dat achtergrondgeruis van stemmen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, ik had idd gelezen dat men bezig was te scammen via de telefoon, om iets met de computer te doen en naar een website te gaan.
Gelukkig komen ze bij mij nooit door het telefoongesprek heen
Hoe het nb in mijn telefoon terecht is gekomen?quote:
Wat een idioot gesprek lijkt me datquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:18 schreef AnneX het volgende:
" doorkrumml'n '
Lastig hoor, ga je met vakantie waarheen dan ook, en wij ook iedere keer rekening houden met
dergl. zaken.
Al ging zwager naar Terschelling, idem.
Nou ja, wordt net gebeld door een mevrouw mét accent of ik de owner ben van een Windows computer
of ik engels spreek.
Er schiet van alles door mijn hoofd.
Punt 1 de windows computer wordt ternauwernood gebruikt ! Punt 2 en ik zeg, I am not interested in this sort of scam en leg neer.
Wordt direct teruggebeld en ietwat beledigd waarom ik denk dat het een scam is !
De brutaliteit.
in. Ik heb wel een pak om custard te maken staan, is dat hetzelfde?quote:1 package (3 oz) cook & serve vanilla pudding
Dr Oetker heeft ook wel iets van kookpudding geloof ik. Die kun je beter nemen denk ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:01 schreef Bluezz het volgende:
Als je dit bedoelt lijkt me het wat anders dan custard, want dat moet echt koken enzo.
http://www.usfoodz.nl/jel(...)ding-and-pie-filling
http://abitofbeesknees.bl(...)-cream-cupcakes.htmlquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan hoe je het moet gebruiken in het recept hoor.
Hm, ja, dan kun je die dr oetker pudding wel gebruiken denk ik. Moet je alleen wat langer wachten voor het koud is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://abitofbeesknees.bl(...)-cream-cupcakes.html
Dit is het recept.
Ja, hebben we weer aangezet!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:48 schreef z80 het volgende:
@LieLie
controleer voor verterek even bij de bank of je bankpas buiten Europa werkt.
de meeste banken hebben dit namelijk dicht gezet.
Welnee, de man die niet gelooft dat je geen tv hebt is wereldvreemd. Toen ik vrijdag een nieuwe internetaansluiting aan het regelen was zei ik ook dat ik geen all-in pakket moest omdat we geen tv hadden en geen tv kijken en ze zei dat ze dat steeds vaker hoordequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:58 schreef freecell het volgende:
Ik had vanmiddag een meneer op mijn stoep staan,die wilde mij een ander soort TV aansmeren.
Ik: ik ben heel tevreden met mijn telefoon en internet en we hebben geen TV
Hij: U HEEFT geen TV?![]()
Ik: Nouja, wel een toestel, maar geen aansluiting
Hij: Nou, dan kom ik dus precies op het juiste moment
Ik: Nee, want ik WIL ook geen tv.
Hij:![]()
![]()
![]()
En toen droop hij af
En volgens mij geloofde hij me niet eens![]()
Ik ben wereldvreemd
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:28 schreef Sarabi het volgende:
Of het helpt dat nu niet iedereen meer met Groupon daar komt eten.
Hoé laat je vertrekt, weet ik niet precies.quote:
Helaas nietquote:
Een goede reis en geniet van je eerste keer vliegen!quote:
Laten we het hopenquote:Op woensdag 18 juli 2012 06:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een goede reis en geniet van je eerste keer vliegen!
Dat ja, hartstikke leuk! Lekker filmpjes kijken onderwegquote:Op woensdag 18 juli 2012 06:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een goede reis en geniet van je eerste keer vliegen!
Een verjaardagskaart in de vorm van een hamburger van m'n zusquote:Op woensdag 18 juli 2012 07:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; nog leuke dingen gekregen?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 07:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een verjaardagskaart in de vorm van een hamburger van m'n zus
Een mailtje met een gebroken link naar een eCardquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een mailtje met een gebroken link naar een eCard
Denk dat ze niet durfden te bellen
Ik hoef ook helemaal geen cadeaus voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:50 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
Weet je ook weer van wie je het hebt.
Wel een vreemd 'cadeau' trouwens van hen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hoef ook helemaal geen cadeaus voor mijn verjaardag
Alleen hun onvoorwaardelijke steun en liefde
http://www.nu.nl/buitenla(...)jft-homos-weren.htmlquote:De Amerikaanse scouting blijft verboden voor homoseksuelen die voor hun geaardheid uitkomen.
Dat heeft het bestuur van de organisatie, waarbij bijna 4 miljoen mannen en jongens zijn aangesloten, besloten na een geheim onderzoek van een commissie. Dat hebben Amerikaanse media woensdag gemeld.
Prominente leden van de organisatie hebben aangedrongen op een opheffing van het verbod voor homo's, maar het hooggerechtshof bepaalde in 2000 dat particuliere organisaties het recht hebben hun eigen eisen voor lidmaatschap te stellen.
Volgens medewerkers van scouting geniet het verbod brede steun onder de leden.
Echt belachelijk! Zou voor mij een reden zijn vooral mijn kind niet op die organisatie te doen. Lid zijn van een organisatie die vindt dat homoseksuelen niet welkom zijn en dus intolerantie propageert bij kinderen is voor mij echt te gek voor woorden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:37 schreef PdeHoog het volgende:
Die amerikanen blijven ook ontzettende heikneuters he?
http://www.nu.nl/buitenla(...)jft-homos-weren.html
Mijn idee iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt belachelijk! Zou voor mij een reden zijn vooral mijn kind niet op die organisatie te doen. Lid zijn van een organisatie die vindt dat homoseksuelen niet welkom zijn en dus intolerantie propageert bij kinderen is voor mij echt te gek voor woorden.
Liefquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Een lieve collega hoorde dat ik gek was op zure matten en nu heeft hij me 6 pakjes zure matten gegeven. 3 aardbei, 3 regenboog.![]()
![]()
.
Klinkt als leuke collega'squote:Op woensdag 18 juli 2012 11:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Een lieve collega hoorde dat ik gek was op zure matten en nu heeft hij me 6 pakjes zure matten gegeven. 3 aardbei, 3 regenboog.![]()
![]()
.
Leukquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:59 schreef AnneX het volgende:
Een goed bericht!
Ná de zomervakantie ga ik een dagdeel werken in de lokale uitleen van de bieb.![]()
Eerst nog een computertraining.![]()
Goeiemorgen allen.
Au.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:13 schreef golfer het volgende:
Dan ga je 's morgens vroeg met de scooter naar het honkbalstadion (Haarlemse Honkbalweek) om alvast 2 goede plekken voor vandaag bezet te houden. Daarna met een sortiekaartje weer er uit om nog even een paar uurtjes thuis door te brengen. Op de terugweg de scooter een stukje omhoog duwen (onder een viaductje) en knal....spit.
Kan me totaal niet meer normaal bewegen en verrek van de pijn..
Dat wordt dus voor B. alleen naar het stadion en heel misschien dat ik met een enorme dosis pijnstillers vanavond nog wel even naar de avondwedstrijd kan gaan.
Heb al het nodige ingenomen (naproxen en diclo), maar de pijn gaat er dwars doorheen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:21 schreef AnneX het volgende:
Au.
Dosis pijnstillers / spierontspanners erin? Sterkte !
Klinkt niet fijn, dan kan je nog omeprazol nemen om je maag tegen de pijnstillers te beschermenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb al het nodige ingenomen (naproxen en diclo), maar de pijn gaat er dwars doorheen.
Zit er ook al in.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Klinkt niet fijn, dan kan je nog omeprazol nemen om je maag tegen de pijnstillers te beschermen
Naar de dokter een spierverslapper er in laten spuiten, doet tijgutje ook altijd als hij spit heeft.quote:
Direct op de goede plek spuiten is beter natuurlijk. Wees verder voorzichtig met spierverslappers, ze worden ook bij Euthanasie ingezet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:38 schreef Bluezz het volgende:
@AnneX zou diazepam wat zijn als spierverslapper in deze? We hebben nog 2 mg. liggen van de poesTis maar een idee... om er daar een paar van te nemen?
Disclaimer : no doc.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:38 schreef Bluezz het volgende:
@AnneX zou diazepam wat zijn als spierverslapper in deze? We hebben nog 2 mg. liggen van de poesTis maar een idee... om er daar een paar van te nemen?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Weet je wat ik zo erg vind, hij kijkt er al zolang naar uitzit al zoveel thuis, dit is nou juist zo'n leuke dag...
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Weet je wat ik zo erg vind, hij kijkt er al zolang naar uitzit al zoveel thuis, dit is nou juist zo'n leuke dag...
Zo als het nu aanvoelt zit dat er echt niet in.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:27 schreef Sarabi het volgende:
![]()
Beterschap Golfer! Hopelijk kan je vanavond nog even gaan kijken.
Veel gemeentes durven niet eens iets te ondernemen tegen de woonwagenkampen. Er zijn er genoeg waar bijv. geen belasting wordt betaald en niemand die er iets tegen durft te doen. Goed van Waalre er wel tegen in te gaan, en vervolgens gebeurt dit. Ze denken echt buiten de wet te staan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:23 schreef borisz het volgende:
Die "woonwagenkampen" van tegenwoordig.
Wel vreselijk wat er daar in Waalre is gebeurd.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:34 schreef Sarabi het volgende:
Scriptie schrijven met een rood wijntje er bij werkt best goed
Beter dan babies makenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Verstandig zijn sucks. Ik mis alle lol en voel me een ouwe taart.
Ik vond er geen moer aan, aan dat hele vliegen. Vooral lang wachtenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:21 schreef AnneX het volgende:
Ir. steer![]()
Was dat met ww kampen en Waalre.
Zijn er verdenkingen geuit?
Vanaaf: sperziebonen ( ja alweer, zien er mooi uit en altijd lekker) en gebakken A omdat mn. X dat zo lekker vindt en de hele dag gewerkt heeft. En een duits biefstukje.
Voor mij is meer de vraag of Lie het zakje voor haar neus al heeft gebruikt!![]()
/ herinnert zich de eerste keer vliegenen terug met de trein uit Espana
Ja, de armoe van het lange wachten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vond er geen moer aan, aan dat hele vliegen. Vooral lang wachten.
Nee. Het werd net pas omgeroepen in het volle stadion.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat is idd behoorlijk lullig ja... Hoop dat ze op tijd zijn ingelicht.
Wanneer ga jij met je dinnetje babies maken? Jullie zijn al lang bij elkaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Steer en FFT die aan babies maken denken. Ik word oud
Er is ook nog een middenwegquote:
Nou das lekkerquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Het werd net pas omgeroepen in het volle stadion.
Samen oud wezen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Steer en FFT die aan babies maken denken. Ik word oud
quote:
Wanneer jij en fft babies gaan makenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wanneer ga jij met je dinnetje babies maken? Jullie zijn al lang bij elkaar
Ben al sinds 2009 aan het opsparenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wanneer jij en fft babies gaan maken
Just do it?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben al sinds 2009 aan het opsparen
Gelukkig nooit eerder gehad. Wat is dat inderdaad pijnlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:26 schreef freecell het volgende:
Toch balen van je rug GolferDat soort dingen zijn knap pijnlijk!
Ha, je hebt hem gevonden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
Waardeloze kutactrice in Atlas Shrugged pt. 1
Haha.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
De scene met de armband komt binnen 2 minuten denk ik nu
ook sterke rugspieren verhinderen niet dat je last van de rug kunt hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig nooit eerder gehad. Wat is dat inderdaad pijnlijk.
Mijn altijd sterke sport-onderrugspieren zijn blijkbaar toch wat minder in conditie meer na 5 jaar niet meer sporten.
Dus train je de buikspieren op de goede manier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:34 schreef z80 het volgende:
[..]
ook sterke rugspieren verhinderen niet dat je last van de rug kunt hebben.
loop nu al een paar dagen als een oude man nadat het bij het afstappen van de fiets er in schoot.
Vind de film niet zoveel aan tot nu toe, denk dat het ook niet te snappen is voor de niet-boeklezers...quote:
Helemaal eens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind de film niet zoveel aan tot nu toe, denk dat het ook niet te snappen is voor de niet-boeklezers...
Haha half 5 eruit (half 4 wakker...) maar werd rond 7u pas een beetje echt wakker.quote:
Ja die zijn relaxquote:Op donderdag 19 juli 2012 07:48 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Wij hebben een nieuwe stoel. Zo'n Ikea hangstoel.
Geen kind meer aan de kinderen vanmorgen
Niet alleen in Zuid Duitsland, dit is ook in Düsseldorf al heel gewoon, hoewel de kwaliteit wel beter wordt als je naar het zuiden gaat..quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:39 schreef Den_Haag het volgende:
Lekkah!
FFT, jij moet in zuid Duitsland gaan werken. Daar krijg je pas een stevige lunch. Gewoon halve haantjes, snitzel, etc
Kan ik nooit vinden als ik op reis benquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:52 schreef Felagund het volgende:
Maar de Duitsers eten ook vaak 's avonds brood.
Oee! Ik zag ze ook net over de grens bij Venlo liggen, Jagerschnitzelsquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:39 schreef Den_Haag het volgende:
Lekkah!
FFT, jij moet in zuid Duitsland gaan werken. Daar krijg je pas een stevige lunch. Gewoon halve haantjes, snitzel, etc
Laat dan maar zitten. Brood als avondetenquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:52 schreef Felagund het volgende:
Klopt, smiddags warm en savonds brood. In mijn tijd in Zuidduitsland at ik smiddags warm en savonds warm. expense accountquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:52 schreef Felagund het volgende:
Het is een half haantje met friet gewordenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oee! Ik zag ze ook net over de grens bij Venlo liggen, Jagerschnitzels
Ja leuk dat twee dorpsmensen uit het perifere Drenthe op Times Square rondlopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit genoeg vet aan voor een schnitzeltje. Al zorgt verhuizen er wel voor dat ik genoeg beweging krijg..quote:
Mmmm, sperciebonen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond hier lekker een kipfiletje met spek, gebakken aardappeltjes en sperziebonen
Stoer hoor, dat je een hele maand in stats hebt verdiept.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Zit genoeg vet aan voor een schnitzeltje. Al zorgt verhuizen er wel voor dat ik genoeg beweging krijg..
Wrom ? Je hebt toch je best gedaan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks weer muziekles...spannend...
Ik weet zeker dat ie gaat lachen om mijn 1e project
Je blijft toch een band houden met noten.quote:
LOL! Hoe gaat het met je?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Je blijft toch een band houden met noten.
Nog vrij pijnlijk en stijfjes. Probeer veel te bewegen en verder zit ik nog onder de pijnstillers.quote:
Ahum. Het is maar een advies he.... Maar zou het niet helpen om te sporten? Is er geen GALM bij jullie? Mijn moeder doet dat en die houdt niet echt van sport......quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog vrij pijnlijk en stijfjes. Probeer veel te bewegen en verder zit ik nog onder de pijnstillers.
Niet nu, maar later.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:42 schreef golfer het volgende:
Wat is een GALM?
En om nu te gaan sporten met die spit lijkt me iets minder geslaagd.
Om eerlijk te zijn wil ik wel 6 jaar ouder zijn, dan mag ik meedoen.quote:
Nee hoor, iedereen kan meedoen!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef Den_Haag het volgende:
Ben je daar niet alweer te oud voor Golfer?
zie dr fbquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:32 schreef Sarabi het volgende:
Zou iemand nog de link naar de blog van Lie kunnen PMen?
Really??quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow echt, goh ik zou blond kunnen zijn.
tis een ziektequote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Je blijft toch een band houden met noten.
Heerlijk Sarabi, genieten jij!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef Sarabi het volgende:
Conceptversie van mijn scriptie is ingeleverd.....
Nu proberen los te laten en van mijn 2 weken vakantie genieten.
Tijd voor wijn!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
En pinda's zijn geen noten.
[ afbeelding ]
[BB SC 571] Door de bonen het bos niet meer zien
Whoop Whoopquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.singlefriday.nl/
Staat in de planning voor volgende week vrijdag![]()
![]()
Gottegotquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja leuk dat twee dorpsmensen uit het perifere Drenthe op Times Square rondlopen
Ben benieuwd hoe ze forestchickens doen bij Wal-Mart vinden
LeeLeequote:
*fluistert* goedemorgen!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben al lang wakker, maar wil je niet zo schreeuwen
Ook een goede morgen!
Tijd voor een goed gesprek denk ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:01 schreef Isabeau het volgende:
Wat een geklaag hier de hele tijdWe hebben een nieuwe teamleidster en ze is van het type 'olifant in porseleinkast'. Het is echt een leuke vrouw, maar ze heeft geen idee hoe het hier werkt en neemt de meest onwerkzame beslissingen (zonder enig overleg)
Laagst opgeleide hier is HBO-geschoold, dus het is ook niet zo dat we een stel domme koeien zijn waar je over moet beslissen zonder om raad te vragen.
Vandaag weer een warme lunch?quote:
Ze neemt toch wel van jullie aan dat sommige beslissingen niet zo handig zijn?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:01 schreef Isabeau het volgende:
Wat een geklaag hier de hele tijdWe hebben een nieuwe teamleidster en ze is van het type 'olifant in porseleinkast'. Het is echt een leuke vrouw, maar ze heeft geen idee hoe het hier werkt en neemt de meest onwerkzame beslissingen (zonder enig overleg)
Laagst opgeleide hier is HBO-geschoold, dus het is ook niet zo dat we een stel domme koeien zijn waar je over moet beslissen zonder om raad te vragen.
Foto!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn tijdelijke kamergenoot (ik heb de werkplek van een vakantievierende manager overgenomen om iets meer rust te creeeren) heeft een rebus voor me achter gelaten op het whiteboard gisteravond toen ze naar huis ging voor drie weken vakantieEn ik kwam daar pas na 1 uur achter
quote:
spekjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vandaag weer een warme lunch?
De vistruck komt straks weer op t werk met nog warme lekkerbekken uit Katwijk
lol!!!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn tijdelijke kamergenoot (ik heb de werkplek van een vakantievierende manager overgenomen om iets meer rust te creeeren) heeft een rebus voor me achter gelaten op het whiteboard gisteravond toen ze naar huis ging voor drie weken vakantieEn ik kwam daar pas na 1 uur achter
Snap alleen het eerste stukje niet zo goed maar kan op de laptop moeilijk lezen wat er staanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moest ook wel erg lachen toen ik hem vondStiekem wel leuk, die meid als kamergenoot
Leesbril ouwequote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Snap alleen het eerste stukje niet zo goed maar kan op de laptop moeilijk lezen wat er staan
tjesusquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:12 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Kleding van SPanje op de OS.
Neequote:
quote:Dagdag roommie, veel plezier in de bios
Lekker tochquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:47 schreef Den_Haag het volgende:
Vandaag maar gewoon soep met broodjes. ff rustig doen
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:25 schreef borisz het volgende:
Het EHRM heeft gesproken. De SGP moet vrouwen toelaten op de kieslijsten.
Donderdag is dé dag om daar te gaan dansen. Op vrijdag komen de niggah's tegen je aanschuren en is er geen ruimtequote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:00 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
En voor Steer: intrigerend, alleen vermoed ik dat de witte dame het niet zo laat maakt op een doordeweekse dag.
/ zó trots op niggie.
PS : do your homework: Li + fb
iets roze en met hello kitty?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
Oh trouwens FC, mijn nichtje wordt binnenkort 3. Mijn zus had al wat cadeausuggesties gedaan, waaronder een Hello Kitty speelgoedpiano. Maar ik wil daarnaast nog iets uit mezelf kopen. Maar ik weet niet wat.Weet jij nog iets leuks?
Ze houdt van Hello Kitty en roze.
bij den kruidvat hebben ze vaak wel goedkope hello kitty zooiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op die manier had ik het nog niet gezien
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Donderdag is dé dag om daar te gaan dansen. Op vrijdag komen de niggah's tegen je aanschuren en is er geen ruimte
Zal ff kijken
-edit- Ik snap niet wat je met Li bedoeltMaar ik zie alleen een avatar
Zo'n speurtocht op deze zonnige vrijdagquote:
Loftquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo'n speurtocht op deze zonnige vrijdag![]()
Ze komt me niet bekend voor, maar ik moet zeggen dat vrouwen er doorgaans compleet anders uitzien wanneer ze komen om te dansen dan wanneer ze naar hun werk gaan
En ik wist niet dat je met zo'n baan zo'n mooi appartement kunt veroorloven
Hmja.quote:
quote:
Ik heb hem weer teruggezet naar klassiek.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Intussen, bij AH, doet een blont vrouwtje boodschappen
[ afbeelding ]
Hello Kitty en roze is echt de combinatie, echt! Loop een speelgoedzaak in en je kan uitzoekenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
Oh trouwens FC, mijn nichtje wordt binnenkort 3. Mijn zus had al wat cadeausuggesties gedaan, waaronder een Hello Kitty speelgoedpiano. Maar ik wil daarnaast nog iets uit mezelf kopen. Maar ik weet niet wat.Weet jij nog iets leuks?
Ze houdt van Hello Kitty en roze.
Visitekaartje afgegeven. Wat een overmacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |