Kernwapensquote:Op maandag 16 juli 2012 22:09 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar wat willen mensen kopen?
Bierquote:Op maandag 16 juli 2012 22:09 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar wat willen mensen kopen?
Ik wil geen lucht verkopen of iets dergelijks, het moet vast te pakken zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:09 schreef Seam het volgende:
maak een bedrijf wat apps maakt. Lekker hip.
Wie weet waarom iemand dit geheim met TS gratis en voor niks zou gaan delen?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:13 schreef Tropanzia het volgende:
Wie weet een geheimpje over een product wat binnenkort zeer in de smaak zal vallen?
Luier met aircoquote:Op maandag 16 juli 2012 22:13 schreef Tropanzia het volgende:
Wie weet een geheimpje over een product wat binnenkort zeer in de smaak zal vallen?
Vrouwenhandelquote:Op maandag 16 juli 2012 22:12 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik wil geen lucht verkopen of iets dergelijks, het moet vast te pakken zijn.
Ja, weet ik!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:13 schreef Tropanzia het volgende:
Een schop naar ONZ zou beter in de richting zijn gekomenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zal je een beetje helpen en dit topic naar WGR schoppen.
Leerde ik jou maar 10 jaar geleden kennen.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:30 schreef justmattie het volgende:
Bedenk een soort site waar mensen steekwoorden op in kunnen vullen en dan zoekt je site het hele internet af naar die zoektermen. Gat in de markt
Beter had je dit topic een slotje verkocht.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zal je een beetje helpen en dit topic naar WGR schoppen.
Als je andere mensen moet vragen om een idee kun je beter in loondienst blijven. Een eigen bedrijf gaat dan nimmer werken.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:08 schreef Tropanzia het volgende:
TS had eigenlijk nooit een idee wat hij eigenlijk wou.
Maar nou is de munt op de juiste plek gevallen.
Ik wil een eigen bedrijf, dingen verkopen weliswaar, geld verdienen.
Bedenk in dit topic dingen waar ik m'n eigen bedrijf mee kan starten.
Zie het niet als een ''luie TS, die zelf niks wil verzinnen''
Maar zie het meer als een: "Hé, wat leuk, ik kan creatief zijn!''
Dus help mij, met ideeën voor een eigen bedrijf.
Dit lijkt me een perfecte kans om ook anderen op ideeën te brengen.
Ideeen zijn altijd goed, nooit fout, onthoud dat goed
Waar kan ik een eigen bedrijf mee beginnen?
En als ik er 1 had denk je dat ik dat met jou zal delenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:13 schreef Tropanzia het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |