Azusa en Ayumu... double Aquote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef robin007bond het volgende:
De OP moet vol met EVA, K-ON! en Madoka plaatjes. MWHUHAHAHA
Same herequote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef Arashimashou het volgende:
Ik heb ergens een vermoeden dat het niks gaat worden.
Ik ook, maar we zullen zienquote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef Arashimashou het volgende:
Pas de drie-topic-regel toequote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef Arashimashou het volgende:
Mwah, dat gaat het denk ik niet wordenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:30 schreef Easymodo het volgende:
You guys. Jullie kunnen ook naar een imageboard, als jullie het toch gaan volspammen met plaatjes
Daarom 1 yamato foto om het voor 1 dag in leven te houdenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef Arashimashou het volgende:
En met mensen bedoel je..quote:Op zondag 15 juli 2012 23:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mensen vinden dat in de reguliere topic te veel SC zit
<fapfapfap>quote:Op zondag 15 juli 2012 23:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Daarom 1 yamato foto om het voor 1 dag in leven te houden
[ afbeelding ]
Een plekje op /b/ kapen?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:30 schreef Easymodo het volgende:
You guys. Jullie kunnen ook naar een imageboard, als jullie het toch gaan volspammen met plaatjes
quote:
En hij heeft gelijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Niet meer. Echt, dit moet ik even kwijt hoor. Het kan best een keer gebeuren dat een topic wat snel gaat, maar het gaat nu al bijna twee maanden op dit tempo. Veel oude users posten niet meer en ik lees alleen nog maar van Klipnap, robin, arimashou, maus en dakgoot. Niets persoonlijks tegen jullie maar ik hoef jullie gezwets niet constant te lezen.
Door het tempo haken veel mensen af. Hell, ik heb zelfs de neiging om dit topic voorlopig maar even te laten voor wat het is. Als jullie echt zoveel meuk willen spuien, chatrooms. Hou het een beetje ontopic en probeer niet iedere hersenscheet die je krijgt hier te plaatsen, want ik wordt het langzamer hand wel een beetje zat zo.
Nogmaals, niets persoonlijk, jullie zijn allemaal schatten maar er is meer in de wereld dan dit topic.
Meerdere mensen in de reguliere topic.quote:
Hahaha.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
<fapfapfap>
oh nee wacht dat doe ik niet.
[..]
Een plekje op /b/ kapen?
Na enige tijd worden we bekend als nieuwe cancer. Dutch anime cancer. hmmm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |