En Suarez, Huntelaar. Voor 45 miljoen inkopen, voor 130 miljoen verkopen.quote:
Lorenzo is pas 20 ja en Lorenzo heeft dit jaar aan zichzelf gewerkt zodat Lorenzo dit jaar nog meer gaat schitteren dan hij afgelopen seizoen al deed.quote:
Burgemeester van Eindhovenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
En Suarez, Huntelaar. Voor 45 miljoen inkopen, voor 130 miljoen verkopen.
Vind maar eens een man die zoveel knaken voor zijn club verdient.
Man heeft verdomme minimaal 24 miljoen gepakt bij Feijenoord in 1 jaar en 2 maandenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
En Suarez, Huntelaar. Voor 45 miljoen inkopen, voor 130 miljoen verkopen.
Vind maar eens een man die zoveel knaken voor zijn club verdient.
Dat weet ik wel zeker, die probeert zo vroeg mogelijk zijn spelers voor de rest van hun leven op de bank te krijgen bij een Juventus of zo. Zouden uit het voetbal verbannen moeten worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat dit soort gasten niet alleen schadelijk zijn voor jonge spelers, maar ook voor 'talententeams' zoals Ajax en Feyenoord. Die kunnen elke keer opnieuw beginnen met opbouwen, zonder te profiteren van het grote geld.
Uhm dat zeg ik toch ook? Dan vanwaar die tong?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, die probeert zo vroeg mogelijk zijn spelers voor de rest van hun leven op de bank te krijgen bij een Juventus of zo. Zouden uit het voetbal verbannen moeten worden.
Dat is m'n standaard PI, sorryquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm dat zeg ik toch ook? Dan vanwaar die tong?
Krijgen we dat weerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lorenzo is pas 20 ja en Lorenzo heeft dit jaar aan zichzelf gewerkt zodat Lorenzo dit jaar nog meer gaat schitteren dan hij afgelopen seizoen al deed.
Ebecilio![]()
Klomp is een keer door Scheme015 in elkaar geslagen en heeft sindsdien een uit de bek hangende tong.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm dat zeg ik toch ook? Dan vanwaar die tong?
Sorryquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Klomp vind het maar kut.
Aah ok, ben nog niet helemaal wakker denk ik...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is m'n standaard PI, sorry. Maar ik was het gewoon met je eens.
Niet de scheme dissen jonge, delft represent.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klomp is een keer door Scheme015 in elkaar geslagen en heeft sindsdien een uit de bek hangende tong.
[..]
Sorry
Zo goed is hij ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je Van Geel geen goede TD vindt voor een Nederlandse Eredivisie club, spoor je gewoon niet.
Jou paar tikken verkopen zou ik eerder onder een heldendaad plaatsen hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niet de scheme dissen jonge, delft represent.
Dat lag meer aan de toenmalige coach die spelers eistte, en Van Geel die daar dan maar mee instemde hé.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo goed is hij ook weer niet hoorBuiten het verkopen om heeft hij weinig goeds gedaan bij Ajax.
Jonge, ga niet haten. lulquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jou paar tikken verkopen zou ik eerder onder een heldendaad plaatsen hoor.
Is die halve Nederland van PSG aangetrokken nog wat dan zover jullie weten? Het lijkt mij dat hij weinig speeltijd gaat krijgen iig op de plek van Anita.
Van Geel blijft sowieso een lulletje zeker in zijn Ajax tijd. Maar hij heeft zijn eigen huid gered met geweldige transfers want zonder deze had zijn aankoopbeleid Ajax de Psv kant opgeduwd. TD zijn heeft in mijn optiek dan ook vooral met geluk te maken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat lag meer aan de toenmalige coach die spelers eistte, en Van Geel die daar dan maar mee instemde hé.
Ik denk dat hij zeer snel achter Anita de 2e man is aangezien de spelers achter Anita momenteel geen niveau hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jou paar tikken verkopen zou ik eerder onder een heldendaad plaatsen hoor.
Is die halve Nederland van PSG aangetrokken nog wat dan zover jullie weten? Het lijkt mij dat hij weinig speeltijd gaat krijgen iig op de plek van Anita.
Klein en gedrongen... typische Ajax middenvelder dus ik ben overtuigdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zeer snel achter Anita de 2e man is aangezien de spelers achter Anita momenteel geen niveau hebben.
Stukje uit het AD,coach oranje onder 19:
Ik heb hem toen bekeken en ik was direct overtuigd. Het is een jongen met een perfecte sliding, hij kan de bal goed veroveren. Ilan is positioneel uitstekend en heel vaardig aan de bal. Klein en wat gedrongen, maar hij staat perfect op z'n benen.
Als je al 15 jaar lang non stop winst maakt met de verkoop van spelers is er geen sprak van geluk. Als je dat écht gelooft ben je of stekeblind of niet goed bij je kokosnoot.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Geel blijft sowieso een lulletje zeker in zijn Ajax tijd. Maar hij heeft zijn eigen huid gered met geweldige transfers want zonder deze had zijn aankoopbeleid Ajax de Psv kant opgeduwd. TD zijn heeft in mijn optiek dan ook vooral met geluk te maken.
Volgens jouw redenatie is zo'n Rik Boog één van de beste directeuren van Ajax in de laatste 10 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:02 schreef Catch22- het volgende:
hoeveel kampioenschappen zijn er onder zijn leiding behaald?
Alleen bij AZ of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |