En het was niet eens nodig om ze in te huren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:19 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Dat is misschien een extra reden waarom het zo duur is (geworden)..(beetje als de Noord-Zuid lijn
)
ik heb het niet zo op dit soort bedrijven.. net als Blackwater.. neigt naar het wetteloze..
Volgens mij is dat grootste stadion nog niet eens af.quote:Luchtruim beperkt, militairen op straat, klaar voor de Spelen
In verscheidene landen doen ze ook de beveiliging op vliegvelden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:19 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Dat is misschien een extra reden waarom het zo duur is (geworden)..(beetje als de Noord-Zuid lijn
)
ik heb het niet zo op dit soort bedrijven.. net als Blackwater.. neigt naar het wetteloze..
Ongetwijfeld hebben verschillende bedrijven een soort van offerte mogen uitbrengen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:30 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Dat er zoveel militairen ingezet moeten worden ligt toch echt aan G4S, wat incompetente kutten. Ik denk dat ze na dit debacle niet meer op veel contracten moeten rekenen.
Klopt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ongetwijfeld hebben verschillende bedrijven een soort van offerte mogen uitbrengen.
Dit bedrijf had de mooie beloftes. De meeste beveiligers voor het minste geld. Maar pas toen het contract binnen was, begonnen ze te kijken hoe ze het allemaal waar konden maken.
Het blijft maar regenen in engeland,dat maakt het afwerken lastig.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:33 schreef Specularium het volgende:
TT:
[..]
Volgens mij is dat grootste stadion nog niet eens af.
Je verwacht het niet!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:34 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het blijft maar regenen in engeland
ja de constante regen zag echt helemaal niemand aankomen in Engelandquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:34 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het blijft maar regenen in engeland,dat maakt het afwerken lastig.
Jawel, ik herinner me een kidnapping van israelische sporters waarvan de meeste het niet na konden vertellen. In duitsland was dat geloof ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:51 schreef SicSicSics het volgende:
Dat is toch nergens voor nodig inderdaad.De Olympische spelen hebben verder helemaal geen geschiedenis met terrorisme ofzo...
1972... I know!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:55 schreef koffiegast het volgende:
Jawel, ik herinner me een kidnapping van israelische sporters waarvan de meeste het niet na konden vertellen. In duitsland was dat geloof ik.
En dat ze er ook nog eens een enorm potje van maken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Het meest zorgwekkende vind ik eigenlijk nog wel dat een beveiligingsbedrijf de op één na grootste particuliere werkgever ter wereld is.
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Het meest zorgwekkende vind ik eigenlijk nog wel dat een beveiligingsbedrijf de op één na grootste particuliere werkgever ter wereld is.
Ze hebben gewoon een offerte opgemaakt en DAARNA bekeken of ze genoeg mensen hadden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:57 schreef Farenji het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar blijkbaar toch nog niet groot genoeg want het gevraagde personeel konden ze niet leveren...
En de Britse overheid gaat er ook nog eens in mee..quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:03 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een offerte opgemaakt en DAARNA bekeken of ze genoeg mensen hadden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:20 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
En de Britse overheid gaat er ook nog eens in mee..Ja, maar die denken waarschijnlijk waarom moeilijk doen als je soldaten in kan zetten die binnenkort wegbezuinigd worden of net terug zijn uit Afghanistan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:20 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
En de Britse overheid gaat er ook nog eens in mee..Hoe bedoel je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
Nou dat G4S betaald heeft om het contract te krijgen en dat al lang bekend was dat het qua personeel nooit uit zou kunnen..quote:
8 van de 10 direct omwonenden zijn boos en zal vast stijgen. Voor dit IOC feestje moet zo enorm veel wijken. Veel drukke wegen die normaal gesproken al vast zitten worden afgesloten of 1-richting gemaakt. Het is bijna onmogelijk om je vrij te bewegen en ik woon naast Greenwich Park dat sinds dat het opende in 1830s nooit is dichtgeweest voor het publiek en nu ruim 2 maanden lang wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:40 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ach, kijk maar hoe 'blij' direct omwonenden hier mee zijn:
http://thevoluptuousmanif(...)-olympian-boost.html
Ik zou wel eens een foto van die geinstalleerde SAM's willen zien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:04 schreef Individual het volgende:
En nu maar hopen dat die SAMs niks neerschieten want we hebben geen zin in brokstukken op onze huizen/ op ons zelf. Wat heeft het in godsnaam voor zin?
Mee eens, maar als jij een stucadoor laat komen ga je er toch ook van uit dat hij doet waarvoor je betaald?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:59 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Nou dat G4S betaald heeft om het contract te krijgen en dat al lang bekend was dat het qua personeel nooit uit zou kunnen..
En ik mag aannemen bij iets groots als de OS dat de overheid van tevoren kijkt of het allemaal wel kan qua beveiliging.. Dus vandaar de opmerking.. vind het gewoon vreemd en zorgelijk dat - terwijl er zo druk wordt gedaan over de veiligheid - de Britse overheid meer vertrouwen heeft in een particulier bedrijf dan in de eigen defensie..
Momentquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een foto van die geinstalleerde SAM's willen zien.
zekerquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:06 schreef Psy-freak het volgende:
Mee eens, maar als jij een stucadoor laat komen ga je er toch ook van uit dat hij doet waarvoor je betaald?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |