Dus als je het niet leuk vindt, ben je achterlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:03 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Het waren de enige evenementen. Natuurlijk waren ze het leukst. Die link kun je toch wel zelf leggen? Hoe achterlijk kun je zijn man.
Dit dus.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:58 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
''Druk bezocht'' ,of ''de leukste evenementen van de middeleeuwen waren''
is nogal een verschil
Hmpf. Kan die nergens vindenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef HighVolume het volgende:
kijk dit soort filmpjes dagelijks, onthoofdingen kijk ik bijna niet.Kan niet tegen het rochelende geluid als bloed de luchtpijp instroomt.
1lunatic 1 icepick en 3guys 1hammer zijn van de recente filmpjes de schokkenste die ik gezien heb.
ik heb geen last van een "trauma" door het kijken van dit soort filmpjes.Ben het vrij snel kwijt .
Wow, jij kan echt niet lezen hè?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:02 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
Dus als je het niet leuk vindt, ben je achterlijk
Dat was een van de eerste echt bekend onthoofdingsvideo's uit Iraqquote:Op maandag 16 juli 2012 18:55 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
hmmm die naam zegt me zo gauw niks... ff zoeken
Ik kijk ook altijd als er weer een onthoofdingsfilmpje opduikt... en elke keer denk ik daarna 'waarom?' om de volgende keer toch weer te kijken.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok. Mijn vrienden maken zich zorgen en ik vind dat dat nergens voor nodig is.
De situatie is als volgt: ik ben een trouwe bezoeker van sites als bestgore, rotten en liveleak.
Ik kijk naar praktisch alles. Auto-ongelukken, werkgerelateerde ongelukken, maar ook de extremere zaken als martelingen tot onthoofdingen toe.
Aanvankelijk was ik erg geshockeerd door deze video's, maar inmiddels raakt het gewend. Het is een beetje als kijken bij een ongeluk.
Nu zeggen ze dat het "echt niet normaal/gezond is" en dat ik hier met een professional over zou moeten praten.
Ik vind dit schromelijk overdreven.
Wat vindt Fok? Heb ik issues? Of valt het allemaal wel mee?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb ook zoiets, maar dan niet onthoofden maar mensen die worden opgehangen met een strop ofzo. kom ik supergeil
Ze waren het leukst. Openbare executies waren één van de enige vormen van vermaak. Dat je dit niet weet zeg, dit leerde je op de basisschool.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:11 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
Tuurlijk , de enige evenementen zijn het leukst, wie bepaalt dat?
Alsof geschiedenis 100% waar is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:25 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ze waren het leukst. Openbare executies waren één van de enige vormen van vermaak. Dat je dit niet weet zeg, dit leerde je op de basisschool.
Haha, geschiedenis boeken en oude literatuur in twijfel trekken, idioot.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:02 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
Alsof geschiedenis 100% waar is.
Was jij erbij? Je zegt net dat het druk bezocht werd, dat is niet perse het leukst. Jij vindt het leukst.
Jij bent de idioot die maar weinig zinnigs kan zeggenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:12 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Haha, geschiedenis boeken en oude literatuur in twijfel trekken, idioot.
Ben je nu zo dom, of doe je dit express?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:25 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ze waren het leukst. Openbare executies waren één van de enige vormen van vermaak. Dat je dit niet weet zeg, dit leerde je op de basisschool.
via torrents wel te vindenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hmpf. Kan die nergens vinden
Edit: laat maar
schijnt dat die kerel ook net keelkanker had overleeft en dan kom je dit soort gasten tegen.De daders zijn gepakt en zitten nu levenslang vast.Ze hebben nog meer moorden op hun geweten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:06 schreef Dientje12 het volgende:
ts heeft 3 guys 1 hammer helemaal uitgekeken?
sick
Ik weet het, heb het al gelezen op wikipediaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:28 schreef HighVolume het volgende:
[..]
schijnt dat die kerel ook net keelkanker had overleeft en dan kom je dit soort gasten tegen.De daders zijn gepakt en zitten nu levenslang vast.Ze hebben nog meer moorden op hun geweten.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:12 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Haha, geschiedenis boeken en oude literatuur in twijfel trekken, idioot.
dustbrain, je bent uitgeluld.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:22 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ben je nu zo dom, of doe je dit express?
Openbare executies werden druk bezocht. Maar waren absoluut niet bedoeld voor vermaak. Wellicht dat er een zieke geest als jij er tussen zat die het leuk vond. Maar ik kan me voorstellen dat 99% van de mensen dit geen leuk schouwspel vonden.
Voor vermaak deden ze wedstrijden organiseren, spelletjes,dansen,muziek, toernooien,kermis.
Ga jij maar eerst maar eens de geschiedenisboeken LEZEN inplaats van maar iets te roepen.
Dus iedereen ging vrijwillig naar de openbare executies omdat ze het zo kut vonden? Dit was topvermaak.quote:Openbare executies werden druk bezocht. Maar waren absoluut niet bedoeld voor vermaak. Wellicht dat er een zieke geest als jij er tussen zat die het leuk vond. Maar ik kan me voorstellen dat 99% van de mensen dit geen leuk schouwspel vonden.
Voor vermaak deden ze wedstrijden organiseren, spelletjes,dansen,muziek, toernooien,kermis.
Ga jij maar eerst maar eens de geschiedenisboeken LEZEN inplaats van maar iets te roepen.
...totdat je erachter komt dat het slachtoffer een familie van je kan zijn. Ja dat is vermaak hequote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dus iedereen ging vrijwillig naar de openbare executies omdat ze het zo kut vonden? Dit was topvermaak.
* koekjestrommel1 mompelt iets over leedvermaak is het leukste vermaak
ik ga niet eens uitleggen hoe dom die vergelijking isquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
...totdat je erachter komt dat het slachtoffer een familie van je kan zijn. Ja dat is vermaak he
Je liegt inderdaad altijdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
...totdat je erachter komt dat het slachtoffer een familie van je kan zijn. Ja dat is vermaak he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |