Je zoekt toch niet zelf op wat er op het journaal komt?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat is er mis met interesse tonen in iets wat echt is gebeurd? Steek je ook je hoofd in het zand wanneer het journaal opkomt of niet?
Jaren geleden gezien. Ik kan me precies herinneren hoe het gaatquote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef HighVolume het volgende:
kijk dit soort filmpjes dagelijks, onthoofdingen kijk ik bijna niet.Kan niet tegen het rochelende geluid als bloed de luchtpijp instroomt.
1lunatic 1 icepick en 3guys 1hammer zijn van de recente filmpjes de schokkenste die ik gezien heb.
ik heb geen last van een "trauma" door het kijken van dit soort filmpjes.Ben het vrij snel kwijt .
Die film ken ik niet, maar waargebeurde verhalen worden toch nooit 100% verfilmd. Ze verzinnen meestal wat erbij om het spannender te makenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:50 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Zo gruwelijk als, d aarom smult men ook zo van waargebeurde horrorverhalen.Het is dan ook niet om niets dat de texas chainsaw, een verfilming van een waargebeurd verhaal, zo populair was in Amerika.
Wel schattig dat je denkt dat mensen het verhaal zo interessant vinden.![]()
En wat dan nog? Dat je nou echt dat de populariteit af zou nemen als de realiteit zo gruwelijk als de film zou zijn? Wat ben jij voor gekke cavia die niks snapt?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:06 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
Die film ken ik niet, maar waargebeurde verhalen worden toch nooit 100% verfilmd. Ze verzinnen meestal wat erbij om het spannender te maken.
Maarja het blijft een film.
Eerst stomme gans,konijn, nu gekke cavia, wtfquote:Op maandag 16 juli 2012 22:22 schreef dustbrain het volgende:
[..]
En wat dan nog? Dat je nou echt dat de populariteit af zou nemen als de realiteit zo gruwelijk als de film zou zijn? Wat ben jij voor gekke cavia die niks snapt?
Zo'n filmpje over een paar Oekraïnse jongens die een man doodsloegen was toch wel echt hoor. Zijn later ook de cel ingegaan volgens mij?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:46 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
Eerst stomme gans,konijn, nu gekke cavia, wtf
Maareh, we hadden het toch over of het menselijk is als je gruwelijke filmpjes kijkt? Niet hoe populair iets is?
Zo'n film is gewoon nep, het is gespeeld, alleen het waargebeurde verhaal wordt verteld.
Onzin.quote:
Dit gaat nergens over. Je kunt echt totaal geen verbanden leggen tussen zulke simpele dingen. :-/quote:Op maandag 16 juli 2012 22:46 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
Eerst stomme gans,konijn, nu gekke cavia, wtf
Maareh, we hadden het toch over of het menselijk is als je gruwelijke filmpjes kijkt? Niet hoe populair iets is?
Zo'n film is gewoon nep, het is gespeeld, alleen het waargebeurde verhaal wordt verteld.
Dan moet je ook niet schelden.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:53 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dit gaat nergens over. Je kunt echt totaal geen verbanden leggen tussen zulke simpele dingen. :-/
Nu is er een verband tussen mijn 'schelden' en jouw vermogen om simpele verbanden te leggen?quote:
Het was een reactie op jouw opmerking dat het nergens over gaat.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:57 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Nu is er een verband tussen mijn 'schelden' en jouw vermogen om simpele verbanden te leggen?
TROLLLL!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb ook zoiets, maar dan niet onthoofden maar mensen die worden opgehangen met een strop ofzo. kom ik supergeil
Het is dan ook niet om niks dat openbare executies de leukste evenementen van de middeleeuwen waren. Dat zijn toch echt onze voorouders van nog geen 4 generaties terug.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:38 schreef Woelrat het volgende:
Ach, waarom bekijken mensen horrorfilms, waarom houden mensen van achtbanen, waarom zijn schietspelletjes zo populair? Om de spanning en angst te voelen, zonder dat je daar de nare consequenties van hoeft te ervaren. Ik vind het niet zo vreemd.
Ook zoiets, inderdaad. Het is de opgedrongen, aangeleerde manier van denken om ons, volgens de `normen en waarden` van tegenwoordig, `beschaafd` te laten overkomen, en die ons ervan weerhoudt de `verschrikkelijke` video's te bekijken en die ons de beelden eigenlijk al laat afkeuren voordat we ze bekijken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:51 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Het is dan ook niet om niks dat openbare executies de leukste evenementen van de middeleeuwen waren. Dat zijn toch echt onze voorouders van nog geen 4 generaties terug.![]()
Bron?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:51 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Het is dan ook niet om niks dat openbare executies de leukste evenementen van de middeleeuwen waren. Dat zijn toch echt onze voorouders van nog geen 4 generaties terug.![]()
Sorry maar ik reageer niet op trollvragen.quote:
''Druk bezocht'' ,of ''de leukste evenementen van de middeleeuwen waren''quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:34 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Sorry maar ik reageer niet op trollvragen.
Niet weten dat 4 generaties terug de middeleeuwen was en niet weten dat executies keihard bezocht werden op de marktplein in de middeleeuwen. haha
Het waren de enige evenementen. Natuurlijk waren ze het leukst. Die link kun je toch wel zelf leggen? Hoe achterlijk kun je zijn man.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:58 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
''Druk bezocht'' ,of ''de leukste evenementen van de middeleeuwen waren''
is nogal een verschil
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:03 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Het waren de enige evenementen. Natuurlijk waren ze het leukst. Die link kun je toch wel zelf leggen? Hoe achterlijk kun je zijn man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |