Ik hoef me dus geen zorgen te makenquote:Op maandag 16 juli 2012 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want die Fischer, die liet het wel ff zien zeg, nou nou, poeh poeh.
Op dit moment nog lang niet sterk genoeg voor de basis, eigenlijk gewoon Eriksen-2quote:
Ah, daar is onze huisoptimist weerquote:Op maandag 16 juli 2012 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want die Fischer, die liet het wel ff zien zeg, nou nou, poeh poeh.
Totaal niet te vergelijken met elkaarquote:Op maandag 16 juli 2012 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op dit moment nog lang niet sterk genoeg voor de basis, eigenlijk gewoon Eriksen-2.
Dat zeiden ze ook tegen me mbt Eriksen.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, daar is onze huisoptimist weer![]()
En als je de kwaliteit van Fischer niet herkent heb je sowieso weinig in een voetbal topic te zoeken. De vraag is alleen of het er ook allemaal uit gaat komen en niet zo passief als Eriksen blijft.
Over Eriksen ben ik het met je eens, over Fischer sla je gewoon de plank mis. Kan gebeuren hoor.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook tegen me mbt Eriksen..
Voorlopig gewoon het zoveelste talent, niets meer, niets minder. Ajax moet eens nokken met dat opgehemel voor er 1 minuut gespeeld in om het eggie.
Nee, over Fischer loop jij alweer veels te ver op de zaken voor uit, dat is het. Je hebt 0,0 garantie dat het iets gaat worden, alleen maar hoop.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Over Eriksen ben ik het met je eens, over Fischer sla je gewoon de plank mis. Kan gebeuren hoor.
Als jij je dan ook een beetje inhoud met neersabelen voordat Fischer ook maar één bal geraakt heeft voor het eggiequote:Op maandag 16 juli 2012 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook tegen me mbt Eriksen..
Voorlopig gewoon het zoveelste talent, niets meer, niets minder. Ajax moet eens nokken met dat opgehemel voor er 1 minuut gespeeld in om het eggie.
. De Boer is juist kritisch op hem omdat hij zo goed al is. En ik loop niet op de zaken vooruit. Maar goed, ik ga verder niet in discussie meer met jou aangezien we er toch niet uit gaan komen. Daar ben jij veel te negatief en pessimistisch voorquote:Op maandag 16 juli 2012 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, over Fischer loop jij alweer veels te ver op de zaken voor uit, dat is het. Je hebt 0,0 garantie dat het iets gaat worden, alleen maar hoop.
Ik heb ook verder niet zoveel gezegd over hem, alleen dat ik hem niet bijzonder vond spelen en ook FdB vindt dat ie veels te veel onnodige fouten maakt.
We spreken elkaar wel weer over 2 jaar, zoals altijd.
Ja, al was Narsingh ook niet de verlosser. Zeker niet omdat je nog een duurbetaalde kracht met Sulejmani op diezelfde positie hebt lopen.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:20 schreef TIM-846 het volgende:
Feit blijft dat we te weinig kwaliteit hebben op de vleugels.
Mits iedereen fit zijn er oplossingen genoeg, we zijn er vorig seizoen ook kampioen mee gewordenquote:Op maandag 16 juli 2012 09:20 schreef TIM-846 het volgende:
Feit blijft dat we te weinig kwaliteit hebben op de vleugels.
Ik sabel niemand neer zonder hem te hebben zien spelen hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als jij je dan ook een beetje inhoud met neersabelen voordat Fischer ook maar één bal geraakt heeft voor het eggie.
Ben het verder wel met je eens, Fischer is gewoon een talent en niet meer dan dat
Sulejmani mag niet spelen. Nieuw beleid waar FdB en collega's zich aan vast houden.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, al was Narsingh ook niet de verlosser. Zeker niet omdat je nog een duurbetaalde kracht met Sulejmani op diezelfde positie hebt lopen.
Sowieso moet deze jongen heel rustig gebracht worden met af en toe een invalbeurt, het is al leuk voor hem dat hij bij de selectie zit, de eerste stap is te kijken of hij er bij kan blijvenquote:Op maandag 16 juli 2012 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik sabel niemand neer zonder hem te hebben zien spelen hoor.
Maar ik loop al een tijdje mee en we hebben elk jaar wel een nieuwe verlosser ertussen lopen, eerst zien, dan geloven. Niets meer, niets minder.
Maar op dit moment is hij nog niet beter dan Egocilio, hij heeft nog geen seconde in het eerste gespeeld.
Ja, daar is niets mis mee. Ik hoop natuurlijk ook dat het een speler wordt die wel brengt wat we 2 jaar geleden van Eriksen verwachtten. Maar dat moeten we dus maar afwachten.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso moet deze jongen heel rustig gebracht worden met af en toe een invalbeurt, het is al leuk voor hem dat hij bij de selectie zit, de eerste stap is te kijken of hij er bij kan blijven
http://ajax1.nl/archief/d(...)ajax-niet-lucratief/quote:Het afketsen van de deal met Luciano Narsingh heeft onder meer te maken gehad met de eventuele doorverkoop van de jonge vleugelspeler. PSV betaalde een bedrag tussen de 4.1 en 4.5 miljoen euro voor de buitenspeler. Ajax pakte de rekenmachine erbij en kwam tot de conclusie dat dit voor hen niet uit kon.
SC Heerenveen verlangde volgens De Telegraaf van Ajax hetzelfde bedrag voor Luciano Narsingh als ze van PSV gevraagd hebben. Daar kwam echter nog een doorverkooppercentage van tien procent ten behoeve van Heerenveen bovenop. Bij een toekomstige transfer wilden zaakwaarnemer Mino Raiola en Luciano Narsingh ook nog eens meedelen in de winst.
Voetbaldirecteur Marc Overmars berekende dat Ajax, als hij ook het salaris dat Narsingh in de vier seizoenen bij Ajax zou verdienen meetelde, financieel weinig op zou schieten als het Narsingh met winst zou doorverkopen. Doordat Ajax weigerde Narsingh een absurd jaarsalaris te betalen, wilden zijn zaakwaarnemer en hij ook een lagere gelimiteerde afkoopsom dan de gebruikelijke twintig miljoen euro.
Dan toch een last minute ????quote:Op maandag 16 juli 2012 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
http://ajax1.nl/archief/d(...)ajax-niet-lucratief/
Dat vast wel maar er staat dat ze zoiets niet meer willen. Waarom ga je op de laatste moment toch bieden? Beleid verpest je dan, aangezien ze al weken schreeuwen zoiets nooit meerquote:Op maandag 16 juli 2012 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
We zien wel wat er van waar is op het moment dat Narsingh bij PSV weggaat
Ik vind het ook niet ideaal, maar goed we zullen het zien hoe het loopt. Zal wel een klasbak zijn, dus dan ben je hem idd na 1 jaar weer kwijt.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:48 schreef J2T het volgende:
Een 20 jarige Spanjaard huren voor 1 seizoen als vervanger voor Vertonghen. De jongen spreekt de taal niet, heeft waarschijnlijk tijd nodig om te wennen aan de cultuur en dat komt dan 1 jaar hier spelen. Ik mag toch hopen dat Overmars en co. betere alternatieven hebben.
En sowieso huren
En het scheelt 7 milquote:Op maandag 16 juli 2012 10:48 schreef J2T het volgende:
Een 20 jarige Spanjaard huren voor 1 seizoen als vervanger voor Vertonghen. De jongen spreekt de taal niet, heeft waarschijnlijk tijd nodig om te wennen aan de cultuur en dat komt dan 1 jaar hier spelen. Ik mag toch hopen dat Overmars en co. betere alternatieven hebben.
En sowieso huren
Ik denk toch dat je in de verdediging wel wat routine kan gebruiken, een jonge aanvaller kan nog eens een foutje maken met een verkeerde actie, achterin ligt dat allemaal wat gevoeliger.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:36 schreef anoukane het volgende:
In other news;
Ik vind De Boer en Overmars goed bezig bij Ajax. Narsingh en Moissander lekker laten lopen als ze 5 miljoen moeten kosten. Dan maar een talent(?) van Barcelona huren.
En vorig seizoen bewees ook al dat de jeugd het prima op kon vangen.
In ieder geval is dit een verademing t.o.v. het tijdperk van o.a. Jol die al die buitenlandse C-Spelers kocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |