Mooi legendarisch festival. Jammer dat het dit jaar niet doorgaat. Was altijd leuk op TV.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik probeer er bij te zijn bij dit enorm festival. Na alle goede verhalen die ik over dit festival heb gehoord wil ik het eens zelf meemaken!
Gerucht gaat al dat The Rolling Stones een van de headliners gaat worden!
Jep zondag ochtend inderdaad, paar maanden geleden foto geupload. Anders mag je al niet eens meedingen voor die kaarten. zondag inderdaad kaarten weten te bemachtigen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:48 schreef AgeEll het volgende:
Leuk dat je kaarten hebt. Had je je gewoon ingeschreven/geregistreerd en toen was het gelukt?
Ik ga niet, maar het trekt toch. Zo'n festival waar alle festivals bij verbleken. Interessant om te volgen.
Gogo Radiohead pls.quote:In regards to an appearance at Glastonbury, Yorke quickly answered, “No… [the band] won’t have got our shit together by then,” though Godrich and Waronker quickly added, “Are you sure?” “Maybe?” Yorke did, however, insinuate a possible Radiohead performance, noting that “parts” of Atoms For Peace would be performing.
Dit wordt de derde keer voor mij, bij de laatste twee edities was ik er ookquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:50 schreef indiaantje89 het volgende:
F_JD ga je ook met het vliegtuig? Heb je al eerdere ervaring met Glasto?
Gaat mijn eerste keer worden, kijk er best naar uit!
Rock onquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:14 schreef Felixa het volgende:
Goeie genade! Ze hebben gewoon de popencyclopedie overgetypt!
Ik wist niet wat ik zagquote:
Net begonnen. Wat een helden festivalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:53 schreef Herpderphawk het volgende:
Vanavond maar even de TV op de BBC dus
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:14 schreef Felixa het volgende:
Goeie genade! Ze hebben gewoon de popencyclopedie overgetypt!
Ik mis John Peel nog steedsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Jaaaa ik kijk!! Mij veeeeel te groot maar zo leuk om op tv te zien![]()
Het is gewoon zo ontzettend veel dat er altijd genoeg goeds tussen zit.quote:
Zoveel oude helden samen met nieuwe gehypte one day starsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is gewoon zo ontzettend veel dat er altijd genoeg goeds tussen zit.
twitter:erwblo twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 18:21:10Met deze Chrome plugin gewoon alle Glastonbury via BBC iPlayer kijken https://t.co/t3yBfxtTl3 reageer retweet
Wat een line up iddquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Holy shit! Ik zie dit nu pas, hoe moet je daar in hemelsnaam uit kiezen
Ja gewoon nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Holy shit! Ik zie dit nu pas, hoe moet je daar in hemelsnaam uit kiezen
En gewoon The Stones en David Bowie op je festival.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja gewoon nietVooral als je ziet wat er allemaal tegelijkertijd speelt: http://www.glastonburyfestivals.co.uk/line-up/
Echt insane.
beetje zoals ik tv kijken, zappenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja gewoon nietVooral als je ziet wat er allemaal tegelijkertijd speelt: http://www.glastonburyfestivals.co.uk/line-up/
Echt insane.
Of Expat shield installerenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:17 schreef Tourniquet het volgende:
TIP: (niet zelf getest maar schijnt goed te werken)twitter:erwblo twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 18:21:10Met deze Chrome plugin gewoon alle Glastonbury via BBC iPlayer kijken https://t.co/t3yBfxtTl3 reageer retweet
Werkt jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:17 schreef Tourniquet het volgende:
TIP: (niet zelf getest maar schijnt goed te werken)twitter:erwblo twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 18:21:10Met deze Chrome plugin gewoon alle Glastonbury via BBC iPlayer kijken https://t.co/t3yBfxtTl3 reageer retweet
Pfff, je zult voor het middaguur met een Gallagher geconfronteerd wordenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:33 schreef Felixa het volgende:
Vanmorgen om 11.00u (ELF uur) stond als verrassingsact trouwens Beady Eye van Liam Gallagher op het podium.
Ah txquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:17 schreef Tourniquet het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Beetje een misser dat ze niet op de Pyramid stage staan.![]()
∆
Sinead staat zondag toch in Den Haag op Parkpop?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:39 schreef Felixa het volgende:
Zondag Kenny Rogers op het hoofdpodium.![]()
Zou hij Sinead O'Connor misschien vragen om Islands In The Stream met hem te zingen?
Oh ja! Nou dan moet hij uit die meterslange line-up maar een ander slachtoffer vinden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sinead staat zondag toch in Den Haag op Parkpop?
Je hebt ook de #yurtalert.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Die tentjes!!
Er zijn ook tipi's en yurts te huur![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:01 schreef Felixa het volgende:
[..]
Je hebt ook de #yurtalert.![]()
Hier Mick Jagger met zijn yurtalert:
http://instagram.com/p/bHPncIRVAP/
Nee hoor, geloof dat de tv bij 4 of 5 podia is. Later op de avond komen ook BBC4 en BBC2 erbij.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Doen ze eigenlijk alleen Piramid-acts uitzenden op BBC3??
Ah ok. Omdat ik dus tot nu toe alleen P-acts voorbij zie komen. Wist het ff niet..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee hoor, geloof dat de tv bij 4 of 5 podia is. Later op de avond komen ook BBC4 en BBC2 erbij.
Tot nu toe voornamelijk wel idd. The Lumineers was vanaf het Other Stage.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok. Omdat ik dus tot nu toe alleen P-acts voorbij zie komen. Wist het ff niet..
Oh serieus? Ik vond al dat ze zo groot stondenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tot nu toe voornamelijk wel idd. The Lumineers was vanaf het Other Stage.Straks komen o.a. Bastille en Foals nog, die staan ook op andere podia.
Nou ja, het is alsnog het tweede podium, dus echt klein ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh serieus? Ik vond al dat ze zo groot stonden![]()
Prof Green is ook wel echt bagger trouwens.. Heeft hij uberhaupt wel iets zelf gemaakt??
Volgens mij kennen 'we' hem hier nauwelijks. Solange dan weer welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nou ja, het is alsnog het tweede podium, dus echt klein ook weer niet.
http://www.glastonburyfestivals.co.uk/line-up/
Ik deel je mening over Professor Green, die is hier ook helemaal niet zo populair toch?
En dus ook camera's bij het Park stage.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij kennen 'we' hem hier nauwelijks. Solange dan weer wel
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En dus ook camera's bij het Park stage.Dit is de zus van Beyonce toch?
Klopt! (Stiekem hoop ik dat ze nog op Lowlands komt, aangezien ze wel op Pukkelpop staat)quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En dus ook camera's bij het Park stage.Dit is de zus van Beyonce toch?
Pompeii zou dat dan waarschijnlijk zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Bastille. Eens kijken wat dat nou isVolgens mij zijn ze de makers van mijn 'Wales-liedje' wat in februari steeds op Nation Radio was, maar ik weet het niet zeker
![]()
![]()
Ja, volgens mij is dat hem. Vind het in z'n geheel wel een beetje saai geloof ik..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Pompeii zou dat dan waarschijnlijk zijn.
Niet?? Werd net nog wel gewoon aangekondigd..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:07 schreef kciR het volgende:
Geen Dizzie Rascal las ik in het AM topic..
Nu hoop ik wel op extra Foals
Uitgezonden op de BBC bedoel je?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:07 schreef kciR het volgende:
Geen Dizzie Rascal las ik in het AM topic..
Nu hoop ik wel op extra Foals
Hij was alleen niet op de livestream.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:11 schreef kciR het volgende:
Ja, toch wel. Ik las een tweet dat hij teveel 'strong language' gebruikt zou hebben.
Nou gelukkig is hij er toch
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm![]()
Grover was altijd hier en daar toch?
[ afbeelding ]
ok.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Geven jullie wel een seintje als Foals begint?!?
Ja dusquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien hier na nog!! Nu in interview dus..
Ja! Ik ben benieuwd in welke tent ze staan. Ik hoop de Grolsch 's avonds, maar ik denk dat ze ergens in de middag in de Alpha staan..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah beter nu.. ok denk dat dit wel een must-see is voor LL
Nah denk je? Ik hoop op beter hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:08 schreef kciR het volgende:
[..]
Ja! Ik ben benieuwd in welke tent ze staan. Ik hoop de Grolsch 's avonds, maar ik denk dat ze ergens in de middag in de Alpha staan..
De zang zit veel te prominent in de mix. Helaas merk je dan dat Yannis niet de allerbeste live-zanger ooit is.quote:
Nee idd. Maar als je er live bij bent dan vallen dat soort dingen vaak wel mee gelukkigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De zang zit veel te prominent in de mix. Helaas merk je dan dat Yannis niet de allerbeste live-zanger ooit is.
Klopt, in Paradiso is het me geen moment opgevallen, hoorde pas bij de opnames dat het niet altijd toonvast was.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee idd. Maar als je er live bij bent dan vallen dat soort dingen vaak wel mee gelukkig
Beetje wat je bij Alt-J ook hebt. Die zingt zo ingewikkeld moeilijk maar dat deert niet als je er bij bentquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Klopt, in Paradiso is het me geen moment opgevallen, hoorde pas bij de opnames dat het niet altijd toonvast was.
Nu Spanish Sahara...
is ze gek van!quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Karina zou gewoon nu naar BBC4 moeten kijken
Don't blame it on the boogiequote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/iplayer/tv/bbc_four/watchlive
weer ff die kutstream dan
En The Joy of Disco komt er nog achteraan. Wordt geen vroegertje voor je vanaaf.quote:
Oef ik weet niet of ik dat trekquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En The Joy of Disco komt er nog achteraan. Wordt geen vroegertje voor je vanaaf.
Ik had precies hetzelfdequote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:39 schreef Tourniquet het volgende:
Wilde bijna de tv uitzetten, komt Portishead!![]()
Dat kun jij vinden, maar ze zijn huge on de UK. Niet vreemd dus.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:16 schreef Daftastic het volgende:
Mumford and Sons die dit evenement headlined.![]()
Ze hebben een paar leuke radio hits gehad maar daar houdt het ook echt bij op
Portisheadquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoorde Daydream
Dat klopte bij Portishead
Oktober meen ikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb zojuist besloten dart ik volgend jaar wil gaan![]()
weet iemand al wanneer dit jaar de tickets in de vvk gaan?
Ik vond ze vorig jaar op Pinkpop vies tegenvallen terwijl ik er echt veel van verwachttequote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat kun jij vinden, maar ze zijn huge on de UK. Niet vreemd dus.
Ik vond ze op Werchter ook heel erg tegenvallen, maar hun eigen concert in de Ziggo Dome was wel heel erg goed dan weer.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vond ze vorig jaar op Pinkpop vies tegenvallen terwijl ik er echt veel van verwachtte
Ik quote even iemand van stonesforum:quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:22 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Worden de Stones uitgezonden vanavond? En hoe laat?
Maar helemaal duidelijk is de info nog niet. Sowieso wordt niet alles uitgezonden van de Stones.quote:Zo ver ik het nu heb kunnen lezen en probeer te begrijpen is het als volgt:
Stones beginnen om 21.30 Engelse tijd dus 22.30 Nederlandse tijd.
De uitzending op de BBC begint om 22.30 Engelse tijd dus 23.30 Nederlandse tijd.
Totaaltv.nlquote:Muziekliefhebbers doen er goed aan dit weekend naar de tv-kanalen van de BBC te kijken. Grote delen van het Britse muziekfestival Glastonbury zijn veelal live te zien.
Voor de Nederlandse tv-kijker is Glastonbury op BBC Two, BBC Three en BBC Four te volgen. Bij enkele tv-aanbieders is BBC Two ook in HD-kwaliteit met Dolby Digital 5.1 geluid beschikbaar. Deze kunnen op dit HD-kanaal op zaterdag 29 juni onder meer naar The Rolling Stones kijken. Van 23.00 uur tot 03.00 uur zijn op BBC Two naast The Rolling Stones ook van Elvis Costello genieten. Het optreden van Public Enemy is van 00.00 tot 01.30 uur op BBC Four te zien. Op BBC Three is een keur van optredende artiesten op diverse podia van Glastonbury vanaf 20.00 uur te zien.
MUMFORD AND SONS
De belangrijkste optreden van zondag 30 juni is van Mumford and Sons. Deze kan men vanaf 23.00 uur op BBC Two bekijken. Eerder op de dag zijn er dit tv-kanaal vanaf 18.00 uur optredens van Kenny Rogers en Nick Cave. Op BBC Four is vanaf 00.00 uur een optreden van Bobby Womack te zien. Op BBC Three zijn er diverse optredens vanaf 21.00 uur te zien.
BBC RED BUTTON VIA SATELLIET
De Nederlandse satellietkijker met Astra2-satellietontvangst kan een meer vollediger aanbod van Glastonbury via de Red Button-kanalen van de BBC krijgen. Via vier kanalen waarvan één in HD-kwaliteit zijn meer optredens live te bekijken. Voor ontvangst van deze BBC-kanalen is geen abonnement nodig omdat deze ongecodeerd worden uitgezonden.
Geinigquote:
Ja, dat was altijd tofquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vroegah had je bij de Pinkpop uitzending ook nog dit soort filmpjes, da's nu echt helemaal weg.
Beetje van die Loladamusica repo's.
BBC doet dit altijd geweldig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vroegah had je bij de Pinkpop uitzending ook nog dit soort filmpjes, da's nu echt helemaal weg.
Beetje van die Loladamusica repo's.
Jup, bij LL doen ze het nog welquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat was altijd tof![]()
Doen ze dat bij LL nog wel eigenlijk? Dat kijk ik nooit omdat ik er dan zelf ben
idem, dus weet ook nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat was altijd tof![]()
Doen ze dat bij LL nog wel eigenlijk? Dat kijk ik nooit omdat ik er dan zelf ben
Haha dacht al dat ik het aan de verkeerde vroegquote:
Filmpjes van de bands in hun hometown enzo ook echt?quote:
Oh nee dat niet. Maar wel meer sfeerbeelden en items over andere dingen op LL dan optredensquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Filmpjes van de bands in hun hometown enzo ook echt?
Ah ok, maar dus wat ik bedoelde.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh nee dat niet. Maar wel meer sfeerbeelden en items over andere dingen op LL dan optredens
Begin jaren 90 was de PP uitzending toch ook de hele maandag? Kan me herinneren dat ik met mijn zus steevast de hele dag zat te kijken. Ook naar die filmpjes iddquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah ok, maar dus wat ik bedoelde.Dat deden ze vroeger bij Pinkpop nog wel. Beetje van die items die ze nu nog wel bij Top2000 a go go hebben, maar dan meer over de artiest, minder over 1 liedje.
Yup vanaf 1300 uur ofzo tot sesamstraat ofzo. En dan om 1930 weer verder.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Begin jaren 90 was de PP uitzending toch ook de hele maandag? Kan me herinneren dat ik met mijn zus steevast de hele dag zat te kijken. Ook naar die filmpjes idd
tof was dat altijd. Grote bak chips er bij..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yup vanaf 1300 uur ofzo tot sesamstraat ofzo. En dan om 1930 weer verder.
Mooi moment altijd wanneer meneer Aart roept dat iedereen goed moet smerenquote:
Ik vind het wel gezellig staanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die vlaggen ook altijd. Ik begrijp goed waarom God ze haat.
Ziet er vet uit inderdaad. Zeker 's avondsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig staanpast wel bij dit festival of zo.
Zeker die FC Twente vlagquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig staanpast wel bij dit festival of zo.
Nee die Friezen elk jaarquote:
Nee, die HSV Heiloo.quote:
Ja, die Pinkpopuitzendingen waren toen echt goed, was toen nog genoeg budget voor. Waren ze Sepultura van te voren gaan opzoeken in Brazilië enzo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
tof was dat altijd. Grote bak chips er bij..
Klopt met Jan-Douwe en Bram. 1e keer met daguitzending zelfs Mart Smeets erbij.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, die Pinkpopuitzendingen waren toen echt goed, was toen nog genoeg budget voor. Waren ze Sepultura van te voren gaan opzoeken in Brazilië enzo.In mijn herinnering is het jarenlang door Jan-Douwe Kroeske en Bram van Splunteren gepresenteerd. Later geloof ik met Marco Roelofs erbij als reporter op het veld. In de jaren dat ik zelf naar Pinkpop ging liet ik die uitzending dan door m'n vader opnemen op 3 videobanden ofzo en dan later terugkijken, heerlijk! Van Giel Beelen en Michiel Veenstra had toen nog niemand gehoord...
Staan ook op Noorderzon. Al ben ik er nog niet van overtuigt dat het de moeite waard isquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:35 schreef Tourniquet het volgende:
Ik zie dat ik Haim ook moet gaan bekijken op Werchter.
Volgens mijn epg loopt uitzending tot 3u op bbc2.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:50 schreef henkde_j het volgende:
Ik ben even de HD recorder aan het programeren. Maar ziggo zegt dat Glastonbury tot 730 morgenochtend word uitgezonden. BBC zegt dat stones tot 2.00 spelen. Iemand een idee wat daarna komt?
Ah, heb het inmiddels ook gevonden! Bedankt !quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:46 schreef ddx het volgende:
[..]
Volgens mijn epg loopt uitzending tot 3u op bbc2.
Nou, toch iig 1, anders zat ik die nu niet te kijken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:00 schreef ddx het volgende:
Gewoon 5 kanalen Wimbledon nu bij de BBC en nul Glastonbury
Dan loopt mijn iPlayer achter. Wat ik al dacht.quote:
Eerst DeMart toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
Stream hapert teveel bij mij helaas. Om 11 uur zet ik BBC2 op.
Mag je dat zeggen? Ja, dat mag je zeggenquote:
Hahaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mag je dat zeggen? Ja, dat mag je zeggen
half 12.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
11 uur toch op BBC2? Er is nog iets anders op nu
C&S heeft altijd een goede show. Maar ik ga toch maar de Stones kijken denk ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Chase and Status nu op 3eens kijken of dat de moeite is
Nja krijg het gevoel dit allemaal al gezien te hebben ruim 10 jaar geleden. Maar het is wel ok.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
C&S heeft altijd een goede show. Maar ik ga toch maar de Stones kijken denk ik.
BBC2quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja krijg het gevoel dit allemaal al gezien te hebben ruim 10 jaar geleden. Maar het is wel ok.
Waar zijn de Stones dan? Op de stream?
The Stones worden straks op BBC2 uitgezonden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja krijg het gevoel dit allemaal al gezien te hebben ruim 10 jaar geleden. Maar het is wel ok.
Waar zijn de Stones dan? Op de stream?
Hu, net was daar nog Primal Scream dus ik was weer terug gezapt naar 3..quote:
Dat deden ze zelden in 1 nummer. Rocks was van hun 70s rock plaat.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:46 schreef tim. het volgende:
Was de kracht van Primal Scream niet dat ze rock en rave verenigde? Ik hoor dat nu niet zo.
Ik denk soms dat hij nog minder zal wegen dan mij...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
Sjesus wat is Mick Jagger toch een sprietje.
Heb al tijden het gevoel dat zijn gitaar niet eens meer is ingeplugd...quote:
Zou wat zijn, dat hij daar een beetje meespeelt maar niemand het kan horen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb al tijden het gevoel dat zijn gitaar niet eens meer is ingeplugd...
Nou, veel voegt hij niet meer toe aan het totaalgeluid volgens mijquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zou wat zijn, dat hij daar een beetje meespeelt maar niemand het kan horen.
Nopequote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:57 schreef Tourniquet het volgende:
Er is niet voor niets een derde gitarist bij nu.Ron Wood was vroeger toch ook bassist?
Ditquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:59 schreef thettes het volgende:
Jagger is wel nog heel goed, maar de rest... weinig onder de indruk in die 5 minuten dat ik nu kijk :p
Keith is koningquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:59 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij weet Keith Richards niet eens dat hij op het podium staat.
Die geven ze volgens mij een potje en hij gaat aan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:59 schreef Felixa het volgende:
Meeste artiesten van 70 kunnen alleen nog maar optreden vanaf een krukquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:59 schreef Felixa het volgende:
Echt hequote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:59 schreef Felixa het volgende:
volgens mij is zn gitaar niet eens ingeplugdquote:Op zondag 30 juni 2013 00:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt heHij speelt wat fills hier en daar maar ik hoor ze niet
Dan mag Springsteen wel snel gaan aftakelen, 62 en rockt nog 3,5 uur non stop.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:00 schreef exile79 het volgende:
[..]
Meeste artiesten van 70 kunnen alleen nog maar optreden vanaf een kruk
Waar dan, niet bij the Stones en niet bij Faces.quote:
Ik zei ook 'De meeste". Broes is stoer!quote:Op zondag 30 juni 2013 00:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan mag Springsteen wel snel gaan aftakelen, 62 en rockt nog 3,5 uur non stop.
Jeff Beck Group. Bij Stones op één nummer dacht ik.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waar dan, niet bij the Stones en niet bij Faces.
Ah. En dat 2e telt natuurlijk nietquote:Op zondag 30 juni 2013 00:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jeff Beck Group. Bij Stones op één nummer dacht ik.
Jammer.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah. En dat 2e telt natuurlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |