Heb je uberhaupt verbinding met internet? Misschien een achterlijke vraagquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 03:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Bash
[ code verwijderd ]
Ergste is dat ik KDE niet kan kiezen als DEquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 03:03 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt verbinding met internet? Misschien een achterlijke vraag, maar moet uitgesloten worden.
-Edit-
Ik zou trouwens ff wachten op de betere Ubuntu-experts. Ik draai zelfs al een redelijke tijd Arch-linux
Doe Gnomequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 03:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ergste is dat ik KDE niet kan kiezen als DE
Ik heb nog LXDE en MATEquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | add-apt-repository ppa:kubuntu-ppa/backports aptitude update Fetched 2,468 kB in 1s (1,415 kB/s) W: Duplicate sources.list entry http://packages.mate-desktop.org/repo/ubuntu/ oneiric/main amd64 Packages (/var/lib/apt/lists/packages.mate-desktop.org_repo_ubuntu_dists_oneiric_main_binary-amd64_Packages) W: Duplicate sources.list entry http://packages.mate-desktop.org/repo/ubuntu/ oneiric/main i386 Packages (/var/lib/apt/lists/packages.mate-desktop.org_repo_ubuntu_dists_oneiric_main_binary-i386_Packages) W: You may want to run apt-get update to correct these problems i# aptitude upgrade No packages will be installed, upgraded, or removed. 0 packages upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 0 not upgraded. Need to get 0 B of archives. After unpacking 0 B will be used. |
18 oktoberquote:
Kan niet booten van de USB-stick gek genoeg,maar dat is niet het punt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 05:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik moet een Live CD gebruiken,aangezien Kubuntu 11.10 x64 een probleem geeft op dit moment.![]()
Ondertussen kan ik gewoon filmpjes bekijken,dankzij Google Chrome en HTML5![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
1 2 3 4 5 | #dpkg --configure -a dpkg:error:unable to acces dpkg status area: read only file system #dpkg-reconfigure -a runlevel:/var/run/utmp: no such file or directory |
De huidige beta is al zeer stabielquote:
12.10 is nog niet 1x gecrashed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Echt??
12.10 pas in Januari/Februari gebruiken(zoals met alle x.10 versie)
Oehquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:05 schreef wdn het volgende:
[..]
12.10 is nog niet 1x gecrashed.
Enige wat niet werkt op dit moment: speakers op mijn externe display.
Daarnaast valt me de battery een beetje tegen (ben 15 min kwijtgeraakt tov. 12.04).
Ik doe zelfs gamen met 12.10.quote:
Volgend jaar pas,als Steam in orde isquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik doe zelfs gamen met 12.10.
Guild Wars 2
Private beta begint in octoberquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Volgend jaar pas,als Steam in orde is
Deze week toch?quote:
vanwege html 5?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Waarom werkt Google Chrome zo goed op de live CD(11.10 x64,nu 16 uur uptime)?zeker met streamen ?
Dat had ik al lang vermoed natuurlijk!quote:
Joh,veel beter toch!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:33 schreef Starman89 het volgende:
Net Unity vervangen door Cinnamon.
Wat een verademing!!! Vele malen sneller en overzichtelijker!
Voorbeeld screenshot:
[ afbeelding ]
gnome-shell al eens geprobeerd? Die vind ik echt zo chill!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:33 schreef Starman89 het volgende:
Net Unity vervangen door Cinnamon.
Wat een verademing!!! Vele malen sneller en overzichtelijker!
Voorbeeld screenshot:
[ afbeelding ]
Wat voor laptop heb je?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:13 schreef erikkll het volgende:
Ik heb ubuntu 12.10 zojuist geïnstalleerd op mijn langzame laptop met intel Atom processor en ik ben zó blij! Het is echt super snel! In alle aspecten voelt het systeem gewoon supergoed aan nu.
Ik gebruik dus wel de gnome-shell, maar echt ALLES is sneller geworden voor mijn gevoel. Ook het zoeken van applicaties e.d. en het spelen van youtube filmpjes
1.6 ghz zegt niks. Een intel Atom 1.6 ghz is traag maar een i5 op 1.6 ghz is snel. Gezien je 12 GB hdd die waarschijnlijk ongelofelijk traag is zou ik niet teveel verwachten van ubuntu 12.10, ook vanwege de sterke afhankelijkheid van een goede GPU.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:40 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Wat voor laptop heb je?
Ik heb nog een ouwe Asus EEE 901 (1,6 ghz, 12GB hdd, 1GB intern) liggen, waar ik nog een geschikte linux distro voor zoek. Vond Ubuntu 12.04 (met Unity 3D) redelijk traag werken, maar nu ik zo eens terug denk zou dat alles te maken kunnen hebben met Unity.
Xubuntu, hetzelfde als Ubuntu alleen met een veel lichtere window-manager (XFCE i.p.v. Gnome/Unity).quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:40 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Wat voor laptop heb je?
Ik heb nog een ouwe Asus EEE 901 (1,6 ghz, 12GB hdd, 1GB intern) liggen, waar ik nog een geschikte linux distro voor zoek. Vond Ubuntu 12.04 (met Unity 3D) redelijk traag werken, maar nu ik zo eens terug denk zou dat alles te maken kunnen hebben met Unity.
Naar mijn ervaring ook niet supersnel op echt verouderde hardware maar inderdaad al een beter alternatief dan ubuntu.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:44 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Xubuntu, hetzelfde als Ubuntu alleen met een veel lichtere window-manager (XFCE i.p.v. Gnome/Unity).
Je zou het beste kunnen gaan voor arch-linux i.c.m. openbox of iets dergelijks of dammsmalllinux of puppy-linux.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:48 schreef erikkll het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring ook niet supersnel op echt verouderde hardware maar inderdaad al een beter alternatief dan ubuntu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |