SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
------------------------------------------------------------
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:43 schreef Quotidien het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens wat Anime probeer. Ik val in de categorie Shonen en kan geen Japans. Wat raden jullie mij aan?
Zoals ik en Robert al zeiden; Death Note is/was een goede instapperquote:
Waar is m'n K98 om apen mee uit de boom te schietenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:46 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Taylor kaapt dit topic in naam der bazen.
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:46 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Taylor kaapt dit topic in naam der bazen.
We zullen aan je denken, maar ik vrees dat het tempo niet veel zal afnemenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga ff de hond uitlaten, niet te veel posten want ik lees niet zo snel
Ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]![]()
De meest levenloze dag tot nu toe.
Arme Cake.
Met nadruk op minimaal. Er kunnen er meer volgenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
Toch moet er minimaal 1 bazentopic zijn
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:51 schreef Klipnap het volgende:
Ik durf geen anime meer te kijken want dan mis ik weer een topic
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:51 schreef Klipnap het volgende:
Ik durf geen anime meer te kijken want dan mis ik weer een topic
Idd. Je kunt een episode ook opsplitsen... behalve als het te spannend is natuurlijk. Dat was bij La Lasagna duidelijk niet het geval. Ging nog een OSU ronde doorheenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]!
Dat is echt het topic. So what als je een topic mist?
Het is overigens wel gezelliger als je blijft
Heel soms doe ik de anime op de helft op pauze om even hier wat te typen. Voor de rest eigenlijk niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Idd. Je kunt een episode ook opsplitsen... behalve als het te spannend is natuurlijk. Dat was bij La Lasagna duidelijk niet het geval. Ging nog een OSU ronde doorheen
Een intrigerende spannende serie.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:54 schreef Quotidien het volgende:
Death Note dan maar. Wat kan ik verwachten?
Ooh spannond! Onze rating is nu 52.5%. Ben benieuwd of deze gaat stijgen of dalen.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:56 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga trouwens mijn MAL bijwerken en dit keer echt cijfers geven die mijn persoonlijke mening vertegenwoordigen.
Komt 'ie dan!
een redelijke tot goeie anime stop je niet halverwege een episodequote:Op zondag 15 juli 2012 22:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Idd. Je kunt een episode ook opsplitsen... behalve als het te spannend is natuurlijk. Dat was bij La Lasagna duidelijk niet het geval. Ging nog een OSU ronde doorheen
Juist. Nou.... La Lasagna viel daar net niet onder.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
een redelijke tot goeie anime stop je niet halverwege..
Eindelijk. Nu ben je een echte man.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:56 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga trouwens mijn MAL bijwerken en dit keer echt cijfers geven die mijn persoonlijke mening vertegenwoordigen.
Komt 'ie dan!
kijk dezequote:Op zondag 15 juli 2012 22:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
Geen idee wat ik zal gaan kijken uit mijn lijstje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk dezeEensch. Ik vind dat iedereen hier die toch wel gezien moet hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
*kuch kuch*quote:Op zondag 15 juli 2012 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
een redelijke tot goeie anime stop je niet halverwege..
geen idee, serie niet gezien en ook niet de beschrijving van gelezen..quote:Op zondag 15 juli 2012 22:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Juist. Nou.... La Lasagna viel daar net niet onder.
Hoezo? Ik zit lekker achter de laptop.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:58 schreef Klipnap het volgende:
Wacht Robin, moet jij niet slapen nu je in Bradwurstland bent?
Slechte gewoonte. Misschien had je sommige anime beter begrepen als je dat niet deed.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
*kuch kuch*
ik stop bij elke anime wel even. Of om te eten, of om in dit topic te kijken, of om een rare screencap van Haruyuki of Lucy te posten.
Okquote:Op zondag 15 juli 2012 22:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een intrigerende spannende serie.
De tweede helft wordt wat minder, maar het is overall heel goed te doen! Het is gewoon een hele leuke instapper.
Komt goed man
Uh... ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ok.
Moet ik nou gewoon piraat gaan spelen of..?
Ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ok.
Moet ik nou gewoon piraat gaan spelen of..?
zie editquote:Op zondag 15 juli 2012 22:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
*kuch kuch*
ik stop bij elke anime wel even. Of om te eten, of om in dit topic te kijken, of om een rare screencap van Haruyuki of Lucy te posten.
Bij EVA stopte ik ook altijd iddquote:Op zondag 15 juli 2012 23:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zit lekker achter de laptop.
[..]
Slechte gewoonte. Misschien had je sommige anime beter begrepen als je dat niet deed.
http://myanimelist.net/anime/7791/K-On!!quote:Op zondag 15 juli 2012 23:01 schreef Klipnap het volgende:
Dakgoot, er bestaat zoiets als K-ON seizoen 2
Bij sommige series is het ook niet erg. K-ON! mis je bijvoorbeeld gewoon niets. Maar als je halverwege bij Legend of the Galactic Heroes of EVA zou stoppen, tja, dat is toch al wat anders. Vooral als het ook nog eens meerdere keren isquote:
dat is een slechte gewoonte of je vind series gewoon niet zo goed/hebt een korte aandachtspannequote:
Ben nu op zo'n 40% van de Galactic Heroes... 44GB is niet in een keer binnen, en ik kan nu ook niet echt verder, want dan gaan anderen zeuren over een trage verbinding.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij sommige series is het ook niet erg. K-ON! mis je bijvoorbeeld gewoon niets. Maar als je halverwege bij Legend of the Galactic Heroes of EVA zou stoppen, tja, dat is toch al wat anders. Vooral als het ook nog eens meerdere keren is
Je hebt volkomen gelijk dat je een episode eigenlijk wel in een keer moet zien. Eigenlijk de slechtere ook.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is een slechte gewoonte of je vind series gewoon niet zo goed/hebt een korte aandachtspanne
zelf merk ik dat ik bij series die ik minder vind inderdaad veel sneller even wat tussendoor post..
Ah, dat is flink balen.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ben nu op zo'n 40% van de Galactic Heroes... 44GB is niet in een keer binnen, en ik kan nu ook niet echt verder, want dan gaan anderen zeuren over een trage verbinding.
Neuh, ik vind het aardig gaan... eerst kwakkelde het maar een beetje, maar vandaag toch perioden van 1.5 mb gehad.quote:
Je gebruikt de torrent van BakaBT? Die is erg snel.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het aardig gaan... eerst kwakkelde het maar een beetje, maar vandaag toch perioden van 1.5 mb gehad.
Volgens mij is deze van BakaBT ja. Ik wilde een keer lid worden... maar ik vond dat ze te ingewikkeld deden... uiteindelijk heb ik het maar gelaten.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je gebruikt de torrent van BakaBT? Die is erg snel.
Viel wel mee? Ik heb één Starwars film gekeken. Jullie zijn in die tijd een heel topic verder.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry.
Dit keer viel wel mee.
En deze pagina gaat nog over anime.
Je hoeft niet lid te worden. Je kunt het omzeilen door *Naam van serie* bakabt op Google te zoeken.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Volgens mij is deze van BakaBT ja. Ik wilde een keer lid worden... maar ik vond dat ze te ingewikkeld deden... uiteindelijk heb ik het maar gelaten.
Euhm... Dit is ietsjes overdreven.quote:K-On!!’s real brilliance shines in the final 6-7 episodes or so, as the girls neared the finale of their school life, the realization that their after school tea times can’t last forever hits them quietly and their are faced with the challenges of change and the future. Though not exactly compelling and dramatic, it nevertheless teaches us that our beloved peaceful times cannot always last forever, which only makes them more precious, not unlike Aria the Origination, but on a smaller scale. K-On!’s main idea was a carefree life of daily cake, tea and music with not a worry in the world, but K-On!!’s step away from that ultimately paid off and turned what would have been just a mediocre moeblob into a great slice-of-life.
quote:
Ja oke... maar toch wilde ik het ook wel zonder de search.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hoeft niet lid te worden. Je kunt het omzeilen door *Naam van serie* bakabt op Google te zoeken.
Misschien dat we een tinychat room kunnen beginnen?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Viel wel mee? Ik heb één Starwars film gekeken. Jullie zijn in die tijd een heel topic verder.
Serieus, zoek een chatprogramma ofzo, het hele topic wordt verziekt op deze manier.
Met deze snelheid halen we 5 topics per dag en dan ben ik niet eens actief. It can't be helped!quote:Op zondag 15 juli 2012 23:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Viel wel mee? Ik heb één Starwars film gekeken. Jullie zijn in die tijd een heel topic verder.
Serieus, zoek een chatprogramma ofzo, het hele topic wordt verziekt op deze manier.
Hier kan ik nog niet over oordelen, maar ik ga zeker nog wel verder kijken.quote:
ach er zijn ook mensen die films met pauze willen zien, ik zou er niet aan moeten denken..quote:Op zondag 15 juli 2012 23:05 schreef Arashimashou het volgende:
Je hebt volkomen gelijk dat je een episode eigenlijk wel in een keer moet zien. Eigenlijk de slechtere ook.
Jij hebt de tweede helft heul nog niet gezien.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een intrigerende spannende serie.
De tweede helft wordt wat minder, maar het is overall heel goed te doen! Het is gewoon een hele leuke instapper.
Komt goed man
2.2quote:
En dan met z'n allen gaan zingen:quote:
Use the Force, Kekī.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
BakaBT is idd erg snel ja, heb nog nooit zo'n snelle downloadsnelheid gehad.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij hebt de tweede helft heul nog niet gezien.
SPOILER: Dikke spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huh, hoe bedoel je? Ik vond hem best goed.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat een bagger serie is macross frontier eigenlijk
Volgens mij heb ik de afgelopen 2 maand best wel wat bijgedragen aan het sneller verlopen van deze reeksquote:Op zondag 15 juli 2012 23:10 schreef Easymodo het volgende:
Er ook nog van uitgaan dat er nu veel meer actieve users zijn dan eerst. Yare yare.
Ik heb nog 2640 bonuspunten. En jij?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
2.6 ofzo met +1TB upped
2.4 met 2TB upped
continu die travestiet en dat mens met groene harenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:11 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Huh, hoe bedoel je? Ik vond hem best goed.
181 nog maar...quote:
Tinychat is wel toegankelijkerquote:Op zondag 15 juli 2012 23:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vond de skype suggestie wel pro. Daar kun je ook gewoon tekstchats doen
Hanasaku Irohaquote:Op zondag 15 juli 2012 23:12 schreef Klipnap het volgende:
Wie raadt waar dit van is krijgt cake.
Bonboru!
Sotogawa Hanasaku Irohaquote:Op zondag 15 juli 2012 23:12 schreef Klipnap het volgende:
Wie raadt waar dit van is krijgt cake.
Bonboru!
Mag ook, maar we hebben vandaag wel heel veel topics vol zitten baggeren.quote:
Bedankt! zag 3 series staan net die ik nog niet compleet had en moet zienquote:Op zondag 15 juli 2012 23:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De laatste paar maanden hebben we heel veel slowchat.quote:
anime!!quote:
manga!quote:
iig niet meer over anime zo te zien...quote:
Travestiet? Volgens mij heb ik iets gemist. Bedoel je Alto? Naja, sucks for you. Vond de serie heel erg leuk.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
continu die travestiet en dat mens met groene haren
Niet meer. Echt, dit moet ik even kwijt hoor. Het kan best een keer gebeuren dat een topic wat snel gaat, maar het gaat nu al bijna twee maanden op dit tempo. Veel oude users posten niet meer en ik lees alleen nog maar van Klipnap, robin, arimashou, maus en dakgoot. Niets persoonlijks tegen jullie maar ik hoef jullie gezwets niet constant te lezen.quote:
Een Skype chatroom of TinyChat iets lijkt me dé oplossing.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Niet meer. Echt, dit moet ik even kwijt hoor. Het kan best een keer gebeuren dat een topic wat snel gaat, maar het gaat nu al bijna twee maanden op dit tempo. Veel oude users posten niet meer en ik lees alleen nog maar van Klipnap, robin, arimashou, maus en dakgoot. Niets persoonlijks tegen jullie maar ik hoef jullie gezwets niet constant te lezen.
Door het tempo haken veel mensen af. Hell, ik heb zelfs de neiging om dit topic voorlopig maar even te laten voor wat het is. Als jullie echt zoveel meuk willen spuien, chatrooms. Hou het een beetje ontopic en probeer niet iedere hersenscheet die je krijgt hier te plaatsen, want ik wordt het langzamer hand wel een beetje zat zo.
Nogmaals, niets persoonlijk, jullie zijn allemaal schatten maar er is meer in de wereld dan dit topic.
Mja... het voelt niet hetzelfde... maar misschien kan het niet anders.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een Skype chatroom of TinyChat iets lijkt me dé oplossing.
Vandaar onze suggestie voor een chatroom o.i.d.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Niet meer. Echt, dit moet ik even kwijt hoor. Het kan best een keer gebeuren dat een topic wat snel gaat, maar het gaat nu al bijna twee maanden op dit tempo. Veel oude users posten niet meer en ik lees alleen nog maar van Klipnap, robin, arimashou, maus en dakgoot. Niets persoonlijks tegen jullie maar ik hoef jullie gezwets niet constant te lezen.
Door het tempo haken veel mensen af. Hell, ik heb zelfs de neiging om dit topic voorlopig maar even te laten voor wat het is. Als jullie echt zoveel meuk willen spuien, chatrooms. Hou het een beetje ontopic en probeer niet iedere hersenscheet die je krijgt hier te plaatsen, want ik wordt het langzamer hand wel een beetje zat zo.
Nogmaals, niets persoonlijk, jullie zijn allemaal schatten maar er is meer in de wereld dan dit topic.
We zouden ook een bestaande IRC kanaal kunnen kapen.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een Skype chatroom of TinyChat iets lijkt me dé oplossing.
+1quote:Op zondag 15 juli 2012 23:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
#FOK!-anime op irc.tweakers.netquote:Op zondag 15 juli 2012 23:20 schreef Easymodo het volgende:
[..]
We zouden ook een bestaande IRC kanaal kunnen kapen.
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hebben we al, maar dat gaat niet echt zoals we gewend zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kunnen we niet iets op MAL maken als groep ofzo?
Dat lijkt me nog het beste ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:22 schreef AdoraBelle het volgende:
Je zou ook de IRC van FOK! kunnen gebruiken en daar een kanaal in aanmaken...
Kun je ook vrij makkelijk komen met het chat knopje bovenaan de pagina.
Jup! Inderdaad.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:22 schreef AdoraBelle het volgende:
Je zou ook de IRC van FOK! kunnen gebruiken en daar een kanaal in aanmaken...
Kun je ook vrij makkelijk komen met het chat knopje bovenaan de pagina.
Oh wacht, het is gedeeld met Tweakers.net, en die heeft al hun eigen anime kanaal op #animequote:
Wat een falers. En dat terwijl ze nooit daarover pratenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh wacht, het is gedeeld met Tweakers.net, en die heeft al hun eigen anime kanaal op #anime.
Dat zou best kunnen volgens mijquote:Op zondag 15 juli 2012 23:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat een falers. En dat terwijl ze nooit daarover praten
Uhmm. Een nieuw kanaal #FOK!-anime kan toch geen kwaad?
Je hebt ook IRC-clients voor mobieltjes, Nappert.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:24 schreef Klipnap het volgende:
Maar ik kan niet met mobiel in de chatroom
Kunnen we geen anime SC-topic maken? De afweging lijkt me best makkelijk wat in SCmoet en wat niet.
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 15 juli 2012 23:24 schreef Klipnap het volgende:
Kunnen we geen anime SC-topic maken? De afweging lijkt me best makkelijk wat in SCmoet en wat niet.
alles wat niet direct met een anime te maken heeft -> SCquote:Op zondag 15 juli 2012 23:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hebben we al, maar dat gaat niet echt zoals we gewend zijn.
Een apart SC-topic kan ook inderdaad, maar ik vind het moeilijk om de afwegen te maken: Wanneer moet iets in SC en wanneer in het echte topic?
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:24 schreef Klipnap het volgende:
Klopt, maar soms zit het een beetje op het randje. Zoals imagedumps of tijden waar ik even zin heb om te zeggen: "Blabla anime zuigt echt ballenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:25 schreef mschol het volgende:
[..]
alles wat niet direct met een anime te maken heeft -> SC
Zit wel een risico aan vast.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:24 schreef Klipnap het volgende:
ditquote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zit wel een risico aan vast.
Sinds het minecraft-topic een eigen SC heeft, zijn we in de hoofdreeks zeven en in de SC zeventig topics verder. Akelig doodjes, eh?
irc.tweakers.net is handiger, want die kun je bereiken met het 'chat' knopje op FOK!.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef Easymodo het volgende:
Het liefst een IRC kanaal op Rizon, please.
Niet als je je nick registreertquote:Op zondag 15 juli 2012 23:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar het kutte van IRC is dat iedereen je naam kan gebruiken.
Arashimashouquote:Op zondag 15 juli 2012 23:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar het kutte van IRC is dat iedereen je naam kan gebruiken.
Ideaalquote:Op zondag 15 juli 2012 23:34 schreef Easymodo het volgende:
Wat zullen de rest van de users vinden van 2 anime topics in de TV forum?
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
Heb to aru kagaku no railgun in de verkeerde volgoorde gekeken
moest eigenlijk beginnen bij To aru majutsu no index
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:35 schreef Mike het volgende:
Dit is echt niet de bedoeling. Slowchats over niks horen hier al eigenlijk niet thuis en dan zeker geen afsplitsingen van een andere reeks.
Nee want ik weet niks van het vorige en daar is amper iets over gezegd ga het wel kijken overigens.quote:
Ik kan niet meer op IRC. Ik heb een Tor IP.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
IRC it is? Moet iemand me wel ff uitleggen hoe dat werkt, want ik was meer van Skype enzeau
Joun ui blijft gewoon baasquote:Op zondag 15 juli 2012 23:37 schreef omelette het volgende:
Zo terug van een weekendje Terschelling zonder anime. Jullie hebben er alweer aardig wat topics doorheen gebeukt
Ja, het was best erg...quote:Op zondag 15 juli 2012 23:37 schreef omelette het volgende:
Zo terug van een weekendje Terschelling zonder anime. Jullie hebben er alweer aardig wat topics doorheen gebeukt
Dan worden we echt de nieuwe cancer.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, het was best erg...
Dus... we gaan geen plekje op /b/ kapen?
irc.piratenpartij.nlquote:Op zondag 15 juli 2012 23:39 schreef Klipnap het volgende:
Ah, IRC gedownload voor mobiel.
Welke server gaan we kapen?
Rizon is wel zo handig, aangezien daar de meeste anime/manga chats zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:39 schreef Klipnap het volgende:
irc.tweakers.netquote:Op zondag 15 juli 2012 23:39 schreef Klipnap het volgende:
Klopt, maar die is niet connected met FOK!.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:40 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Rizon is wel zo handig, aangezien daar de meeste anime/manga chats zijn.
Kan mij dat schelen, moet ik op meerdere servers inloggen.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt, maar die is niet connected met FOK!.
Same, ik download nu mIRCquote:Op zondag 15 juli 2012 23:40 schreef Arashimashou het volgende:
Ik gebruik bijna nooit IRC.... dus jullie moeten me wel richting geven
Je bent slim genoeg om het zelf uit te vogelen hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 23:40 schreef Arashimashou het volgende:
Ik gebruik bijna nooit IRC.... dus jullie moeten me wel richting geven
Vul je gebruikersnaam in (dus Mauskoekwaus)quote:Op zondag 15 juli 2012 23:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oke, ik heb dit, wat nu?
[ afbeelding ]
verkapt 'dit is mijn achtergrond' post?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oke, ik heb dit, wat nu?
[ afbeelding ]
Nee, en ik begrijp er geen ene drol van. Ik ben echt niet van de IRC, wij waren altijd aan't Skypen vroegerquote:Op zondag 15 juli 2012 23:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
verkapt 'dit is mijn achtergrond' post?
neee kom hier.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh well, ik ga lekker anime kijken.
[..]
Nee, en ik begrijp er geen ene drol van. Ik ben echt niet van de IRC, wij waren altijd aan't Skypen vroeger
Ja leg eens uit hoe het werkt danquote:
Probeer via www.mibbit.comquote:Op maandag 16 juli 2012 00:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh well, ik ga lekker anime kijken.
[..]
Nee, en ik begrijp er geen ene drol van. Ik ben echt niet van de IRC, wij waren altijd aan't Skypen vroeger
Ga hier naartoe http://irc.tweakers.net/quote:Op maandag 16 juli 2012 00:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja leg eens uit hoe het werkt danRobert had er verstand van, stuur die kerel eens hier naar toe
Nee grapjequote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 00:20 schreef Arashimashou het volgende:
It sure feels like Chernobyl in here.
We durven niet echt meerquote:Op maandag 16 juli 2012 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind jullie wel gezellig hier eigenlijk.
iPhone he..quote:Op maandag 16 juli 2012 00:40 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
[00:39] <ShinjiIsEenMongool> als ik op mijn linkerzij lig heb ik geen verbinding
Neequote:Op zondag 15 juli 2012 23:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
verkapt 'dit is mijn achtergrond' post?
We zitten nu met zn allen op irc.tweakers.net #fokanimequote:
jij faalt...quote:Op zondag 15 juli 2012 23:38 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik kan niet meer op IRC. Ik heb een Tor IP.
Welke kijk je?quote:Op maandag 16 juli 2012 01:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Stiekem zei ik dat ik ging slapen, maar ik ga nog ff 2-3 episodes kijken zonder op de chat te hoeven letten
In het kort; te veel slowchat, dus hebben we een IRC channel voor de slowchat, waardoor dit topic vroeg of laat zal uitsterven.quote:Op maandag 16 juli 2012 02:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hmm, ik heb het idee dat ik iets gemist heb. Heb ik iets gemist?
We zijn verbannen naar een IRC kanaalquote:Op maandag 16 juli 2012 02:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gaafquote:
Jep, wel leuk tot nu toequote:Op maandag 16 juli 2012 02:03 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Gaaf. Veel plezier!
Die heb ik laatst ook gezien.
Ik probeer het in leven te houden door over anime of manga te praten, maar dan wil ik geen gezeik dat er alleen posts van mij zijn!quote:Op maandag 16 juli 2012 02:04 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ja daarom post ik 3 keer zoveel nu. Hopelijk leeft het nog even
quote:Op maandag 16 juli 2012 04:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Lekker
tvp
Ik koop woensdag deze BBQ
Valt wel mee, je bent niets gewend.quote:
Nou, ik vind het eigenlijk wel fijn dat ik deze morgen eventjes check en niet door 10 pagina's bagger hoef te lezen. En vroeger ging het altijd zo, kon je tenminste normaal het topic volgen zonder dat je er 24/7 bovenop hoeft te zitten en niet bang hoeft te zijn dat je 3 pagina's gemist hebt alleen omdat je daadwerkelijk wat anime gekeken hebt.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:20 schreef Arashimashou het volgende:
It sure feels like Chernobyl in here.
Ik was het eventjes heel erg zat hier:quote:Op maandag 16 juli 2012 02:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Verkopen ze daar oude IBM's?quote:Op maandag 16 juli 2012 10:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*net terug van Haagsche markt*
rond 15:00 weer langs
Weet ik niet!quote:Op maandag 16 juli 2012 10:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Verkopen ze daar oude IBM's?
(Nee, dit NIET in verband met welke tijdreiziger dan ook... ik vraag dat langer dan dat ik die Tai... tei... hoe die gast ook mag heten ken)
Macross frontier soort van vliegdekschip veranderede in een mega gundamquote:
Van...daar...quote:Op maandag 16 juli 2012 10:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Macross frontier soort van vliegdekschip veranderede in een mega gundam
Je hebt tijd zat!!quote:Op maandag 16 juli 2012 10:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Van...daar...
Misschien toch eens ooit Gundam gaan kijken... nee nog niet!
Code Geass heb ik gezien, en Gallian Chronicles niet.... dus ik kan het niet zeggenquote:Op maandag 16 juli 2012 10:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
Beginnen met code geass of Senjou no Valkyria: Gallian Chronicles?
Senjou no Valkyria: Gallian Chronicles!quote:Op maandag 16 juli 2012 10:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
Beginnen met code geass of Senjou no Valkyria: Gallian Chronicles?
Senjou no Valkyria: Gallian Chronicles ziet beter uitquote:Op maandag 16 juli 2012 10:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
het enige verschil is code geass is mecha en Valkyria militair
kennelijk wilde men vooral over vanalles behalve MC lullen..quote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zit wel een risico aan vast.
Sinds het minecraft-topic een eigen SC heeft, zijn we in de hoofdreeks zeven en in de SC zeventig topics verder. Akelig doodjes, eh?
http://myanimelist.net/topanime.phpquote:Op maandag 16 juli 2012 04:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik weet echt niet wat ik moet kijken!
[..]
1 grote acid tripquote:Op maandag 16 juli 2012 11:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
De opening van Lucky star is wel lekker druk
Leuk hequote:Op maandag 16 juli 2012 11:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
neequote:Op maandag 16 juli 2012 11:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Leuk he
Wacht... heb je Lucky star nooit echt gezien?!
dus jij kijkt naruto/bleach? kwaniteit over kwaliteit?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een zuurpruim bent of niet
Kwaliteit is overrated.
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een zuurpruim bent of niet
Kwaliteit is overrated.
Ja goed... daar hebt ge een goed punt.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het werd wel steeds beter, maar de eerste 3 afleveringen waren echt dramatisch. Verder raad ik mensen aan om eerst veel meer anime te kijken, omdat je anders veel parodieën niet snapt.
Nooit gezien, ben ik ook niet van plan. Behalve als ze Konata achtigen hebben.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dus jij kijkt naruto/bleach? kwaniteit over kwaliteit?
Staat in mijn fietsafspeellijstquote:Op maandag 16 juli 2012 11:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Staat in mijn fietsafspeellijst
Heeft iemand hier Nodame Cantabile gezien? Wat vond je er van?KIJK HET AF AAAAAAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks wordt het hier te levendig! Dan moeten we weer naar de chatquote:Op maandag 16 juli 2012 12:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hey er komt meer leven tevoorschijn
tijd voor nog meer noedelsoep
Dikuroniusuquote:
Ik zit in IRC nuquote:Op maandag 16 juli 2012 12:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Straks wordt het hier te levendig! Dan moeten we weer naar de chat
[..]
Heeft iemand hier Nodame Cantabile gezien? Wat vond je er van?Ik heb volgens mij dus de eerste twee episodes gezien. Ik keek toen 23 anime tegelijk, dus was ik de draad een beetje kwijtgeraakt allemaal. Vandaar alle series die nu bij mij op on-hold staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die twee episodes heb ik wel heel erg genoten. Eigenlijk echt zonde dat ik 'm heb laten liggen. Moet echt nog verder kijken.
Heb wing nooit afgekeken maar persoonlijk vind ik gundam 00 en 0083: stardust memory het beste.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Al die gundams
vooral in Mobile suit gundam: Wing zit wel aardig wat politiek in, maar ik vind het wel de beste ui de gundam series.
Er was ook zo'n topic met Amerikaanse gevangenen, even zoeken.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja heeft foto's van anorexia vrouwen gezien,het is gewoon eng
http://www.powned.tv/nieu(...)_zich_niet_uith.htmlquote:Op maandag 16 juli 2012 13:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Er was ook zo'n topic met Amerikaanse gevangenen, even zoeken.
Oudste foto van een mens #2
Bekijken op eigen risico.
Heeft iemand hier Nodame Cantabile gezien? Wat vond je er van?Nodame is zeer zeker de moeite waard om af te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hilarische anime en de muziek is meesterlijk.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:<robin007bond> Ik heb eindelijk beseft dat EVA een heel slecht plot heeft.
<Arashimashou> echt he
<Arashimashou> Goed dat je tot inkeer bent gekomen
<robin007bond> K-ON is trouwens best goed.
[..]
Heeft iemand hier Nodame Cantabile gezien? Wat vond je er van?Begint wat saai, maar het komt later wel op gang. Het is een hele goede serie en zeker als je van klassieke muziek en drama houdt. 'Nodame' is ook wel leuk en geen geforceerde moe character.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie je PMquote:Op maandag 16 juli 2012 13:44 schreef Yi-Long het volgende:
Hey, Tokyotosho ligt er nu al 2 dagen uit, dus ik ga mezelf voor een trein werpen....
Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |