Oja dit is het ubuntu topic inderdaad dacht dat dit het linux topic wasquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:02 schreef Houniet het volgende:
Ubuntu, met FireFox.
Dacht dat het vanzelf sprekend was, omdat dit een Ubuntu topic is.
Moonlight is het alternatief lees ik op de interwebsquote:
RTL voorziet alle streams van DRMquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Houniet je moet gewoon de Moonlight plugin installeren voor firefox als je firefox gebruikt,
Het alternatief rtl.ksya.net?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
RTL voorziet alle streams van DRM
Oh nice. Dat is die iPhone-pagina.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het alternatief rtl.ksya.net?
Ubuntu #16 - 12.04
Dat had ik al gedaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Houniet je moet gewoon de Moonlight plugin installeren voor firefox als je firefox gebruikt,
inderdaadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...
Want als je doet alsof je een iPhone bent, doen de digital rights er ineens niet meer toe![]()
Dat zou ik nog kunnen proberen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het alternatief rtl.ksya.net?
Ubuntu #16 - 12.04
't is me wel eens gelukt ja. Maar niet zomaar, moest volgens mij ook nog cookies verwijderen ofzo... Maar ik gebruik het verder nooit. Heb nooit het idee dat ik echt wat "mis" aan een tv, laat staan aan RTLquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:56 schreef Visitor.Q het volgende:
Gek dat een user agent switcher alleen niet voldoende is om RTL spul te kunnen afspelen. Of werkt dat bij jullie wel?
Ik probeer het ook altijd onder het mom van even kijken of ik het werkend kan krijgenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
't is me wel eens gelukt ja. Maar niet zomaar, moest volgens mij ook nog cookies verwijderen ofzo... Maar ik gebruik het verder nooit. Heb nooit het idee dat ik echt wat "mis" aan een tv, laat staan aan RTL
Zodra je iets probeert af te spelen waar je geen codec voor hebt zou je videospeler (bv totem) zelf een gil moeten geven en met een suggestie moeten komen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:03 schreef Houniet het volgende:
Is er trouwens nog een handige codec-pack?
VLCquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:03 schreef Houniet het volgende:
VLC vind ik wel de meest lelijke codecs ooit hebben, barst altijd van de artifacts.quote:
Gewoon Ubuntu-restricted-extras installeren (via het softwarecenter of sudo apt-get install ubuntu-restricted-extras), dan heb je eigenlijk alles wat je nodig hebt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:03 schreef Houniet het volgende:
http://rtl.ksya.net/quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:24 schreef Houniet het volgende:
Heb het nu op mijn laptop staan.
Ik krijg alleen RTL gemist niet aan de praat. Heb Moonlight al geinstalleerd.
Wat zijn nou eigenlijk de voordelen van Mint?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:05 schreef zyntex het volgende:
Unity gaat heel traag op mijn pc. Maar dat maakt niet uit ben sinds vorige week over gestapt op Linux Mint die ziet er trouwens bij de instalatie mooi clean uit. Bij gnome Ubuntu toch wat oudbollig die bruine kleuren en zo een rimboe geluid je als het aangaat
't is gewoon net even een ander sausje. Als je tevreden bent met ubuntu is er weinig reden om te wisselen. Veel mensen vonden/vinden het unity sausje van ubuntu niet zo lekker bijvoorbeeld, en zijn daarom naar mint geswitcht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:33 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wat zijn nou eigenlijk de voordelen van Mint?
Als in, waarom zou ik overstappen van mijn goed geconfigureerde Ubuntu systeem?
Unity,.. mint bied gewoon omgeving aan die lijkt op het ouderwetse gnome 2.0.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:33 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wat zijn nou eigenlijk de voordelen van Mint?
Als in, waarom zou ik overstappen van mijn goed geconfigureerde Ubuntu systeem?
En is fijnerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 04:27 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Unity,.. mint bied gewoon omgeving aan die lijkt op het ouderwetse gnome 2.0.
Ik had over Mint,kan je ook met KDEquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:02 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Mjah,.. ik ben inmiddels volledig overgestapt op KDE
Genoeg themes beschikbaarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:28 schreef Jesse_ het volgende:
Net even KDE in een virtualbox geprobeerd, wat lelijk.
Distro's zoals Ubuntu draaien nooit de laatste kernels/desktopomgevingen en vaak ook niet de laatste versie's van andere software.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
KDE 4.8.2 helemaal verwijderen en dan 4.9.2 installeren.Moet ik Linux versie 3.6.0 alvast erop zetten(heb 3.0.0.26)? Upgrades worden vast geheouden via aptitude![]()
Ze wilt(mijn AMD quadcore,Kubuntu 11.10 x64 desktop) niet updaten naar recente versies
Wat zijn de commands om KDE helemaal te vewijderen en weer installeren?met kubuntu-desktop als input lukt nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:56 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Distro's zoals Ubuntu draaien nooit de laatste kernels/desktopomgevingen en vaak ook niet de laatste versie's van andere software.
Ze testen het eerst uitgebreid om er voor te zorgen dat je systeem superstabiel blijft. Wil je heel graag de laatste software moet je meer richting Fedora of voor het allerlaatste Arch-Linux.
Is het installeren van extra DE's een beetje makkelijk?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat zijn de commands om KDE te helemaal vewijderen en weer installeren?![]()
Ik heb al LXDE en MATE als extra DE
Jaaa,je kan gewoon kiezen bij loginscreenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Is het installeren van extra DE's een beetje makkelijk?
Ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:50 schreef Jesse_ het volgende:
Ja, het kiezen wel
Maar gaat het installeren van de bijbehorende file en windowmanager etc ook allemaal automatisch?
JA natuurlijk,waarom niet??quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:50 schreef Jesse_ het volgende:
Ja, het kiezen wel
Maar gaat het installeren van de bijbehorende file en windowmanager etc ook allemaal automatisch?
Ik heb d'r niet zoveel verstand vanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
JA natuurlijk,waarom niet??
Ach,maak niet uitquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb d'r niet zoveel verstand van
Exacte dezelfde commands als je hebt gebruikt om het te installeren? Alleen dan met deinstallateren als syntax i.p.v. installeren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat zijn de commands om KDE helemaal te vewijderen en weer installeren?met kubuntu-desktop als input lukt niet![]()
Ik heb al LXDE en MATE als extra DE
1 | apt-get --purge remove *packet* |
even proberenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:35 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Exacte dezelfde commands als je hebt gebruikt om het te installeren? Alleen dan met deinstallateren als syntax i.p.v. installeren.
In Debian/Ubuntu/Mint is dit uit mijn hoofd volgens mij
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | # apt-get --purge remove kde Reading package lists... Done Building dependency tree Reading state information... Done Virtual packages like 'kde' can't be removed 0 upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 0 not upgraded. # apt-get --purge remove kubuntu-desktop Reading package lists... Done Building dependency tree Reading state information... Done Package kubuntu-desktop is not installed, so not removed 0 upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 0 not upgraded. i# apt-get --purge remove kde-core Reading package lists... Done Building dependency tree Reading state information... Done E: Unable to locate package kde-core root@JMW5-CP2:/home/luzomes_chrishi# aptitude --purge remove kubuntu-desktop No packages will be installed, upgraded, or removed. 0 packages upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 0 not upgraded. Need to get 0 B of archives. After unpacking 0 B will be used. i# apt-get search kde E: Invalid operation search |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | # ppa-purge ppa:kubuntu-ppa/backports Updating packages lists W: Failed to fetch http://ppa.launchpad.net/rvm/mplayer/ubuntu/dists/oneiric/main/source/Sources 404 Not Found W: Failed to fetch http://ppa.launchpad.net/rvm/mplayer/ubuntu/dists/oneiric/main/binary-amd64/Packages 404 Not Found W: Failed to fetch http://ppa.launchpad.net/rvm/mplayer/ubuntu/dists/oneiric/main/binary-i386/Packages 404 Not Found E: Some index files failed to download. They have been ignored, or old ones used instead. Warning: apt-get update failed for some reason PPA to be removed: kubuntu-ppa backports Warning: Could not find package list for PPA: kubuntu-ppa backports i# apt-get -f -y autoremove Reading package lists... Done Building dependency tree Reading state information... Done 0 upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 0 not upgraded. W: Duplicate sources.list entry http://packages.mate-desktop.org/repo/ubuntu/ oneiric/main amd64 Packages (/var/lib/apt/lists/packages.mate-desktop.org_repo_ubuntu_dists_oneiric_main_binary-amd64_Packages) W: Duplicate sources.list entry http://packages.mate-desktop.org/repo/ubuntu/ oneiric/main i386 Packages (/var/lib/apt/lists/packages.mate-desktop.org_repo_ubuntu_dists_oneiric_main_binary-i386_Packages) W: You may want to run apt-get update to correct these problems |
Ook al via het softwarecentrum geprobeerdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
even proberen
[ code verwijderd ]
Uninstalling KDE SC 4.8 (optional)
sudo apt-get install -y ppa-purge
sudo ppa-purge ppa:kubuntu-ppa/backports
sudo apt-get -f -y autoremove
[ code verwijderd ]
![]()
quote:
Ik heb Kubuntuquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:57 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ook al via het softwarecentrum geprobeerd?
Je hebt Kubuntu en wilt KDE verwijderen? Dan houdt je amper wat over op een terminal-omgeving na volgens mij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Ik heb Kubuntu
Van Muon Package Manager,nadat ik kubuntu backports ppa had weggehaald
Failed to download http://ppa.launchpad.net oneiric/main Sources
404 Not Found
Failed to download http://ppa.launchpad.net oneiric/main amd64 Packages
404 Not Found
Failed to download http://ppa.launchpad.net oneiric/main i386 Packages
404 Not Found
Bashquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 03:00 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je hebt Kubuntu en wilt KDE verwijderen? Dan houdt je amper wat over op een terminal-omgeving na volgens mij.
Ook heel veel software van KDE heeft depencie's in QT (KDE) packages.
https://www.google.nl/web(...)qf.&biw=1920&bih=959
Genoeg info te vinden trouwens.
1 2 3 4 5 6 | Err http://ppa.launchpad.net oneiric/main Sources 404 Not Found Err http://ppa.launchpad.net oneiric/main amd64 Packages 404 Not Found Err http://ppa.launchpad.net oneiric/main i386 Packages 404 Not Found |
Heb je uberhaupt verbinding met internet? Misschien een achterlijke vraagquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 03:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Bash
[ code verwijderd ]
Ergste is dat ik KDE niet kan kiezen als DEquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 03:03 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt verbinding met internet? Misschien een achterlijke vraag, maar moet uitgesloten worden.
-Edit-
Ik zou trouwens ff wachten op de betere Ubuntu-experts. Ik draai zelfs al een redelijke tijd Arch-linux
Doe Gnomequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 03:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ergste is dat ik KDE niet kan kiezen als DE
Ik heb nog LXDE en MATEquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | add-apt-repository ppa:kubuntu-ppa/backports aptitude update Fetched 2,468 kB in 1s (1,415 kB/s) W: Duplicate sources.list entry http://packages.mate-desktop.org/repo/ubuntu/ oneiric/main amd64 Packages (/var/lib/apt/lists/packages.mate-desktop.org_repo_ubuntu_dists_oneiric_main_binary-amd64_Packages) W: Duplicate sources.list entry http://packages.mate-desktop.org/repo/ubuntu/ oneiric/main i386 Packages (/var/lib/apt/lists/packages.mate-desktop.org_repo_ubuntu_dists_oneiric_main_binary-i386_Packages) W: You may want to run apt-get update to correct these problems i# aptitude upgrade No packages will be installed, upgraded, or removed. 0 packages upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 0 not upgraded. Need to get 0 B of archives. After unpacking 0 B will be used. |
18 oktoberquote:
Kan niet booten van de USB-stick gek genoeg,maar dat is niet het punt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 05:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik moet een Live CD gebruiken,aangezien Kubuntu 11.10 x64 een probleem geeft op dit moment.![]()
Ondertussen kan ik gewoon filmpjes bekijken,dankzij Google Chrome en HTML5![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
1 2 3 4 5 | #dpkg --configure -a dpkg:error:unable to acces dpkg status area: read only file system #dpkg-reconfigure -a runlevel:/var/run/utmp: no such file or directory |
De huidige beta is al zeer stabielquote:
12.10 is nog niet 1x gecrashed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Echt??
12.10 pas in Januari/Februari gebruiken(zoals met alle x.10 versie)
Oehquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:05 schreef wdn het volgende:
[..]
12.10 is nog niet 1x gecrashed.
Enige wat niet werkt op dit moment: speakers op mijn externe display.
Daarnaast valt me de battery een beetje tegen (ben 15 min kwijtgeraakt tov. 12.04).
Ik doe zelfs gamen met 12.10.quote:
Volgend jaar pas,als Steam in orde isquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik doe zelfs gamen met 12.10.
Guild Wars 2
Private beta begint in octoberquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Volgend jaar pas,als Steam in orde is
Deze week toch?quote:
vanwege html 5?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Waarom werkt Google Chrome zo goed op de live CD(11.10 x64,nu 16 uur uptime)?zeker met streamen ?
Dat had ik al lang vermoed natuurlijk!quote:
Joh,veel beter toch!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:33 schreef Starman89 het volgende:
Net Unity vervangen door Cinnamon.
Wat een verademing!!! Vele malen sneller en overzichtelijker!
Voorbeeld screenshot:
[ afbeelding ]
gnome-shell al eens geprobeerd? Die vind ik echt zo chill!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:33 schreef Starman89 het volgende:
Net Unity vervangen door Cinnamon.
Wat een verademing!!! Vele malen sneller en overzichtelijker!
Voorbeeld screenshot:
[ afbeelding ]
Wat voor laptop heb je?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:13 schreef erikkll het volgende:
Ik heb ubuntu 12.10 zojuist geïnstalleerd op mijn langzame laptop met intel Atom processor en ik ben zó blij! Het is echt super snel! In alle aspecten voelt het systeem gewoon supergoed aan nu.
Ik gebruik dus wel de gnome-shell, maar echt ALLES is sneller geworden voor mijn gevoel. Ook het zoeken van applicaties e.d. en het spelen van youtube filmpjes
1.6 ghz zegt niks. Een intel Atom 1.6 ghz is traag maar een i5 op 1.6 ghz is snel. Gezien je 12 GB hdd die waarschijnlijk ongelofelijk traag is zou ik niet teveel verwachten van ubuntu 12.10, ook vanwege de sterke afhankelijkheid van een goede GPU.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:40 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Wat voor laptop heb je?
Ik heb nog een ouwe Asus EEE 901 (1,6 ghz, 12GB hdd, 1GB intern) liggen, waar ik nog een geschikte linux distro voor zoek. Vond Ubuntu 12.04 (met Unity 3D) redelijk traag werken, maar nu ik zo eens terug denk zou dat alles te maken kunnen hebben met Unity.
Xubuntu, hetzelfde als Ubuntu alleen met een veel lichtere window-manager (XFCE i.p.v. Gnome/Unity).quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:40 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Wat voor laptop heb je?
Ik heb nog een ouwe Asus EEE 901 (1,6 ghz, 12GB hdd, 1GB intern) liggen, waar ik nog een geschikte linux distro voor zoek. Vond Ubuntu 12.04 (met Unity 3D) redelijk traag werken, maar nu ik zo eens terug denk zou dat alles te maken kunnen hebben met Unity.
Naar mijn ervaring ook niet supersnel op echt verouderde hardware maar inderdaad al een beter alternatief dan ubuntu.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:44 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Xubuntu, hetzelfde als Ubuntu alleen met een veel lichtere window-manager (XFCE i.p.v. Gnome/Unity).
Je zou het beste kunnen gaan voor arch-linux i.c.m. openbox of iets dergelijks of dammsmalllinux of puppy-linux.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:48 schreef erikkll het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring ook niet supersnel op echt verouderde hardware maar inderdaad al een beter alternatief dan ubuntu.
In 1x goedquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:44 schreef erikkll het volgende:
[..]
1.6 ghz zegt niks. Een intel Atom 1.6 ghz is traag.
Gewoon xubuntu eens proberen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:02 schreef Starman89 het volgende:
[..]
In 1x goedIs idd een Intel Atom N270 1,6ghz
Belangrijkste is dat Spotify er redelijk op draait. Verder beetje surfen, en af en toe een documentje openen (liefst met OpenOffice / LibreOffice)
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:05 schreef wdn het volgende:
[..]
12.10 is nog niet 1x gecrashed.
Enige wat niet werkt op dit moment: speakers op mijn externe display.
Daarnaast valt me de battery een beetje tegen (ben 15 min kwijtgeraakt tov. 12.04).
Ik ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Eh.
Ik wacht wel op de final
Ik heb dan ook fatsoenlijke hardwarequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Eh.
Ik wacht wel op de final
Ik heb dit apparaat er anders behoorlijk op uitgezocht. Intel chipset, Nvidia GPU... heb er verder eigenlijk nooit problemen mee gehad.quote:
En daar heb ik geen problemen met een AMD Radeon 6650quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb dit apparaat er anders behoorlijk op uitgezocht. Intel chipset, Nvidia GPU... heb er verder eigenlijk nooit problemen mee gehad.
Ik vraag me vooral af waar dat plaatje vandaan komt. Het lijkt wel een soort google-maps afbeelding on LSD. Hoe de fuck komt dat in het bootproces?
(ik krijg dit ongeveer op het punt dat je je login scherm (of keuzescherm of je een live-sessie wilt starten of gelijk wilt installeren) verwacht, het bekende "padoempadoem"-geluidje wordt wel afgespeeld)
Sja dit ding is al 3 jaar oud, dus toen speelde dat wel flink mee. Denk dat ik nu ook voor AMD zou gaan. (als ik nu een computer zou kopen zou het denk ik een llano systeem worden)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:22 schreef wdn het volgende:
[..]
En daar heb ik geen problemen met een AMD Radeon 6650
Oh hoe anders was dat 5 jaar geleden
HDA wordt enkel voor IDE gebruikt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:01 schreef KomtTijd... het volgende:
wel apart dat de installer mijn harde schijf SDA noemt. Dat ding spint toch echt als een malle hoor.
Dan doe je toch iets foutquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:54 schreef Jesse_ het volgende:
Bluh, net de update naar 12.10 gedaan.
Kan ik weer alle programma's op het juiste bureaublad laten plaatsen.
Dat gaat alleen goed als je binnen dezelfde versie blijft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Gewoon je /home partitie blijven recyclen
Gaat bij mij al een jaar of 4 prima hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat gaat alleen goed als je binnen dezelfde versie blijft.
Ik format mijn /home partitie en symlink de (niet hidden) directories (rest van /home wordt dus altijd verwijderd; bookmarks worden gesynched met google+).
Pff het duurde hier een uur, ruim.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:28 schreef wdn het volgende:
ssdinderdaad
12.10 is binnen 10 minuten geinstalleerd
[..]
Dan doe je toch iets fout
Ik doe na installatie mijn desktop symlinken naar mijn 2de schijf en na 1x F5 op mijn bureaublad zijn al mijn iconen terug
ssd ftwquote:
wep apps zijn launcher icoontjes die een lijst erbij hebben waardoor je heel snel bij dingen kunt komen voor die wep app. Google mail bijvoorbeeld geeft je een link naar 'een nieuwe mail maken' enzo. Of bij twitter dat je rechstreeks naar een twitter account kan gaan vanuit de launcher (waardoor in dash ook een link komt naar dat twitter account).quote:Ik snap de web apps in unity alleen niet
Helemaal niet juist. Ik heb echt het idee dat het veel stabieler is dan 4, 5 jaar geleden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja. Het kwalitatieve goede van Ubuntu is de laatste tijd toch wel afgenomen. Na elke update heb ik gekloot en gedoe van dingen die het niet meer doen of niet willen installeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |