Zijn er hier nog meer mensen die naar in programma kijken? Ondank dat ik niet de doelgroep ben kom ik helemaal tot rust bij het zien van deze groep bejaarden die met de caravan Spanje rond toeren.quote:In de tweede serie van We zijn er bijna! reist Martine van Os mee met 49 mensen naar Spanje. Met caravan of camper reist de groep meer dan 5000 kilometer door de binnenlanden van Spanje met bestemming Andalusië.
De laatste reisdag was donderdag 31 mei 2012. Martine: 'Het waren rijke dagen, het was een afwisselende reis, vol cultuur en natuur steden en strand. We gingen van vorst aan de grond naar 44 graden. En ik heb weer veel leuke en interessante mensen ontmoet. De tranen waren vooral vanwege het lachen en soms van ontroering.'
De groep kampeerders bestaat uit 24 echtparen en 1 weduwnaar. De meeste van hen maken meerdere reizen per jaar en komen elkaar tijdens de verschillende vakanties weer tegen.
Voor Martine zijn er ook een paar oude bekenden van vorig jaar zoals Arie & Dikky de Graaf. Dit jaar komt hun zoon met de kleinkinderen langs op de camping.
Ik kijk tussendoor nog wel even VI: anders voel ik me echt oudquote:Op maandag 29 juli 2013 15:07 schreef golfer het volgende:
Heel de avond Nederland 1 met kneuterige programma's als De Groeten van Max, Spoorloos Extra en We zijn er bijna.
Arie was top idd :-)quote:Op maandag 29 juli 2013 22:26 schreef OProg het volgende:
Heerlijk onthaasten.
Maar ik mis Arie van vorig jaar wel.
Ik heb nu al een hekel aan haar. Doe mij die saaie Arend de tuinbouwer maar.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:57 schreef OProg het volgende:
Trees en de Hongaarse roots.
Een rode draad in deze serie waar we nog veel van mee gaan krijgen.
Ik ook.quote:
Ik kijk het ook nooit rechtstreeks, maar neem het op.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:56 schreef tralalala het volgende:
Ik moet maandagavond altijd werken anders kijk ik het wel.
Terugkijken gaat mij toch te ver.
Ja, die kerel net die zijn BMW verneukt, "ach, die krasjes poets je er zo af"quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:58 schreef GlennQuagmire het volgende:
Nog mensen die weer kijken? Met dit jaar een reis langs de westkust van Italië
Uiteraard kijken wij weer (met vertraging). Heerlijke truttige TV en in dit geval zeer veel bekende plekken voor ons.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:58 schreef GlennQuagmire het volgende:
Zeker wel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:58 schreef GlennQuagmire het volgende:
Dure Audi... maar de reactie blijft hetzelfde leuk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:01 schreef tralalala het volgende:
Ja, die kerel net die zijn BMW verneukt, "ach, die krasjes poets je er zo af"![]()
Blijft een mooi programma
Nog veel kneuteriger ga je het niet krijgen, als ik er later zo bij loop mogen ze me afschieten. Maar wel erg vermakelijke televisie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:54 schreef zeeuws_meisje het volgende:
Ik kijk! maar loop wel 2 afl. achter, heb alleen de eerste nog gezien. Ik vind de kneuterigheid in dit programma erg vermakelijk.
Dat zeg ik elke uitzending ook tegen mijn vrouw: "Als je mij ooit zo laat filmen met dikke blote buik, dan hoop ik dat je even tegen mij zegt dat ik een T-shirt of iets anders aantrekken moet".quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:01 schreef Slobeend het volgende:
Nog veel kneuteriger ga je het niet krijgen, als ik er later zo bij loop mogen ze me afschieten. Maar wel erg vermakelijke televisie.
Dat heb ik nou ook, rustgevend, al jakkeren ze er best hard doorheen.quote:
Klopt, ze maken best snelheid. Maar gelukkig gaan ze daarna jeu-de-boulen of een kasteel bezoeken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:23 schreef danos het volgende:
Dat heb ik nou ook, rustgevend, al jakkeren ze er best hard doorheen.
Niet echt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:26 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Heb je ook voorgaande seizoenen gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |