Ik meen dat de users aldaar zeer positief staan tegenover het grote joodse complot.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een paar citaten voor me.
Wat mijn gelijk staaft.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik meen dat de users aldaar zeer positief staan tegenover het grote joodse complot.
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:02 schreef TitusPullo het volgende:
Hij heeft wel een lange nek, zeg. Hij lijkt wel een plesiosaurus.
Kwam er wat ongelukkig uit, maar hulde voor de wijze waarop u uzelf in een slachtofferrol manoeuvreert.quote:
De Nederlandse staat heeft maandag 2,38 miljard euro opgehaald met kortlopende leningen. De rente over die leningen lag een fractie lager dan 0 procent, wat betekent dat investeerders geld toeleggen op de lening.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
Erik, wat zei je ook alweer over lenen?
Ons land krijgt momenteel zelfs geld toe.
Leer lezen man, ik ben onverholen triomfantelijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kwam er wat ongelukkig uit, maar hulde voor de wijze waarop u uzelf in een slachtofferrol manoeuvreert.
Kutjood.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Leer lezen man, ik ben onverholen triomfantelijk.
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:05 schreef remlof het volgende:
[..]
De Nederlandse staat heeft maandag 2,38 miljard euro opgehaald met kortlopende leningen. De rente over die leningen lag een fractie lager dan 0 procent, wat betekent dat investeerders geld toeleggen op de lening.
In één dag 2,38 miljard opgehaald met het uitschrijven van een lening? Doe dat nog een paar keer en ons financieringstekort is weg
Volgens mij krijgt Tofik 'm niet omhoog van een natte poesquote:Op maandag 16 juli 2012 16:06 schreef Ziba het volgende:
Ja Erik, je kwetst mijn toekomstige man alleen maar omdat je weet dat ik gek op hem ben. Al is hij een stiekeme verslaafde.
Nouja, heb je iemand om mee het vondelpark in te gaan 's nachts. De wegen scheiden wel op enig moment vrees ik voor jequote:Op maandag 16 juli 2012 16:06 schreef Ziba het volgende:
Ja Erik, je kwetst mijn toekomstige man alleen maar omdat je weet dat ik gek op hem ben. Al is hij een stiekeme verslaafde.
Duh.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
Zelfs ik weet dat het niet zo werkt, remlof.
quote:
En zich maar afvragen waarom hij steeds met een zakdoek uit z'n kontzak loopt.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, heb je iemand om mee het vondelpark in te gaan 's nachts. De wegen scheiden wel op enig moment vrees ik voor je
Kan Ziba haar neus snuitenquote:Op maandag 16 juli 2012 16:10 schreef Tem het volgende:
[..]
En zich maar afvragen waarom hij steeds met een zakdoek uit z'n kontzak loopt.
Die werkt toch voor Hero?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:10 schreef Nautilus. het volgende:
Ik denk dat Ziba eerder op het type Ehsan Jami valt:
[ afbeelding ]
Gladde jongen, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |