Castillion naar Heraclesquote:Op maandag 16 juli 2012 11:49 schreef Paul-89 het volgende:
Wat was nu die opvallende uitgaande transfer waar die gast van de Telegraaf het gisteren over had ?
True. Alleen met het oog op de toekomst heb je natuurlijk geen ruk aan zo'n Catalaantje. Volgend seizoen is hij pleite en hij levert je geen transfergeld op. Ik zie dan liever een Viergever komen. Maar wie ben ik.quote:
Een mindere vorm van Eriksen, om te huilen dan.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op dit moment nog lang niet sterk genoeg voor de basis, eigenlijk gewoon Eriksen-2.
Ik vind Eriksen ook niet zo slecht als velen vinden, hij schittert nog niet maar is wel heel nuttig geweest.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:08 schreef J2T het volgende:
Eriksen heeft het in zich. Is naar mijn mening samen met Maher het grootste talent van de eredivisie. Die jongen geeft soms steekpasses die ik alleen een Iniesta of Silva zie geven. Het is natuurlijk niet niks om als 20 jarige jongen een ploeg op sleeptouw te nemen.
Zo'n type speler als Eriksen missen ze bij FCT en PSV. Een speler die vanuit het niets een wedstrijd kan openbreken met een steekpass en de spits 1 op 1 met de keeper kan zetten.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Eriksen ook niet zo slecht als velen vinden, hij schittert nog niet maar is wel heel nuttig geweest.
dit idee is juist met het oog op de toekomst. Nu een jaartje een talent huren om vervolgens Denswil klaar te hebben voor die positie. Als je nu voor bv viergever of moisander kiest heb je geen ruimte voor de jeugd, terwijl ajax het hiervan moet hebben komende jaren.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:01 schreef J2T het volgende:
[..]
True. Alleen met het oog op de toekomst heb je natuurlijk geen ruk aan zo'n Catalaantje. Volgend seizoen is hij pleite en hij levert je geen transfergeld op. Ik zie dan liever een Viergever komen. Maar wie ben ik.
Overmars en de Boer zullen wel weten waar zij mee bezig zijn. Ik heb er ook het volste vertrouwen in dat het allemaal wel goed gaat komen.
edit; Zo'n Romeu constructie zie ik dan wel weer zitten. Daar verdien je nog wat aan.
Dat vind ik juist het gevaarlijke. Dan heb je straks een heel elftal vol met jeugdspelers.. Hoe ga je dat in godsnaam doen in de CL?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:29 schreef Ferdii het volgende:
[..]
dit idee is juist met het oog op de toekomst. Nu een jaartje een talent huren om vervolgens Denswil klaar te hebben voor die positie. Als je nu voor bv viergever of moisander kiest heb je geen ruimte voor de jeugd, terwijl ajax het hiervan moet hebben komende jaren.
Daarbij komt dat als denswil volgend jaar toch nog niet klaar is voor een basisplaats dan kan je altijd nog kopen.
De halve eredivisie? Alleen Narsingh..quote:Op maandag 16 juli 2012 12:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ajax is net een nieuwe weg in geslagen qua beleid, daar pluk je misschien niet direct de vruchten van. Maar nu zit iedereen ineens te zeiken dat we de halve eredivisie leeg moeten kopen. Als je dat blijft doen kom je in een vicieuze cirkel terecht.
Nee dat moet je ook niet willen als supporter, maar voor de rechtsvoor positie moet er echt wel iemand gehaald worden toch? Van Lorre, Ozbiliz en Sulejmani word ik niet vrolijk. En Derkie kampt nog steeds met rugklachten. Kan zomaar zijn dat we in september met Lorre en Ozbiliz in de CL gaan spelen. The horror.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ajax is net een nieuwe weg in geslagen qua beleid, daar pluk je misschien niet direct de vruchten van. Maar nu zit iedereen ineens te zeiken dat we de halve eredivisie leeg moeten kopen. Als je dat blijft doen kom je in een vicieuze cirkel terecht.
Nee, dat zegt niemand. Ik zeg alleen dat je niet meteen door moet slaan en per definitie nooit meer kopen natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Gewoon weer voor het kampioenschap gaan, dat is haalbaar, zit het mee in de CL, mooi mee genomenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:35 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het gevaarlijke. Dan heb je straks een heel elftal vol met jeugdspelers.. Hoe ga je dat in godsnaam doen in de CL?
Mee eens! Je moet toch niet denken aan de Taino's en Atouba's van deze wereld die weer in de laatste week van de transferperiode worden aangetrokken. Om nog maar niet te spreken over een Kerlon oid.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:36 schreef anoukane het volgende:
In other news;
Ik vind De Boer en Overmars goed bezig bij Ajax. Narsingh en Moissander lekker laten lopen als ze 5 miljoen moeten kosten. Dan maar een talent(?) van Barcelona huren.
En vorig seizoen bewees ook al dat de jeugd het prima op kon vangen.
In ieder geval is dit een verademing t.o.v. het tijdperk van o.a. Jol die al die buitenlandse C-Spelers kocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |