Kernwapensquote:Op maandag 16 juli 2012 22:09 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar wat willen mensen kopen?
Bierquote:Op maandag 16 juli 2012 22:09 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar wat willen mensen kopen?
Ik wil geen lucht verkopen of iets dergelijks, het moet vast te pakken zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:09 schreef Seam het volgende:
maak een bedrijf wat apps maakt. Lekker hip.
Wie weet waarom iemand dit geheim met TS gratis en voor niks zou gaan delen?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:13 schreef Tropanzia het volgende:
Wie weet een geheimpje over een product wat binnenkort zeer in de smaak zal vallen?
Luier met aircoquote:Op maandag 16 juli 2012 22:13 schreef Tropanzia het volgende:
Wie weet een geheimpje over een product wat binnenkort zeer in de smaak zal vallen?
Vrouwenhandelquote:Op maandag 16 juli 2012 22:12 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik wil geen lucht verkopen of iets dergelijks, het moet vast te pakken zijn.
Ja, weet ik!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:13 schreef Tropanzia het volgende:
Een schop naar ONZ zou beter in de richting zijn gekomenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zal je een beetje helpen en dit topic naar WGR schoppen.
Leerde ik jou maar 10 jaar geleden kennen.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:30 schreef justmattie het volgende:
Bedenk een soort site waar mensen steekwoorden op in kunnen vullen en dan zoekt je site het hele internet af naar die zoektermen. Gat in de markt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |