Zijn er hier nog meer mensen die naar in programma kijken? Ondank dat ik niet de doelgroep ben kom ik helemaal tot rust bij het zien van deze groep bejaarden die met de caravan Spanje rond toeren.quote:In de tweede serie van We zijn er bijna! reist Martine van Os mee met 49 mensen naar Spanje. Met caravan of camper reist de groep meer dan 5000 kilometer door de binnenlanden van Spanje met bestemming Andalusië.
De laatste reisdag was donderdag 31 mei 2012. Martine: 'Het waren rijke dagen, het was een afwisselende reis, vol cultuur en natuur steden en strand. We gingen van vorst aan de grond naar 44 graden. En ik heb weer veel leuke en interessante mensen ontmoet. De tranen waren vooral vanwege het lachen en soms van ontroering.'
De groep kampeerders bestaat uit 24 echtparen en 1 weduwnaar. De meeste van hen maken meerdere reizen per jaar en komen elkaar tijdens de verschillende vakanties weer tegen.
Voor Martine zijn er ook een paar oude bekenden van vorig jaar zoals Arie & Dikky de Graaf. Dit jaar komt hun zoon met de kleinkinderen langs op de camping.
Ik kijk tussendoor nog wel even VI: anders voel ik me echt oudquote:Op maandag 29 juli 2013 15:07 schreef golfer het volgende:
Heel de avond Nederland 1 met kneuterige programma's als De Groeten van Max, Spoorloos Extra en We zijn er bijna.
Arie was top idd :-)quote:Op maandag 29 juli 2013 22:26 schreef OProg het volgende:
Heerlijk onthaasten.
Maar ik mis Arie van vorig jaar wel.
Ik heb nu al een hekel aan haar. Doe mij die saaie Arend de tuinbouwer maar.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:57 schreef OProg het volgende:
Trees en de Hongaarse roots.
Een rode draad in deze serie waar we nog veel van mee gaan krijgen.
Ik ook.quote:
Ik kijk het ook nooit rechtstreeks, maar neem het op.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:56 schreef tralalala het volgende:
Ik moet maandagavond altijd werken anders kijk ik het wel.
Terugkijken gaat mij toch te ver.
Ja, die kerel net die zijn BMW verneukt, "ach, die krasjes poets je er zo af"quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:58 schreef GlennQuagmire het volgende:
Nog mensen die weer kijken? Met dit jaar een reis langs de westkust van Italië
Uiteraard kijken wij weer (met vertraging). Heerlijke truttige TV en in dit geval zeer veel bekende plekken voor ons.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:58 schreef GlennQuagmire het volgende:
Zeker wel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:58 schreef GlennQuagmire het volgende:
Dure Audi... maar de reactie blijft hetzelfde leuk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:01 schreef tralalala het volgende:
Ja, die kerel net die zijn BMW verneukt, "ach, die krasjes poets je er zo af"![]()
Blijft een mooi programma
Nog veel kneuteriger ga je het niet krijgen, als ik er later zo bij loop mogen ze me afschieten. Maar wel erg vermakelijke televisie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:54 schreef zeeuws_meisje het volgende:
Ik kijk! maar loop wel 2 afl. achter, heb alleen de eerste nog gezien. Ik vind de kneuterigheid in dit programma erg vermakelijk.
Dat zeg ik elke uitzending ook tegen mijn vrouw: "Als je mij ooit zo laat filmen met dikke blote buik, dan hoop ik dat je even tegen mij zegt dat ik een T-shirt of iets anders aantrekken moet".quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:01 schreef Slobeend het volgende:
Nog veel kneuteriger ga je het niet krijgen, als ik er later zo bij loop mogen ze me afschieten. Maar wel erg vermakelijke televisie.
Dat heb ik nou ook, rustgevend, al jakkeren ze er best hard doorheen.quote:
Klopt, ze maken best snelheid. Maar gelukkig gaan ze daarna jeu-de-boulen of een kasteel bezoeken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:23 schreef danos het volgende:
Dat heb ik nou ook, rustgevend, al jakkeren ze er best hard doorheen.
Niet echt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:26 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Heb je ook voorgaande seizoenen gezien?
Nou daar zaten wel wat meer persoonlijkheden in, hier springt niet echt iemand eruit geeft niet hoor.quote:
Je mist inderdaad types als Arie de Groenteboer, die voor wat meer sfeer zorgen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:35 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Nou daar zaten wel wat meer persoonlijkheden in, hier springt niet echt iemand eruit geeft niet hoor.
Ik heb het idee dat die mensen daar soms echt naar klusjes aan het zoeken zijn om te doen omdat ze zich anders stierlijk vervelen.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig even de tijd om de voorruit van de camper op orde te brengen
Dit kan alleen in Nederlandquote:Op maandag 20 juli 2015 22:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Echt genot he. Beter dan dit krijg je het niet.
Met d'r 78 jaar is het wel nog steeds een flink dominant manwijf.quote:
Waren dat die 2 met die gruwelijk dure Hymercamper met satelietontvanger er bovenop?quote:Op maandag 20 juli 2015 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooi hoor! Dat dikke echtpaar dat op de camping bleef op de vrije dag zijn mijn favoriet. Die gaan de hele reis pontificaal voor hun caravan zitten en alles en iedereen becommentariëren.
Nopequote:Op maandag 20 juli 2015 22:11 schreef Slobeend het volgende:
Echt genot he. Beter dan dit krijg je het niet.
Ik weet het niet zeker, ik zal volgende keer beter opletten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Waren dat die 2 met die gruwelijk dure Hymercamper met satelietontvanger er bovenop?
Nope. Ik bedoelde Fedde en zijn vrouw. Dat blijken inderdaad toppertjes.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Waren dat die 2 met die gruwelijk dure Hymercamper met satelietontvanger er bovenop?
Ja hequote:Op maandag 27 juli 2015 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
zo leuk dit.. wat een gedoe iedere keer met die caravans
Ja hequote:Op dinsdag 28 juli 2015 01:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het echt te kort, kan er een hele avond naar kijken, heeeeerlijk![]()
Mijn ouders hadden in de jaren 80 een Hymer en die mochten wij vaak lenen. Heel comfortabel, maar met als grote nadeel dat als je ergens op een camping alles geïnstalleerd had je wel verder afhankelijk was van ander vervoer, want je gaat niet met zo'n gevaarte even boodschappen in een dorp halen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Enneh, zo'n camper is wel mooi ja, al is die me wel te groot.. Zou er wel eens een willen huren die iets kleiner is (en je dus nog een beetje normaal kunt parkeren en zo).
Bewegen is juist goed voor ouwe botten! Maak je weer wat kalk aan hequote:Op dinsdag 28 juli 2015 07:22 schreef danos het volgende:
Wat doen die oudjes toch enorm gevaarlijk, rennen op Olympus, als idioten spelen bij het zwembad, op 3cm van soort van jeux de boules gaan zitten, wachten tot je wordt geraakt. Katjelam een trap op lopen.
Een beetje voorzichtiger met die oude botten kan geen kwaad.
Zonde he! Ga lekker wandelen of zo ipv je blik schrobbenquote:En dan die waterverspilling omdat iedereen iedere dag zijn auto, camper, caravan moet schoonmaken.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Aardappelen, bloemkool, karbonade, vissticks .... heerlijk dat eten in Griekenland.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:41 schreef OProg het volgende:
Kijk, de auto's worden weer eens gewassen.
Je verwacht het niet.
Ja, ik zit weer helemaal in mijn jeugd.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:29 schreef Klepper272 het volgende:
De muziek eronder is ook geniaal !
Tuurlijk, geniale TV.quote:
Datzelfde wijf dat vorige week die marktvrouwtjes zat af te kraken omdat ze geen engels kunnen.quote:
Ja, ze houden niet van cultuur he..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:10 schreef golfer het volgende:
Die ultra-dure luxe Hymercamper is dus toch van de familie Bakker, die niet met de excursie meeging.
Hij lag heerlijk pontificaal van onderen af gefilmd met z'n dikke pens bij het zwembad terwijl z'n vrouw de was aan het ophangen was.
De Bakkertjes zijn echt mijn favorieten met hun ultradure Hymer en apparatuur en hun hempjes.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:31 schreef Fred_B het volgende:
GTST kijken op een parkeerplaats langs de Griekse snelweg
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:00 schreef Fred_B het volgende:
Het was weer een mooi jaar, even bijkomen
[ afbeelding ]
Idd , heerlijke slow televisie.quote:
quote:NPO 1 gaat door met bejaardensoap We Zijn Er Bijna
NPO 1 gaat verder met Omroep MAX’ maandagavondhit We Zijn Er Bijna. De bejaardensoap met presentatrice Martine van Os keert op 4 juli terug op televisie. Dat heeft de omroep vandaag laten weten. Na de kampeertocht door Griekenland van vorig jaar, reist Van Os ditmaal door Portugal met een groep seniore kampeerders. “Met hun eigen caravan of camper reizen de Nederlandse toeristen in groepsverband langs verschillende hoogtepunten“, aldus een woordvoerder van MAX.
De bejaarden reizen via San Sebastian in Baskenland langs onder andere Santiago de Compostella naar het meest zuidwestelijke puntje van Europa in Portugal. “Onderweg genieten de kampeerders natuurlijk van heerlijke tapas en smakelijke port.”
Het vorige seizoen van We Zijn Er Bijna was behoorlijk uitputtend voor Martine van Os. Tijdens de opnames vloog ze negen keer heen en weer van Griekenland naar huis om haar zieke moeder te bezoeken.
Bron
dank je welquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:36 schreef -0- het volgende:
Deze weken zijn er herhalingen van seizoen 2 in Spanje.
Vanaf 4 juli is er een heel nieuw seizoen van dit topprogramma.
Maandag weer!quote:De groep begint hun reis aan de Spaanse kust, waar ze het Guggenheim Museum bezoeken. Na drie dagen trekken ze verder het binnenland in.
De eerste uitzending begint aan de Spaanse kust in het vissersdorp Zarautz. De camping ligt hoog op de rotsen en heeft een fabuleus uitzicht op de zee en het strand. Tijdens de gezamenlijke excursie gaan de kampeerders naar de Baskische hoofdstad Bilbao, met het populaire Guggenheim Museum.
Na drie dagen in Zarautz trekt de groep verder het Spaanse binnenland in, naar een stadscamping nabij Burgos. Hier is de kathedraal van de stad de toeristische trekpleister. Ook de vele wandelaars doen op hun weg naar Santiago de Compostella deze kathedraal aan. Na een korte stop in Burgos eindigt deze aflevering in een klein Spaans bergdorp, Puebla de Sanabria, waar wegens het slechte weer het traditionele happy hour plaatsvindt in de kantine van de camping.
Toch zijn mijn knieën het daar niet mee eens..quote:Op maandag 4 juli 2016 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Beneden is makkelijker dan naar boven.
#opendeur
Tomtoms zijn nog niet uitgevonden blijkbaar.quote:
Nieuwerwetsighedenquote:Op maandag 4 juli 2016 21:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tomtoms zijn nog niet uitgevonden blijkbaar.
Mooi toch...zij kunnen tenminste nog met een stratenboek met coördinaten om gaan.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Een ouderwets papiertje met de route.
WAT ZIJN ZE DENKENDE
Geen idee.. die Gerard zei het alsof het de normaalste zaak van de wereld isquote:Op maandag 4 juli 2016 22:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Misschien vertaald vanuit 'Gasoline' ?
quote:Op maandag 4 juli 2016 22:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die vent reed volgens mij een te smal weggetje in, hele auto onder de krassen.
Was dat ook met dat hysterische mens die door walkie talkies ging tetteren?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die vent reed volgens mij een te smal weggetje in, hele auto onder de krassen.
Het zijn ze echt - Loek en Nelquote:Op maandag 4 juli 2016 22:13 schreef tralalala het volgende:
[..]Ach, dat veeg je er zo af.
Superdiepe krassen
Wim is de laatste!quote:Op maandag 4 juli 2016 22:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Was dat ook met dat hysterische mens die door walkie talkies ging tetteren?
Geweldig jaquote:
Genot.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:20 schreef -0- het volgende:
http://www.npo.nl/we-zijn-er-bijna/18-08-2014/POW_00768280
Vanaf 23,30 minuten
Nadeel van een camper (mijn ouders hadden een grote Hymer) is dat je als ie eenmaal staat je niet zomaar weer even een stadje of dorpje gaat bezoeken. Als caravan staat kan je met de auto nog overal naartoe.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:39 schreef tralalala het volgende:
Ik zou als ik het geld had moet een camper nemen, parkeren, stoeltje erbij, biertje erbij en toekijken hoe de rest moeilijk zit te doen met hun caravans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |