Oja dit is het ubuntu topic inderdaad dacht dat dit het linux topic wasquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:02 schreef Houniet het volgende:
Ubuntu, met FireFox.
Dacht dat het vanzelf sprekend was, omdat dit een Ubuntu topic is.
Moonlight is het alternatief lees ik op de interwebsquote:
RTL voorziet alle streams van DRMquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Houniet je moet gewoon de Moonlight plugin installeren voor firefox als je firefox gebruikt,
Het alternatief rtl.ksya.net?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
RTL voorziet alle streams van DRM
Oh nice. Dat is die iPhone-pagina.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het alternatief rtl.ksya.net?
Ubuntu #16 - 12.04
Dat had ik al gedaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Houniet je moet gewoon de Moonlight plugin installeren voor firefox als je firefox gebruikt,
inderdaadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...
Want als je doet alsof je een iPhone bent, doen de digital rights er ineens niet meer toe![]()
Dat zou ik nog kunnen proberen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het alternatief rtl.ksya.net?
Ubuntu #16 - 12.04
't is me wel eens gelukt ja. Maar niet zomaar, moest volgens mij ook nog cookies verwijderen ofzo... Maar ik gebruik het verder nooit. Heb nooit het idee dat ik echt wat "mis" aan een tv, laat staan aan RTLquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:56 schreef Visitor.Q het volgende:
Gek dat een user agent switcher alleen niet voldoende is om RTL spul te kunnen afspelen. Of werkt dat bij jullie wel?
Ik probeer het ook altijd onder het mom van even kijken of ik het werkend kan krijgenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
't is me wel eens gelukt ja. Maar niet zomaar, moest volgens mij ook nog cookies verwijderen ofzo... Maar ik gebruik het verder nooit. Heb nooit het idee dat ik echt wat "mis" aan een tv, laat staan aan RTL
Zodra je iets probeert af te spelen waar je geen codec voor hebt zou je videospeler (bv totem) zelf een gil moeten geven en met een suggestie moeten komen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:03 schreef Houniet het volgende:
Is er trouwens nog een handige codec-pack?
VLCquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:03 schreef Houniet het volgende:
VLC vind ik wel de meest lelijke codecs ooit hebben, barst altijd van de artifacts.quote:
Gewoon Ubuntu-restricted-extras installeren (via het softwarecenter of sudo apt-get install ubuntu-restricted-extras), dan heb je eigenlijk alles wat je nodig hebt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:03 schreef Houniet het volgende:
http://rtl.ksya.net/quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:24 schreef Houniet het volgende:
Heb het nu op mijn laptop staan.
Ik krijg alleen RTL gemist niet aan de praat. Heb Moonlight al geinstalleerd.
Wat zijn nou eigenlijk de voordelen van Mint?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:05 schreef zyntex het volgende:
Unity gaat heel traag op mijn pc. Maar dat maakt niet uit ben sinds vorige week over gestapt op Linux Mint die ziet er trouwens bij de instalatie mooi clean uit. Bij gnome Ubuntu toch wat oudbollig die bruine kleuren en zo een rimboe geluid je als het aangaat
't is gewoon net even een ander sausje. Als je tevreden bent met ubuntu is er weinig reden om te wisselen. Veel mensen vonden/vinden het unity sausje van ubuntu niet zo lekker bijvoorbeeld, en zijn daarom naar mint geswitcht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:33 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wat zijn nou eigenlijk de voordelen van Mint?
Als in, waarom zou ik overstappen van mijn goed geconfigureerde Ubuntu systeem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |