Oh, niet gezien. Maar denk dat dat wel goedkomtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:32 schreef AnneX het volgende:
Zeg Lie... Heb je dit topic nog meegekregen?
betaallimiet bereikt in het buitenland, wat nu?
Beetje laat, misschien slaat het nergens op?
En je ging naar de oma's.
Hoe is het met opa, die niet zo geweldig meer functioneert...
OK.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, niet gezien. Maar denk dat dat wel goedkomt
Alle oma's en opa functioneren niet meer zo geweldig hoor. Maar ze zijn ook (bijna) 92, 90 en 86.
Alles gaat zijn gangetje eigenlijk. Ze kunnen niet zo veel.
Oh ja, en " iedereen wil oud worden" en "oud zijn niet "quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:48 schreef Bluezz het volgende:
Roept nog maar eens ten overvloede "ouderdom komt met gebreken"
(en soms begint het al vroeger ook)
Ja, daar doe je niks aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:48 schreef Bluezz het volgende:
Roept nog maar eens ten overvloede "ouderdom komt met gebreken"
(en soms begint het al vroeger ook)
Ooit vertelde een oom me dat hij een orchitis had en dat het echt énorm groot en pijnlijk was en vervolgens pakte hij zijn riem beet en riep ik: nou, ik hoef het niet te zien hoor!!!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:52 schreef Bluezz het volgende:
Ja, dat heb je aan je kont hangen door je studie. Ik hoor de artsen bij ons hierover. ook vaak klagen over feestjes en mensen als ze ergens zijn.
Ik heb van mijn moeder geleerd om niet of zo min mogelijk te klagen over je pijntjes en dingetjes (hier doe ik het nog weleensquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, daar doe je niks aan.
De ene oma ging ook helemaal dramatisch doen 'ik hoop dat ik jullie nog weer zie, ja, want mijn hart..'
'Goede reis' is ze dan weer vergeten
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooit vertelde een oom me dat hij een orchitis had en dat het echt énorm groot en pijnlijk was en vervolgens pakte hij zijn riem beet en riep ik: nou, ik hoef het niet te zien hoor!!!!!
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:54 schreef LieLie het volgende:
Ja, daar doe je niks aan.
De ene oma ging ook helemaal dramatisch doen 'ik hoop dat ik jullie nog weer zie, ja, want mijn hart..'
'Goede reis' is ze dan weer vergeten
Mijn moeder deed dat ook, elk jaar vanaf haar 75e tot haar 90equote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]dramaqueen
Ik heb echt verplicht de verjaardag van mijn oma moeten bezoeken 'omdat het de laatste keer kan zijn!'. Minstens 20 jaar lang.
Deze oma heeft een totaal andere filosofie!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb van mijn moeder geleerd om niet of zo min mogelijk te klagen over je pijntjes en dingetjes (hier doe ik het nog weleens) in gezelschap en op je werk, mensen zijn je dan al snel zat.
En Kerstmis en Pasen en dus verjaardagen, idemquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]dramaqueen
Ik heb echt verplicht de verjaardag van mijn oma moeten bezoeken 'omdat het de laatste keer kan zijn!'. Minstens 20 jaar lang.
Uiteraardquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:58 schreef AnneX het volgende:
En Kerstmis en Pasen en dus verjaardagen, idem
We dachten altijd dat ze wel honderd zou worden. Maar nu met dat hart is de kans dat ze in de komende vier weken doodgaat denk ik wel groter dan over vier jaarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uiteraard
Ze is geloof ik iets van 96 geworden.
Betreffende oma heeft twee enorme hartinfarcten doorstaan en na de eerste vertelden ze op de intensive care dat ze het ziekenhuis niet meer uitkwam en snel dood zou gaan. Dat heeft nog járen geduurd. Op het laatst heeft ze zelf de stekker er uit getrokken door alle medicatie te staken en niet meer te eten. Dat zwakke hart wilde maar niet stoppenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:01 schreef LieLie het volgende:
We dachten altijd dat ze wel honderd zou worden. Maar nu met dat hart is de kans dat ze in de komende vier weken doodgaat denk ik wel groter dan over vier jaar
Voor deze oma gaan we niet terug, hebben we al besloten. Voor de opa van mrLie wel en bij mijn andere oma ligt het heel erg aan de situatie, dat weet ik nu nog niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Betreffende oma heeft twee enorme hartinfarcten doorstaan en na de eerste vertelden ze op de intensive care dat ze het ziekenhuis niet meer uitkwam en snel dood zou gaan. Dat heeft nog járen geduurd. Op het laatst heeft ze zelf de stekker er uit getrokken door alle medicatie te staken en niet meer te eten. Dat zwakke hart wilde maar niet stoppen
Nu maar hopen dat ze niet de komende maand overlijdt, want dat is dan wel een donker wolkje in je vakantie. Bij de begrafenis zijn is ook wat waard.
Nou heb ik toch al een pesthekel aan tel. die van een callcentre komen, met al dat achtergrondgeruis van stemmen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, ik had idd gelezen dat men bezig was te scammen via de telefoon, om iets met de computer te doen en naar een website te gaan.
Gelukkig komen ze bij mij nooit door het telefoongesprek heen
Hoe het nb in mijn telefoon terecht is gekomen?quote:
Wat een idioot gesprek lijkt me datquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:18 schreef AnneX het volgende:
" doorkrumml'n '
Lastig hoor, ga je met vakantie waarheen dan ook, en wij ook iedere keer rekening houden met
dergl. zaken.
Al ging zwager naar Terschelling, idem.
Nou ja, wordt net gebeld door een mevrouw mét accent of ik de owner ben van een Windows computer
of ik engels spreek.
Er schiet van alles door mijn hoofd.
Punt 1 de windows computer wordt ternauwernood gebruikt ! Punt 2 en ik zeg, I am not interested in this sort of scam en leg neer.
Wordt direct teruggebeld en ietwat beledigd waarom ik denk dat het een scam is !
De brutaliteit.
in. Ik heb wel een pak om custard te maken staan, is dat hetzelfde?quote:1 package (3 oz) cook & serve vanilla pudding
Dr Oetker heeft ook wel iets van kookpudding geloof ik. Die kun je beter nemen denk ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:01 schreef Bluezz het volgende:
Als je dit bedoelt lijkt me het wat anders dan custard, want dat moet echt koken enzo.
http://www.usfoodz.nl/jel(...)ding-and-pie-filling
http://abitofbeesknees.bl(...)-cream-cupcakes.htmlquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan hoe je het moet gebruiken in het recept hoor.
Hm, ja, dan kun je die dr oetker pudding wel gebruiken denk ik. Moet je alleen wat langer wachten voor het koud is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://abitofbeesknees.bl(...)-cream-cupcakes.html
Dit is het recept.
Ja, hebben we weer aangezet!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:48 schreef z80 het volgende:
@LieLie
controleer voor verterek even bij de bank of je bankpas buiten Europa werkt.
de meeste banken hebben dit namelijk dicht gezet.
Welnee, de man die niet gelooft dat je geen tv hebt is wereldvreemd. Toen ik vrijdag een nieuwe internetaansluiting aan het regelen was zei ik ook dat ik geen all-in pakket moest omdat we geen tv hadden en geen tv kijken en ze zei dat ze dat steeds vaker hoordequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:58 schreef freecell het volgende:
Ik had vanmiddag een meneer op mijn stoep staan,die wilde mij een ander soort TV aansmeren.
Ik: ik ben heel tevreden met mijn telefoon en internet en we hebben geen TV
Hij: U HEEFT geen TV?![]()
Ik: Nouja, wel een toestel, maar geen aansluiting
Hij: Nou, dan kom ik dus precies op het juiste moment
Ik: Nee, want ik WIL ook geen tv.
Hij:![]()
![]()
![]()
En toen droop hij af
En volgens mij geloofde hij me niet eens![]()
Ik ben wereldvreemd
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:28 schreef Sarabi het volgende:
Of het helpt dat nu niet iedereen meer met Groupon daar komt eten.
Hoé laat je vertrekt, weet ik niet precies.quote:
Helaas nietquote:
Een goede reis en geniet van je eerste keer vliegen!quote:
Laten we het hopenquote:Op woensdag 18 juli 2012 06:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een goede reis en geniet van je eerste keer vliegen!
Dat ja, hartstikke leuk! Lekker filmpjes kijken onderwegquote:Op woensdag 18 juli 2012 06:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een goede reis en geniet van je eerste keer vliegen!
Een verjaardagskaart in de vorm van een hamburger van m'n zusquote:Op woensdag 18 juli 2012 07:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; nog leuke dingen gekregen?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 07:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een verjaardagskaart in de vorm van een hamburger van m'n zus
Een mailtje met een gebroken link naar een eCardquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een mailtje met een gebroken link naar een eCard
Denk dat ze niet durfden te bellen
Ik hoef ook helemaal geen cadeaus voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:50 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
Weet je ook weer van wie je het hebt.
Wel een vreemd 'cadeau' trouwens van hen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hoef ook helemaal geen cadeaus voor mijn verjaardag
Alleen hun onvoorwaardelijke steun en liefde
http://www.nu.nl/buitenla(...)jft-homos-weren.htmlquote:De Amerikaanse scouting blijft verboden voor homoseksuelen die voor hun geaardheid uitkomen.
Dat heeft het bestuur van de organisatie, waarbij bijna 4 miljoen mannen en jongens zijn aangesloten, besloten na een geheim onderzoek van een commissie. Dat hebben Amerikaanse media woensdag gemeld.
Prominente leden van de organisatie hebben aangedrongen op een opheffing van het verbod voor homo's, maar het hooggerechtshof bepaalde in 2000 dat particuliere organisaties het recht hebben hun eigen eisen voor lidmaatschap te stellen.
Volgens medewerkers van scouting geniet het verbod brede steun onder de leden.
Echt belachelijk! Zou voor mij een reden zijn vooral mijn kind niet op die organisatie te doen. Lid zijn van een organisatie die vindt dat homoseksuelen niet welkom zijn en dus intolerantie propageert bij kinderen is voor mij echt te gek voor woorden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:37 schreef PdeHoog het volgende:
Die amerikanen blijven ook ontzettende heikneuters he?
http://www.nu.nl/buitenla(...)jft-homos-weren.html
Mijn idee iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt belachelijk! Zou voor mij een reden zijn vooral mijn kind niet op die organisatie te doen. Lid zijn van een organisatie die vindt dat homoseksuelen niet welkom zijn en dus intolerantie propageert bij kinderen is voor mij echt te gek voor woorden.
Liefquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Een lieve collega hoorde dat ik gek was op zure matten en nu heeft hij me 6 pakjes zure matten gegeven. 3 aardbei, 3 regenboog.![]()
![]()
.
Klinkt als leuke collega'squote:Op woensdag 18 juli 2012 11:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Een lieve collega hoorde dat ik gek was op zure matten en nu heeft hij me 6 pakjes zure matten gegeven. 3 aardbei, 3 regenboog.![]()
![]()
.
Leukquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:59 schreef AnneX het volgende:
Een goed bericht!
Ná de zomervakantie ga ik een dagdeel werken in de lokale uitleen van de bieb.![]()
Eerst nog een computertraining.![]()
Goeiemorgen allen.
Au.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:13 schreef golfer het volgende:
Dan ga je 's morgens vroeg met de scooter naar het honkbalstadion (Haarlemse Honkbalweek) om alvast 2 goede plekken voor vandaag bezet te houden. Daarna met een sortiekaartje weer er uit om nog even een paar uurtjes thuis door te brengen. Op de terugweg de scooter een stukje omhoog duwen (onder een viaductje) en knal....spit.
Kan me totaal niet meer normaal bewegen en verrek van de pijn..
Dat wordt dus voor B. alleen naar het stadion en heel misschien dat ik met een enorme dosis pijnstillers vanavond nog wel even naar de avondwedstrijd kan gaan.
Heb al het nodige ingenomen (naproxen en diclo), maar de pijn gaat er dwars doorheen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:21 schreef AnneX het volgende:
Au.
Dosis pijnstillers / spierontspanners erin? Sterkte !
Klinkt niet fijn, dan kan je nog omeprazol nemen om je maag tegen de pijnstillers te beschermenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb al het nodige ingenomen (naproxen en diclo), maar de pijn gaat er dwars doorheen.
Zit er ook al in.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Klinkt niet fijn, dan kan je nog omeprazol nemen om je maag tegen de pijnstillers te beschermen
Naar de dokter een spierverslapper er in laten spuiten, doet tijgutje ook altijd als hij spit heeft.quote:
Direct op de goede plek spuiten is beter natuurlijk. Wees verder voorzichtig met spierverslappers, ze worden ook bij Euthanasie ingezet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:38 schreef Bluezz het volgende:
@AnneX zou diazepam wat zijn als spierverslapper in deze? We hebben nog 2 mg. liggen van de poesTis maar een idee... om er daar een paar van te nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |