Narsingh weet gewoon zelf dat ie niet zo goed is en dekt zichzelf alvast in door de "gemoedelijke" weg te kiezen ipv een club als Ajax waar druk standaard is.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:59 schreef J2T het volgende:
Narsingh wil die miljoenen. Wat kan hem de CL schelen.
wtf loop jij dom te lullen over eriksen?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een mindere vorm van Eriksen, om te huilen dan.![]()
Leuk al die talenten, heb je geen bal aan. Ajax heeft spelers nodig die gewoon Ajax niveau zijn en Ajax naar een hoger niveau tillen. Vooralsnog komt Eriksen daar totaal niet bij in de buurt en heb ik nog het liefst Theo op 10, aangezien Frank sowieso met De Jong en Anita gaat spelen. Dan is die Fischer op dit moment heel leuk als je 3-0 voor staat tegen Feyenoord of Zwolle ofzo, maar vanaf het begin in de CL of andere toppers voegen ze gewoon niks toe.
Ik hoop van harte dat Eriksen echt gaat knallen dit jaar en het verschil gaat maken, maar op dit moment krijgt hij echt teveel eer van iedereen. Denk wel dat Ajax beetje moet oppassen met al die talenten en zich niet daar alleen op moet focussen, CL mislopen zou meer kosten dan bijvoorbeeld 5 miljoen neerleggen voor Narsingh ofzo.
En CL mislopen als we Narsingh hebben gekocht kost nog meerquote:Op maandag 16 juli 2012 12:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een mindere vorm van Eriksen, om te huilen dan.![]()
Leuk al die talenten, heb je geen bal aan. Ajax heeft spelers nodig die gewoon Ajax niveau zijn en Ajax naar een hoger niveau tillen. Vooralsnog komt Eriksen daar totaal niet bij in de buurt en heb ik nog het liefst Theo op 10, aangezien Frank sowieso met De Jong en Anita gaat spelen. Dan is die Fischer op dit moment heel leuk als je 3-0 voor staat tegen Feyenoord of Zwolle ofzo, maar vanaf het begin in de CL of andere toppers voegen ze gewoon niks toe.
Ik hoop van harte dat Eriksen echt gaat knallen dit jaar en het verschil gaat maken, maar op dit moment krijgt hij echt teveel eer van iedereen. Denk wel dat Ajax beetje moet oppassen met al die talenten en zich niet daar alleen op moet focussen, CL mislopen zou meer kosten dan bijvoorbeeld 5 miljoen neerleggen voor Narsingh ofzo.
quote:Jan Vertonghen heeft er nu een week in Engeland opzitten. De oud-aanvoerder van Ajax heeft meteen indruk gemaakt op zijn trainer André Villas-Boas. ”Jan heeft misschien nog geen ervaring in de Premier League, maar hij heeft al wel een hele mooie carrière achter de rug als aanvoerder van Ajax”, schrijft Het Nieuwsblad. Met deze mooie woorden houdt de lofzang van de Portugese trainer nog niet op. ”Hij is een natuurlijke leider, erg vastberaden en een sterke persoonlijkheid. Bovendien voetbalt hij op de manier die ik wil.”
De uitspraken van Villas-Boas klinken de Amsterdamse fans waarschijnlijk bekend in de oren. In de jaren dat Vertonghen bij Ajax voetbalde liet hij vaak zien over bijzondere kwaliteiten te beschikken. Vooral de laatste jaren ontwikkelde de Belgische international zich erg snel. ”Hij is een centrale verdediger, die graag meevoetbalt en het team organiseert”, aldus de oud-trainer van onder andere Chelsea en FC Porto. ”Hij is bovendien snel en agressief dus ik denk dat hij alles in huis heeft om een topspeler in de Premier League te worden.”
Uh.. ik zie juist een Sulejmani met een behoorlijk smalle kop, voor zijn doen. En met dat shirt kun je sowieso weinig zeggen over zijn BF. Denk dat het allemaal wel meevalt.quote:
Er kan alleen nog wel een kilo bakkebaarden eraf... Wil ie op Sjaak lijken of wat?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
Uh.. ik zie juist een Sulejmani met een behoorlijk smalle kop, voor zijn doen. En met dat shirt kun je sowieso weinig zeggen over zijn BF. Denk dat het allemaal wel meevalt.
En hij heeft nog een kappertje gepakt ook.
Nee want het gaat over Sulejmani dus we moeten negatief zijn! Begrijp dat nou...ofzo.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
Uh.. ik zie juist een Sulejmani met een behoorlijk smalle kop, voor zijn doen. En met dat shirt kun je sowieso weinig zeggen over zijn BF. Denk dat het allemaal wel meevalt.
En hij heeft nog een kappertje gepakt ook.
Al vrat hij tijdens het seizoen dagelijks McD, dan nog zou hij superfit kunnen zijn/worden.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:51 schreef HeatWave het volgende:
5 augustus moet ie fit zijn, al vreet ie nu elke dag McD....
Zozo, klasbak. Dat had een ander op 10 bij Ajax nooit gered.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
wtf loop jij dom te lullen over eriksen?
hij heeft dit seizoen niet zo uitgeblonken als vorig seizoen maar kom op
fucking 17 assists en 7 goals.
Hij speelt niet sec op 10quote:Op maandag 16 juli 2012 15:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zozo, klasbak. Dat had een ander op 10 bij Ajax nooit gered.
Dan nog vind ik het niet echt indrukwekkend. Wel als men het over "het talent" Eriksen had gehad vanaf moment 1.quote:
Wie is men dan? Dat wordt toch door de pers enorm gedaan, ik heb niet het idee dat de staf hem enorm ophemelt en die jongen is zelf één en al bescheidenheid en kritisch op zichzelfquote:Op maandag 16 juli 2012 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het niet echt indrukwekkend. Wel als men het over "het talent" Eriksen had gehad vanaf moment 1.
Nu lulde men overal over "het nieuwe wereldwonder dat messi gaat doen verbleken, die nieuwe messias" etc. En dat heeft ie voor geen meter waargemaakt.
Ajax (en supporters) moeten eens ophouden met het ophemelen van talenten. We hebben er al een zooi gehad die het wel ff zouden worden, Brutil Hose anyone?
Ik heb echt niets tegen Eriksen, en het kan nog best een leuke speler worden, maar het kansloze gedweep mag nu wel eens nokken. Laten zien, meer kan ie niet doen.
Pers, supporters, FOK!kers, VI, Studio Sportquote:Op maandag 16 juli 2012 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie is men dan? Dat wordt toch door de pers enorm gedaan, ik heb niet het idee dat de staf hem enorm ophemelt en die jongen is zelf één en al bescheidenheid en kritisch op zichzelf
Dit, gast krijgt veelte veel eer voor wat hij waarmaakt. Leuk spelertje, niets meer niets minder. Wordt helemaal ondergesneeuwd in fysieke wedstrijden, en dan is hij voetballend (nog) niet zo goed om dat te compenseren.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pers, supporters, FOK!kers, VI, Studio Sport.
Daarom zeg ik ook, ik heb niets tegen het ventje zelf, maar ik werd doodziek van het opgehemel.
Dat is ook zijn grootste probleem, hij moet veel meters afleggen en mist dan vaak de kracht om de juiste beslissingen te nemen, de intelligentie en kunde is er wel, hij moet gewoon sterker wordenquote:Op maandag 16 juli 2012 16:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit, gast krijgt veelte veel eer voor wat hij waarmaakt. Leuk spelertje, niets meer niets minder. Wordt helemaal ondergesneeuwd in fysieke wedstrijden, en dan is hij voetballend (nog) niet zo goed om dat te compenseren.
En dat jij daar weer over janktquote:Op maandag 16 juli 2012 16:21 schreef Catch22- het volgende:
Er zijn een paar dingen zeker in het leven; dat je moet schijten, dat je doodgaat, dat je belasting betaalt en dat HeatWave altijd moet zeiken over Android en Eriksen.
Hose - Klose. Iedereen kan die fout maken.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het niet echt indrukwekkend. Wel als men het over "het talent" Eriksen had gehad vanaf moment 1.
Nu lulde men overal over "het nieuwe wereldwonder dat messi gaat doen verbleken, die nieuwe messias" etc. En dat heeft ie voor geen meter waargemaakt.
Ajax (en supporters) moeten eens ophouden met het ophemelen van talenten. We hebben er al een zooi gehad die het wel ff zouden worden, Brutil Hose anyone?
Ik heb echt niets tegen Eriksen, en het kan nog best een leuke speler worden, maar het kansloze gedweep mag nu wel eens nokken. Laten zien, meer kan ie niet doen.
Waarom heb je het steeds over een 10? Ze speelde het complete seizoen zonder 10.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zozo, klasbak. Dat had een ander op 10 bij Ajax nooit gered.
quote:Alderweireld waarschuwt PSV: ‘We willen beginnen met een prijs’
Voor Ajax wordt de tegenstand in de voorbereiding op het nieuwe seizoen nu pas echt serieus. De Amsterdammers speelden wedstrijden tegen amateurploegen en FC Emmen en SC Veendam, maar zaterdag neemt de ploeg van coach Frank de Boer het op tegen Celtic. Daarna trekken de hoofdstedelingen nog naar Engeland, om op 5 augustus voor de eerste belangrijke wedstrijd van het jaar te staan. PSV is de tegenstander in de strijd om de Johan Cruijff Schaal.
“Het is de eerste wedstrijd die echt ergens om gaat; we kunnen een prijs winnen”, laat verdediger Toby Alderweireld optekenen op het digitale thuis van Ajax. “Ik heb die schaal nog niet gewonnen, wil hem graag op mijn palmares hebben staan. We willen het seizoen goed beginnen; met een prijs.”
Volgens de Belg, die het komend seizoen moet doen zonder de naar Tottenham Hotspur vertrokken Jan Vertonghen, wordt er hard getraind in de hoofdstad. “De voorbereiding is altijd zwaar, maar deze is dit jaar pittiger dan de laatste jaren. Waar ik dat aan merk? Het is vooral ‘anders’; er wordt op een andere manier getraind. Bijvoorbeeld ook veel met hartslagmeters. Cijfers en gegevens worden bijgehouden. Je merkt het eigenlijk vooral aan de intensiteit van de trainingen. Misschien heeft het ook te maken met de nieuwe medische staf", besluit hij.
Nee, ik deed het al voor het hip wasquote:Op maandag 16 juli 2012 17:05 schreef J2T het volgende:
Is het nou opeens hip om op Eriksen te haten ofzo? Die jongen knalt Ajax gewoon naar de 32e landstitel, no worries.
Hartstikke leuk dat jij vindt dat hij nog meer moet laten zien, wat hij momenteel heeft laten zien maakt hem al gelijk de beste middenvelder van Ajax. Als je het daarmee niet eens bent kun je dan 'Voetbal' even doorstrepen in dat lijstje van je waar jij allemaal verstand van hebt. Alvast bedankt.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben er weer 1quote:Op maandag 16 juli 2012 17:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hartstikke leuk dat jij vindt dat hij nog meer moet laten zien, wat hij momenteel heeft laten zien maakt hem al gelijk de beste middenvelder van Ajax. Als je het daarmee niet eens bent kun je dan 'Voetbal' even doorstrepen in dat lijstje van je waar jij allemaal verstand van hebt. Alvast bedankt.
valt best mee, er is niet zoveel te melden en ik moet weer even wat onbenullen de les lezenquote:
We hebben er weer 1.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben er weer 1.
Je zegt in feite alleen dat je het er niet mee eens bent, geen enkele reden waarom en je doet een bewering dat ik ergens geen verstand van heb.
Echt 0,0 overtuigend, op geen enkel vlak.
Oké jongen, linkshalf.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom heb je het steeds over een 10? Ze speelde het complete seizoen zonder 10.
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hartstikke leuk dat jij vindt dat hij nog meer moet laten zien, wat hij momenteel heeft laten zien maakt hem al gelijk de beste middenvelder van Ajax. Als je het daarmee niet eens bent kun je dan 'Voetbal' even doorstrepen in dat lijstje van je waar jij allemaal verstand van hebt. Alvast bedankt.
Het is wel goed met je jochiequote:Op maandag 16 juli 2012 17:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
We hebben er weer 1.![]()
Jij zegt in feite helemaal niks omdat alles wat jij uitkraamt werkelijks nergens opslaat. De groeten he.
Vanochtend zat er ook een te stressen omdat Narsingh naar PSV gaat, en de flanken voorin bedroevend zijn, Ik wou wel reageren maar dan had ik het gevoel dat het te hard aan kwam. Altijd positief blijven. Schal het gewoon uit: ''Frank de Boer coacht zijn mannen naar titel 32''.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
valt best mee, er is niet zoveel te melden en ik moet weer even wat onbenullen de les lezen.
Ze stomen Denswil klaar voor het echte werk, een tussenjaartje dus. Scheelt enorm veel geld en gelukkig zien ze net als vele anderen dat Denswil gewoon een topper is en dat het zwaar onnodig is om een dure vervanger te halen.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:01 schreef J2T het volgende:
[..]
True. Alleen met het oog op de toekomst heb je natuurlijk geen ruk aan zo'n Catalaantje. Volgend seizoen is hij pleite en hij levert je geen transfergeld op. Ik zie dan liever een Viergever komen. Maar wie ben ik.
Overmars en de Boer zullen wel weten waar zij mee bezig zijn. Ik heb er ook het volste vertrouwen in dat het allemaal wel goed gaat komen.
edit; Zo'n Romeu constructie zie ik dan wel weer zitten. Daar verdien je nog wat aan.
Ach, als je gewoon goede spelers huurt die wat toevoegen, kan het prima.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
En al die mensen maar zeiken: ''Dat huren staat me niet zo aan''.
Waarom? Dit is een discussieforum, ik zie het nut er niet van in om tegen beter weten in mensen toe te juichenquote:Op maandag 16 juli 2012 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanochtend zat er ook een te stressen omdat Narsingh naar PSV gaat, en de flanken voorin bedroevend zijn, Ik wou wel reageren maar dan had ik het gevoel dat het te hard aan kwam. Altijd positief blijven. Schal het gewoon uit: ''Frank de Boer coacht zijn mannen naar titel 32''.
iddquote:Op maandag 16 juli 2012 17:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ach, als je gewoon goede spelers huurt die wat toevoegen, kan het prima.
Dat dusquote:Op maandag 16 juli 2012 17:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze stomen Denswil klaar voor het echte werk, een tussenjaartje dus. Scheelt enorm veel geld en gelukkig zien ze net als vele anderen dat Denswil gewoon een topper is en dat het zwaar onnodig is om een dure vervanger te halen.
Victor Sikora is ook briljant op Youtubequote:Op maandag 16 juli 2012 17:17 schreef Catch22- het volgende:
jonge kijkt dit dan eriksen is echt wel goed hoor staat gwn op youtube zulke dingen nog wel meer filmpjes van hem
quote:Ajax wil nog meer spelers verhuren
Zodra Ajax de versterkingen binnen heeft zal er een balletje gaan rollen en worden talentvolle spelers verhuurd. Frank de Boer vindt dat de jonge jongens minuten moeten maken.
'Veel spelers zijn in de leeftijdscategorie dat ze eigenlijk elke week moeten spelen en op eredivisie- of Jupiler League-niveau', zegt De Boer in het Algemeen Dagblad.
quote:Boccara voor opleidingskosten naar Ajax
Marc Overmars bevestigt maandag in De Telegraaf dat Ilan Boccara naar Ajax gaat. De verdedigende middenvelder is afkomstig van Paris-Saint Germain.
'We zijn eruit met de speler en moeten met de club nog een klein detail bespreken. Ajax betaalt alleen een opleidingsvergoeding', laat Overmars weten.
vervanger voor nu of 2 jaar voor Anitaquote:Op maandag 16 juli 2012 17:35 schreef dimmak het volgende:
Benieuwd wat ze van plan zijn met die Boccara..
dat was de grapquote:Op maandag 16 juli 2012 17:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Victor Sikora is ook briljant op Youtube
Ik mis het refrein. Voor de rest lijkt dit mij wel een nummer met hit-potentie.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:12 schreef tong80 het volgende:
Ismail Aissati verhuist transfervrij
van Ajax naar Vitesse.De midddenvelder
tekende maandag bij de Arnhemmers en
kan donderdag in Bulgarije al meespelen
in het duel met Lokomotiv Plovdiv in de
tweede voorronde van de Europa League.
In het seizoen 2010-2011 kwam Aissati
ook al voor Vitesse uit.Toen werd hij
door Ajax aan de Arnhemmers verhuurd.
Bij Vitesse wordt Aissati herenigd met
trainer Fred Rutten,die ook zijn coach
was in zijn periode bij FC Twente.
Het is nu tijd voor hem om wel stappen te laten zien dit seizoen. Hij is jong en heeft talent dus zou zo maar kunnen. Zou ook zomaar niet kunnen. Mijn gevoel zegt dat hij de absolute top niet gaat halen.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is wel goed met je jochie.
Tot nog toe klopt alles gewoon, hij heeft er weinig van gebakken, zou wel even de aanjager van Denemarken worden dit EK etc etc.
En wat is er van gekomen, bijster weinig. Als je hierna met wat feitjes kan komen is het prima, maar anders ga je maar weer fappen op je eriksendekbedje.
Ergens vind ik het wel jammer dat hij weg gaat. Hij deed erg leuk mee en had zich er echt weer in gevochtenquote:
Meneer blijft ook eigenlijk toch een soort vervanging voor Theo.... en die was op het eind in top vorm dus dan speelt hij niet. Maar hij is wel snel in zijn spel, niet slordig en best gevaarlijk. Snap wel dat hij ook zeker wil weten dat hij gaat spelen. Hijs iets van 23 ofzo. Vitesse zou ik alleen niet erg warm van wordenquote:
Nou, dat niet echt. Ajax wilde hem wel een nieuw contract aanbieden maar dan met halvering van zijn salaris (dacht iets van 400.000 euro). Dat vondt ie te weinig en heeft een tegenbod gedaan.quote:
Dat zeg ik, hij wou meer salaris dan hij kreeg aangeboden.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou, dat niet echt. Ajax wilde hem wel een nieuw contract aanbieden maar dan met halvering van zijn salaris (dacht iets van 400.000 euro). Dat vondt ie te weinig en heeft een tegenbod gedaan.
Aangezien Ajax niet meer van het bieden is en direct het salaris bekendmaakt waarvoor ie kan blijven is ie dus maar vertrokken.
Ben blij dat ie vorig jaar z'n waarde nog even heeft gehad maar verder zal ik 'm niet missen.
Je wint er de oorlog niet mee en hij is te traag om als aanvaller opgesteld te worden.
Tja, dat vond ik wel meevallen. Hij deed iig wat meer en gaf een leuk balletje op Lukoki tegen ADO. Ik denk en hoop dat hij dit seizoen gaat banken.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:00 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Meneer blijft ook eigenlijk toch een soort vervanging voor Theo.... en die was op het eind in top vorm dus dan speelt hij niet. Maar hij is wel snel in zijn spel, niet slordig en best gevaarlijk. Snap wel dat hij ook zeker wil weten dat hij gaat spelen. Hijs iets van 23 ofzo. Vitesse zou ik alleen niet erg warm van worden
Ik zeg ook niet dat ik het niet eens ben maar je moet wel sterk in je schoenen staan om het vol te houden.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:15 schreef Catch22- het volgende:
Welke spelers met een hoog salaris of hoge transfersom hebben echt veel gebracht? Zijn er niet veel hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |