Jodenkoeken.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen koeken voorhanden heb.
Tofik Dibiquote:Op maandag 16 juli 2012 15:51 schreef Nautilus. het volgende:
Is er eigenlijk al een urban term voor Marokkanen die graag kakker willen zijn?
Ik heb een liga.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:
Maar ze redden het nog niet bij moedersquote:Op maandag 16 juli 2012 15:54 schreef TitusPullo het volgende:
Dit moet de enige plek buiten Marokko.nl zijn waar Joden vaker gehekeld worden dan Marokkanen.
Wat een grafhoofd heeft dat joch toch.quote:
Dan vreet je je wetboek maar op.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Komrij en Reve zouden om hem gestreden hebben.quote:
Met zo'n apepakkie aan heeft iedereen een grafhoofd.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een grafhoofd heeft dat joch toch.
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een grafhoofd heeft dat joch toch.
Het jodendom is dan ook matrilineair.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar ze redden het nog niet bij moeders
Probeer anders het Forum voor de Vrijheid.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:54 schreef TitusPullo het volgende:
Dit moet de enige plek buiten Marokko.nl zijn waar Joden vaker gehekeld worden dan Marokkanen.
Ah, nu snap ik ook waarom.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het jodendom is dan ook matrilineair.
Dat doet me denken aan die Sjors en Sjimmie waarin Willem-Alexander in elkaar geslagen wordt. Hier bolle, vreet die katapult maar op.quote:
Je hebt vast wel een paar citaten voor me.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probeer anders het Forum voor de Vrijheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |