abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juli 2012 @ 09:25:50 #201
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114305635
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:24 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Klinkt ook als Vitesse.
Ja maar PSV doet echt nog steeds alsof ze een club zijn ipv een reclamebord :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 10:16:53 #202
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_114307053
Kolbein > alle spitsen van de eredivisie
pi_114307246
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:13 schreef Pedroso het volgende:
Ben trouwens benieuwd of Ajax het volhoud om niet meer te bieden en in onderhandeling te gaan voor zowel contractverlengingen als transferssommen.
Je krijgt wel spelers binnen die dolgraag voor Ajax willen uitkomen maar de spelers die voor het geld gaan (zijn er velen) en of dat nu bij Ajax of een andere club is zullen niet meer komen voorlopig.
Er is met de aanbieding van Ajax in de hand best wel een club (in NL. vnl. PSV) die net wat meer wil betalen.
Correctie, je krijgt spelers die dolgraag voor ajax willen spelen én die niet door een andere club begeerd worden. Narsingh wilde wel naar ajax, maar heerenveen gaat natuurlijk niet aan de laagste bieder verkopen.
pi_114307290
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:16 schreef J2T het volgende:
Kolbein > alle spitsen van de eredivisie
Kolbein, Derk, Miralem > alle spelers van de eredivisie
pi_114307334
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Correctie, je krijgt spelers die dolgraag voor ajax willen spelen én die niet door een andere club begeerd worden. Narsingh wilde wel naar ajax, maar heerenveen gaat natuurlijk niet aan de laagste bieder verkopen.
Daarom moet Ajax ook zorgen dat de scouting op orde komt. En vooral qua jeugd, want daar komen de toppers wel gewoon naar Ajax die aan Carrièreplanning doen.
pi_114307470
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:07 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat is dan ook wel behoorlijk terecht. Het is een mannetje van 13 die nog nooit een wedstrijd heeft gezien en letterlijk niets van voetbal weet.

Een korfballozer is het. Met een grote internet bek.
Ach jij loopt elke dag in BNW te posten, dan weet ik igg genoeg.

:*
Groot fan van User Wotte
pi_114307593
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:33 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ach jij loopt elke dag in BNW te posten, dan weet ik igg genoeg.

Daar stikt het van debielen inderdaad. Net als hier. Maar leuk dat je mijn postgeschiedenis interessant vindt. Hoop dat je ook goed gelezen hebt.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 10:38:16 #208
164283 Luco
Buongiorno!
pi_114307594
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:07 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat is dan ook wel behoorlijk terecht. Het is een mannetje van 13 die nog nooit een wedstrijd heeft gezien en letterlijk niets van voetbal weet.

Een korfballozer is het. Met een grote internet bek.
:')... Dit soort reacties bedoel ik nou. Ga toch eens normaal de discussie met elkaar aan zonder persoonlijk te worden, nu verpesten jullie het topic voor mensen die gewoon over Ajax willen lullen . Kinderachtige bende.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_114307685
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:28 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Daarom moet Ajax ook zorgen dat de scouting op orde komt. En vooral qua jeugd, want daar komen de toppers wel gewoon naar Ajax die aan Carrièreplanning doen.
Vooral jeugd inderdaad, scouting minder. De tijd dat alleen ajax met een ibrahimovic bezig was is voorbij. Dus dan zijn er twee opties; of er is een andere club in het spel, die hoogstwaarschijnlijk meer biedt, of je hebt de tweede / derde garnituur aan talenten.

Andere optie is het hebben van een satelliet club, wat je een grote voorsprong geeft wat betreft talenten in dat land. Helaas is ajax gestopt met GBa.
pi_114307717
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:38 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Daar stikt het van debielen inderdaad. Net als hier. Maar leuk dat je mijn postgeschiedenis interessant vindt. Hoop dat je ook goed gelezen hebt.
Nee, je valt mij daar in negatieve zin op.
En kijk alsjeblieft een keer naar jezelf, calimero zou trots op je zijn.
Groot fan van User Wotte
pi_114307804
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Vooral jeugd inderdaad, scouting minder. De tijd dat alleen ajax met een ibrahimovic bezig was is voorbij. Dus dan zijn er twee opties; of er is een andere club in het spel, die hoogstwaarschijnlijk meer biedt, of je hebt de tweede / derde garnituur aan talenten.

Andere optie is het hebben van een satelliet club, wat je een grote voorsprong geeft wat betreft talenten in dat land. Helaas is ajax gestopt met GBa.
Het probleem is inderdaad dat iedereen tegenwoordig precies weet waar welke grote talenten zijn. Ibrhimovic, Romario een dergelijke spelers komen niet meer op 19-jarige leeftijd naar Nederland, omgaat zeer dan al in Spanje of Engeland zitten.
pi_114307837
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:38 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Je moeder zal trots op je zijn van je geweldige gedrag hier. Blijf gewoon weg uit dit topic als je alleen maar ongecontroleerd op de man zit te spelen. Laat ons lekker met rust. En vooral elk persoon hier in het bijzonder.
Het mongolenhoekje zit in ONZ, daar hoor jij voor de rest van je FOK!carriëre te blijven zitten.
pi_114307863
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:42 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Nee, je valt mij daar in negatieve zin op.
En kijk alsjeblieft een keer naar jezelf, calimero zou trots op je zijn.
Knap. Ik heb amper gepost op Fok de laatste weken. Je bent een fan van het eerste uur dus.

Het is me een eer. Zullen we het nu weer over voetbal hebben dan?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 10:48:13 #214
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114307891
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:47 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Knap. Ik heb amper gepost op Fok de laatste weken. Je bent een fan van het eerste uur dus.

Jij bent hier de enige die triest bezig is hoor. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114307927
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:47 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Kijk er regelmatig ja, blijf jij dan van 422 af?

Groot fan van User Wotte
pi_114308020
Wie aan 422 komt, komt aan mij.

Heb wel steeds meer vertrouwen in het nieuwe seizoen trouwens. Lees ook dat ze weer wat buitenlandse talentjes op proef hebben, goede zaak. Komend seizoen lekker met Feyenoord strijden om het kampioenschap, heb er zin an.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  dinsdag 17 juli 2012 @ 10:52:28 #217
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114308036
quote:
8s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:51 schreef ValHallen het volgende:
Wie aan 422 komt, komt aan mij.

Heb wel steeds meer vertrouwen in het nieuwe seizoen trouwens. Lees ook dat ze weer wat buitenlandse talentjes op proef hebben, goede zaak. Komend seizoen lekker met Feyenoord strijden om het kampioenschap, heb er zin an.
Fnoord? Die houden echt helemaal niets over man, die mogen blij zijn met lijfsbehoud :P.
Get woke, go broke!
pi_114308150
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Fnoord? Die houden echt helemaal niets over man, die mogen blij zijn met lijfsbehoud :P.
Mwoah, vind ze echt heel goed ingekocht hebben. En ik denk dat veel mensen de rol van Bakkal en Guidetti van vorig jaar wat overschatten. El Ahmadi is wel een aderlating zoals Vertonghen dat bij ons is, alleen hebben zij Singh, Vormer en die Vilhena om dat gat op te vangen. Ik schat ze in ieder geval hoger in dan PSV, Twente en AZ.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 10:57:14 #219
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114308183
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:56 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Mwoah, vind ze echt heel goed ingekocht hebben. En ik denk dat veel mensen de rol van Bakkal en Guidetti van vorig jaar wat overschatten. El Ahmadi is wel een aderlating zoals Vertonghen dat bij ons is, alleen hebben zij Singh, Vormer en die Vilhena om dat gat op te vangen. Ik schat ze in ieder geval hoger in dan PSV, Twente en AZ.
Vlaar gaat ook nog weg toch?
Get woke, go broke!
pi_114308260
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Vlaar gaat ook nog weg toch?
Klopt, maar ik vind De Vrij en Martins Indi veel meer potentieel hebben. Het enige struikelblok zou het gebrek aan ervaring kunnen zijn, maar aan de andere kant heeft de trainersstaf wel ontzettend veel ervaring en drive.

Moet eerlijk zeggen dat ik het ook hoop. Veel liever strijden om de titel met Feyenoord dan met al die halfies uit Eindhoven, Alkmaar of Enschede.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:00:55 #221
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114308291
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:59 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Klopt, maar ik vind De Vrij en Martins Indi veel meer potentieel hebben. Het enige struikelblok zou het gebrek aan ervaring kunnen zijn, maar aan de andere kant heeft de trainersstaf wel ontzettend veel ervaring en drive.

Moet eerlijk zeggen dat ik het ook hoop. Veel liever strijden om de titel met Feyenoord dan met al die halfies uit Eindhoven, Alkmaar of Enschede.
Ja, dat zeker. Gewoon echte clubs onderling :7.

Maar we zullen het zien, ik ben ook nog niet echt tevreden met de selectie van Ajax, ik mag hopen dat we niet weer zo'n blessuredrama krijgen, maar echt heel dik is de spoeling niet vind ik.
Get woke, go broke!
pi_114308374
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar we zullen het zien, ik ben ook nog niet echt tevreden met de selectie van Ajax, ik mag hopen dat we niet weer zo'n blessuredrama krijgen, maar echt heel dik is de spoeling niet vind ik.
Een buitenspeler en een linksback zouden zeer welkom zijn naar mijn mening, dan heb je je selectie toch al wel aardig rond volgens mij. Laten we hopen dat één van die proeftalentjes een mooie exotische verrassing a lá Maxwell is.
pi_114308378
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Misschien kunnen we dit jaar erachterkomen of het de schuld was van Wormhoudt en zijn maten :)
pi_114308408
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:03 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Een buitenspeler en een linksback zouden zeer welkom zijn naar mijn mening, dan heb je je selectie toch al wel aardig rond volgens mij. Laten we hopen dat één van die proeftalentjes een mooie exotische verrassing a lá Maxwell is.
Ben toch wel benieuwd of het eentje van Barça wordt. Deulofeu is sowieso afgevallen las ik bij El mundo deportivo.
pi_114308480
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ben toch wel benieuwd of het eentje van Barça wordt. Deulofeu is sowieso afgevallen las ik bij El mundo deportivo.
Ik hoop op Pedro en Jordi Alba.
pi_114308515
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:06 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ik hoop op Pedro en Jordi Alba.
Misschien kunnen ze Jessica Alba sturen als mascotte voor de A-Selectie. Krijgen ze nog meer motivatie :Y
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:09:18 #227
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:09:29 #228
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114308576
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Misschien kunnen ze Jessica Alba sturen als mascotte voor de A-Selectie. Krijgen ze nog meer motivatie :Y
Ja, want rijke voetballers hebben al zo'n moeite om aan een lekker wijf te komen :').
Get woke, go broke!
pi_114308810
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Je moeder zal trots op je zijn van je geweldige gedrag hier. Blijf gewoon weg uit dit topic als je alleen maar ongecontroleerd op de man zit te spelen. Laat ons lekker met rust. En vooral elk persoon hier in het bijzonder.
Het mongolenhoekje zit in ONZ, daar hoor jij voor de rest van je FOK!carriëre te blijven zitten.
Dit is gelukkig helemaal niet persoonlijk.

"Ja maar hij begon!!"

Overdreven reacties vaak hier zeg.
pi_114309175
Ho eens, ik volg een week geen nieuws, en opeens komen er een handvol catalaanse wonderkindjes op proef?
* Marsenal gaat zich inlezen
-nee-
pi_114309353
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:59 schreef ValHallen het volgende:

[..]

_O_ BAAS.
pi_114309566
Lijkt me wel dat ajax bij Muniesa dan de eerste optie tot koop heeft?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:17:05 #234
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_114310668
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 08:57 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Omdat wat hij zegt niet klopt, dat is al 85389637x gezegd. Dus dat is of wikipedia kennis, of hij moet beter research plegen. Simpel.
Hij had anders wel gewoon gelijk, vieze koopclub die binnenkort gewoon hopelijk failliet gaat.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_114310765
Zijn er nog spelers in jullie selectie met Raiola als zaakwaarnemer?
BFF met GGMM
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:20:59 #236
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_114310802
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:19 schreef DonRaja het volgende:
Zijn er nog spelers in jullie selectie met Raiola als zaakwaarnemer?
Alleen in de jeugd een of twee maar gelukkig. Voor zover ik weet
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_114310834
Baalt hij wel van denk ik, Ajax was altijd zijn beste "verkoopadres" :D
pi_114310890
quote:
'Ik kan moeilijk inschatten wat mijn kansen straks zijn'

Lorenzo Ebecilio is voornemens zich komend seizoen te laten zien bij Ajax. De twintigjarige vleugelaanvaller zei recent al dat hij het vertrouwen van de club wil terugwinnen en nu legt hij uit dat hij daar in de zomer al de eerste stappen toe heeft gezet. Tijdens zijn vakantie heeft Ebecilio er naar eigen zeggen voor gezorgd dat hij 'fitter dan ooit' is geworden. Met zijn spel in de voorbereiding wil hij trainer Frank de Boer overtuigen.

Terugkijkend op het vorige seizoen zegt Ebecilio in het Algemeen Dagblad dat hij kritiek proefde op zijn instelling en fitheid. Zelf kaart hij aan dat hij ook last had van een vormdip. “Nu, tijdens deze voorbereiding, voel ik me erg fit. Fitter dan ooit. Daar heb ik tijdens mijn vakantie wel voor gezorgd. Ik sta te popelen en wil veel spelen in de voorbereiding. Want ik weet: hoe meer je speelt, hoe fitter je wordt”, aldus de aanvaller.

Ebecilio's voorkeur gaat uit naar een nieuw seizoen in de hoofdmacht van de kampioen. “Ik wil sowieso blijven. Verhuurd worden zit niet in mijn hoofd. Dan wil ik liever in Amsterdam vechten voor mijn kansen.” Toch weet ook de uit Hoorn afkomstige Ajacied dat de concurrentie in de hoofdstad fors is. “Er zijn op dit moment veel buitenspelers bij Ajax. En dan moet je bedenken dat Derk Boerrigter en Miralem Sulejmani er ook nog niet bij zijn vanwege blessures.”

“Ik kan daarom nog moeilijk inschatten wat mijn kansen straks zijn.” Ebecilio debuteerde vrijwel direct na het vertrek van Martin Jol bij Ajax, in december 2010. In het eerste halve seizoen onder trainer De Boer speelde hij zestien duels, waarin hij driemaal trefzeker was. Vorig seizoen stond hij acht keer in de basis, viel hij veertien keer in en was hij goed voor zes goals. Hoogtepunt was een hattrick tegen Roda JC Kerkrade.
pi_114310904
quote:
16s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Alleen in de jeugd een of twee maar gelukkig. Voor zover ik weet
Ik denk serieus dat dit soort gasten niet alleen schadelijk zijn voor jonge spelers, maar ook voor 'talententeams' zoals Ajax en Feyenoord. Die kunnen elke keer opnieuw beginnen met opbouwen, zonder te profiteren van het grote geld.
BFF met GGMM
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:24:19 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114310928
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Als ie nou eens begint met leren op doel te schieten ipv 20 meter over :').
Get woke, go broke!
pi_114310977
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De geschiedenis is hoopvol. Babel schoot ook altijd in de 2e ring maar ging wel weg voor 17 miljoen :')
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:26:28 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114311003
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:25 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

De geschiedenis is hoopvol. Babel schoot ook altijd in de 2e ring maar ging wel weg voor 17 miljoen :')
Omdat Van Geel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114311059
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:25 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Dat kwam omdat hij zijn heupschot nog aan het verfijnen was.
pi_114311189
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daar hebben er wel meer last van bij Ajax.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:31:21 #245
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114311222
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:30 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Daar hebben er wel meer last van bij Ajax.
ja, dat is echt bedroevend geweest, ze maken heel veel goals hoor, maar hebben daar 4 keer zoveel kansen voor nodig :').
Get woke, go broke!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:36:49 #246
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_114311441
Van Geel was stiekem wel een verkoop baas
pi_114311487
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zeker weten
pi_114311633
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En daarna Luque halen
pi_114311687
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:41 schreef BrokenArrow het volgende:

[..]

En daarna Luque halen
Je moet Van Geel gewoon geen budget geven, dan is het een baas ^O^
BFF met GGMM
pi_114311735
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:43 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Je moet Van Geel gewoon geen budget geven, dan is het een baas ^O^
Ultieme troll: 80% van het salaris van Bakkal laten betalen door PSV terwijl hij deze zomer transfervrij vertrekt.

Vervolgens DANKZIJ Bakkal vCL halen, waardoor PSV wéér met lege handen staat :D _O- _O_

_O_ GEEL _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')