Ik snakte naar een nieuw deel, maar Reya was net aan de raki gegaan.quote:
Vergeet de Orkahoogten niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
Vergelijkbaar met het bouwen van nieuwe nederzettingen op de westelijke jordaanoever. Dat gebeurt ook zonder toestemming en mededogen.
Terug uit Duitsland?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:19 schreef Mutant01 het volgende:
Ik groet jullie. Vanuit een natte trein. Er zitten momenteel 2 mensen in dit treinstel. Apart om te zien.
Deze post schreeuwt om een jodenopmerking.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:19 schreef Mutant01 het volgende:
Ik groet jullie. Vanuit een natte trein. Er zitten momenteel 2 mensen in dit treinstel. Apart om te zien.
Daarom zeg ik ook terugreis, dombo.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De Duitsers waren wel wat efficienter dan twee personen per treinstel.
Je hoort overal piepende banden?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:21 schreef Mutant01 het volgende:
Kennellijk heeft bijna iedereen een last minute geboekt. Of is iedereen werkloos, dat kan ook.
U verblijft momenteel in Marokko?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:21 schreef Mutant01 het volgende:
Kennellijk heeft bijna iedereen een last minute geboekt. Of is iedereen werkloos, dat kan ook.
Het is wat dat betreft nou niet echt een prestatie om efficienter dan de ns te zijn. Het is wel fijn dat de treinen voorzien zijn van gratis internet. Dat hadden de joden toen niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De Duitsers waren wel wat efficienter dan twee personen per treinstel.
Dan hadden ze om hulp kunnen Tweeten.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is wat dat betreft nou niet echt een prestatie om efficienter dan de ns te zijn. Het is wel fijn dat de treinen voorzien zijn van gratis internet. Dat hadden de joden toen niet.
Die joden waren veel te goed van vertrouwen. Simpel volk.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan hadden ze om hulp kunnen Tweeten.
Klep dicht, excuus-allochtoon.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:28 schreef Mutant01 het volgende:
Joden zijn trouwens epische mensen. Dat jullie het even weten.
Dan ben je niet episch, maar Frans. En dat is het tegenovergestelde van episch.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:29 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben ook episch, maar geen Jood voor zover ik dat weet. Wel een stukje Frans geloof ik.
Dat moet u nodig zeggen.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan ben je niet episch, maar Frans. En dat is het tegenovergestelde van episch.
Ik sprak met iemand uit de Gaume, en mensen uit die streek zijn berucht om hun langzame articulatie.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik snakte naar een nieuw deel, maar Reya was net aan de raki gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |