quote:Op maandag 16 juli 2012 15:16 schreef FireFox1 het volgende:
Hallo lieve boertjes,
Wie wilt Labyad graag behouden voor PSV zien? Ik heb namelijk as we speak zijn toekomstige contract in mijn auto liggen
Gast. Marcelo werd al dolgedraaid door fucking Schaken en Fernandez...quote:Op maandag 16 juli 2012 15:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, Manolev en Bouma/Derijck weg is meer dan genoeg.
Marcelo is een degelijke verdediger, heeft dat laten zien maar moet nog constanter worden.
Willems heeft potentie maar is echt niet zo goed als velen hier willen doen geloven (waarom is er anders geen club uit het buitenland voor hém gekomen, en wel voor Vlaar waarvan iedereen hier zei dat hij het minder deed dit seizoen dan Willems).quote:Zanka weet ik niet. Willems is een ultieme baas.
Zet een v Ooijen of de Hutch achter en je vangt dit al op.
Twee nieuwe CV's en een RB, en dan krijgt Willems het voordeel van de twijfel dat hij kan doorgroeien.quote:Oftewel alleen een nieuwe RB en als het kan een CV en je hebt genoeg verannderd.
Waarom zou ik er over liegen? Uiteraard weet ik niet wat er instaat omdat het in een gesloten envelop zit, maar gezien de p/a en het feit dat ik net van zijn zaakwaarnemer afkom, was 1+1, 2quote:
Wel koerier, niet voor die 2quote:
Trollololol!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast. Marcelo werd al dolgedraaid door fucking Schaken en Fernandez....
Trollololol! En om je vraag te beantwoorden, Vlaar is betaalbaar voor hen en Willems niet.quote:Willems heeft potentie maar is echt niet zo goed als velen hier willen doen geloven (waarom is er anders geen club uit het buitenland voor hém gekomen, en wel voor Vlaar waarvan iedereen hier zei dat hij het minder deed dit seizoen dan Willems).
Manolev gaf zelfs een fucking assist tegen Nederland, soms heb je van die wedstrijden no worries mangquote:Op maandag 16 juli 2012 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Willems heeft potentie maar is echt niet zo goed als velen hier willen doen geloven (waarom is er anders geen club uit het buitenland voor hém gekomen, en wel voor Vlaar waarvan iedereen hier zei dat hij het minder deed dit seizoen dan Willems).
Hutchinson krijgt het voordeel van de twijfel.
[..]
Twee nieuwe CV's en een RB, en dan krijgt Willems het voordeel van de twijfel dat hij kan doorgroeien.
En daar hebben we weer een van de mongolen van het PSV topic. Hopelijk reageert LBM of Lange_lans, mensen met een IQ hoger dan stoeptegelzetter leolinedance.quote:
Jij denkt dat er voor Willems ook 9.3 miljoen betaald zou worden?quote:Trollololol! En om je vraag te beantwoorden, Vlaar is betaalbaar voor hen en Willems niet.
Als hij zo door blijft ontwikkelen zekersquote:Op maandag 16 juli 2012 15:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En daar hebben we weer een van de mongolen van het PSV topic. Hopelijk reageert LBM of Lange_lans, mensen met een IQ hoger dan stoeptegelzetter leolinedance.
[..]
Jij denkt dat er voor Willems ook 9.3 miljoen betaald zou worden?.
Ja, maar jij basseert alles wat er gezegd wordt alleen op de wedstrijd tegen Feyenoord. Toen werd Willems ook helemaal weggespeeld door fcking Schaken. Betekent nog niet dat hij er niks van kan.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is net 18, heeft ongeveer een half seizoen gespeeld, en de interesse bij ManUTD was gewekt.quote:Willems heeft potentie maar is echt niet zo goed als velen hier willen doen geloven (waarom is er anders geen club uit het buitenland voor hém gekomen, en wel voor Vlaar waarvan iedereen hier zei dat hij het minder deed dit seizoen dan Willems).
EDIT: Heel Graag ja.quote:Twee nieuwe CV's en een RB, en dan krijgt Willems het voordeel van de twijfel dat hij kan doorgroeien.
Speculeren over transferbedragenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En daar hebben we weer een van de mongolen van het PSV topic. Hopelijk reageert LBM of Lange_lans, mensen met een IQ hoger dan stoeptegelzetter leolinedance.
[..]
Jij denkt dat er voor Willems ook 9.3 miljoen betaald zou worden?. O en:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Brands gaat niemand meer halen helaas, alleen als Manolev weggaatquote:Op maandag 16 juli 2012 15:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
*Ik wil ook niet zeggen dat ik tevreden ben met de verdediging, maar met wat we nu hebben, zal ik al blij zijn als we alleen een nieuwe RB krijgen. Dat ijkt mij genoeg om kampioen te kunnen worden.
Derijck mag best blijven, als bankzitter. Marcelo is waardeloos en te duur om bank te zitten dus opflikkeren ermee.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, Manolev en Bouma/Derijck weg is meer dan genoeg.
Marcelo is een degelijke verdediger, heeft dat laten zien maar moet nog constanter worden.
Zanka weet ik niet. Willems is een ultieme baas.
Beide kunnen niet opbouwen, dat zuigt erg. Het is te hopen dat hun 2 kunnen klikken met Strootman en van Bommel.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:32 schreef gijpie het volgende:
Denk dat marcelo en zanka een uitstekend duo is en menig forumlid nog zal verbaasen.
Ik heb vertrouwen in dit centrale duo !
zanka is juist goed in de opbouw , en marcelo wordt ook steeds beter,heb wat meer vertrouwen !quote:Op maandag 16 juli 2012 15:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beide kunnen niet opbouwen, dat zuigt erg. Het is te hopen dat hun 2 kunnen klikken met Strootman en van Bommel.
Prima maar waar baseer je dat vertrouwen op? Marcelo heeft sinds hij bij PSV is de ene na de andere flater geslagen, zijn enige verdedigende kwaliteit is dat hij veel kopduels wint. Voor de rest is het net alsof je er iemand neerzet die nog nooit als verdediger gespeeld heeft.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:32 schreef gijpie het volgende:
Denk dat marcelo en zanka een uitstekend duo is en menig forumlid nog zal verbaasen.
Ik heb vertrouwen in dit centrale duo !
Ja maar waarom zouden de verdedigers per se op moeten bouwen? Typisch Nederlands eigenlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beide kunnen niet opbouwen, dat zuigt erg. Het is te hopen dat hun 2 kunnen klikken met Strootman en van Bommel.
Derijckquote:Op maandag 16 juli 2012 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Derijck mag best blijven, als bankzitter. Marcelo is waardeloos en te duur om bank te zitten dus opflikkeren ermee.
Jaquote:Op maandag 16 juli 2012 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Prima maar waar baseer je dat vertrouwen op? Marcelo heeft sinds hij bij PSV is de ene na de andere flater geslagen, zijn enige verdedigende kwaliteit is dat hij veel kopduels wint. Voor de rest is het net alsof je er iemand neerzet die nog nooit als verdediger gespeeld heeft.
Zanka kan ik niet veel over zeggen, nog niet genoeg gezien. Maar jij wel?
Klopt nu is het veel makkelijker, maar een jaar geleden hadden we Strootman en Wijnaldum. Strootman moest dan elke keer maar weer de bal ophalen. Het begint gewoon altijd achterin.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja maar waarom zouden de verdedigers per se op moeten bouwen? Typisch Nederlands eigenlijk.
Als je een vBommel voor je hebt is dat eigenlijk sowieso al niet meer nodig.
[..]
DerijckDie was nog waardelozer dan Bouma man.
Heeft een paar heel goede wedstrijden gespeeld, dat is meer dan Marcelo in al die tijd kan zeggenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
DerijckDie was nog waardelozer dan Bouma man.
Dit heb ik gemistquote:Op maandag 16 juli 2012 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heeft een paar heel goede wedstrijden gespeeld, dat is meer dan Marcelo in al die tijd kan zeggen
De wedstrijden die ik van Kopenhagen gezien heb (een stuk of 6, zowel voor als na zijn blessure) zag ik dat hij in ieder geval NIET kan opbouwen..quote:Op maandag 16 juli 2012 15:36 schreef gijpie het volgende:
[..]
zanka is juist goed in de opbouw , en marcelo wordt ook steeds beter,heb wat meer vertrouwen !
Alleen als matavz of manolev weggaat denk ik .quote:Op maandag 16 juli 2012 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen aankopen dus meer als er niemand weggaat
Leeftijd speelt een enorm belangrijke rol bij transferwaarde, dus 10 miljoen voor Willems zou zo vreemd niet zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:26 schreef Helpmefok het volgende:
Jij denkt dat er voor Willems ook 9.3 miljoen betaald zou worden?. O en:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Matavz gaat niet weg. Ruim 7 mln geboden en bod is geweigerd, dus tenzij ze nog met een uitzonderlijk bod van 10 mln komen blijft hij bij PSV. Lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:48 schreef gijpie het volgende:
[..]
Alleen als matavz of manolev weggaat denk ik .
Joh, die 9,3 miljoen is ook uit z'n duim gezogen. Zo kun je bezig blijven.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Leeftijd speelt een enorm belangrijke rol bij transferwaarde, dus 10 miljoen voor Willems zou zo vreemd niet zijn.
Dan lijkt het me dat het juist wel nodig isquote:Op maandag 16 juli 2012 15:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je een vBommel voor je hebt is dat eigenlijk sowieso al niet meer nodig.
Behalve dat het in de krant stond die ook het transferbedrag van Ahmadi tot de euro nauwkeurig wist en op Fr1908nieuws, die nog NOOIT een fout gerucht in de wereld gebracht hebben.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Joh, die 9,3 miljoen is ook uit z'n duim gezogen.
Okayquote:Op maandag 16 juli 2012 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Behalve dat het in de krant stond die ook het transferbedrag van Ahmadi tot de euro nauwkeurig wist en op Fr1908nieuws, die nog NOOIT een fout gerucht in de wereld gebracht hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
okequote:Op maandag 16 juli 2012 16:09 schreef gijpie het volgende:
[ http://img534.imageshack.us/img534/4140/narsingpsvajax.gif (copy/paste deze link) ]
De A1 trainen. Die hebben ook aandacht nodigquote:
Was ik vergeten bedankt!quote:Op maandag 16 juli 2012 16:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De A1 trainen. Die hebben ook aandacht nodig
Volgend seizoen samen met Faber voor de groep, lijkt te gaan gebeuren.
Op papier wel ja... Maar het loopt toch altijd weer anders. Sommigen gaan meevallen, anderen tegenvallen.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:36 schreef gijpie het volgende:
Tyton
Hutch - Marcelo - Zanka - Willems
Bommel - Toivonen - Strootman
Narsingh - Matavz - Mertens
Lijk me wel een goed elftal hahaha
das voetbal hequote:Op maandag 16 juli 2012 16:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Op papier wel ja... Maar het loopt toch altijd weer anders. Sommigen gaan meevallen, anderen tegenvallen.
Behalve bij de verdediging..quote:Op maandag 16 juli 2012 16:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Daarom, goed dat we op elke positie meerdere spelers achter de hand hebben
Wel spelers achter de hand, maar wat voor spelersquote:Op maandag 16 juli 2012 16:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Behalve bij de verdediging..
Pieters zouden ze eventueel nog centraal kunnen proberen samen met Derijck. Verder heb je wel gelijk en had Narsingh wat mij betreft niet hoeven te komen. Ik had meer gezien in een 442 met Lens en Matavz in de spits of met Matavz en Toivonen. Beetje jammer weer inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Onbegrijpelijk. Spendeer je weer heel je budget aan aanvallende kracht. Hallo? De verdediging is zo lek als een mandje? Ze hebben bij PSV niets geleerd van de afgelopen seizoenen.
Maak me alleen een beetje zorgen om de rechtsback positie.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Onbegrijpelijk. Spendeer je weer heel je budget aan aanvallende kracht. Hallo? De verdediging is zo lek als een mandje? Ze hebben bij PSV niets geleerd van de afgelopen seizoenen.
Mietje Isaksson is eindelijk weg. Daar is vorig jaar al op ingekocht. Tytonquote:Op maandag 16 juli 2012 16:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
En Zanka dan? Derijck is gewonen en te licht bevonden. Piepend kuiken dat gewoon niet goed genoeg is. Hopelijk is Zanka dat inderdaad wel. Pieters centraal ben ik ook wel benieuwd naar. Zonde om Willems op de bank te laten.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:54 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Pieters zouden ze eventueel nog centraal kunnen proberen samen met Derijck. Verder heb je wel gelijk en had Narsingh wat mij betreft niet hoeven te komen. Ik had meer gezien in een 442 met Lens en Matavz in de spits of met Matavz en Toivonen. Beetje jammer weer inderdaad.
Onbegrijpelijk dat de scouts hier wat in gezien hebben zeg.. had stiekem gehoopt op Janmaat van Heerenveen, was gratis (?) op te halen..zeker geen topspeler ofzo..maar toch wel beter dan Manolevquote:Op maandag 16 juli 2012 17:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Kwam ik even tegen.. Onze Bulgaarse held
Manolev was gehaald als een verdediger die spijker hard zou zijn. Vervolgens wordt het hier een soort van Thuram omdat hij de ruimte krijgt. Kortom, Manolev heeft zich niet ontwikkeld als de speler die ze dachten te halen. Komt waarschijnlijk door de trainer die hem zo veelvuldig liet opkomen. Verder is het opkomen ook een verdedigingstactiek. Als Manolev naar voren blijft rennen, moet de linkshalf/linksbuiten achter hem aan. En meestal kunnen die niet echt verdedigen en kan Mano blijven rennen.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:24 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat de scouts hier wat in gezien hebben zeg.. had stiekem gehoopt op Janmaat van Heerenveen, was gratis (?) op te halen..zeker geen topspeler ofzo..maar toch wel beter dan Manolev
Elke speler moet wennen aan het samenspel in een team, heel de verdediging was bagger en om dan te stellen dat met die paar kansjes die hij heeft gehad hij te licht bevonden is is nogal snel gezegd. Pieters en Derijck samen centraal zou volgens mij best goed uit kunnen pakken.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:10 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
En Zanka dan? Derijck is gewonen en te licht bevonden. Piepend kuiken dat gewoon niet goed genoeg is. Hopelijk is Zanka dat inderdaad wel. Pieters centraal ben ik ook wel benieuwd naar. Zonde om Willems op de bank te laten.
Dickie heeft dat jasje als onderpand voor zijn laatste maand salaris die hij nog niet binnen heeft.quote:
Nah Janmaat is absoluut niet beter dan Manolev.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:24 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat de scouts hier wat in gezien hebben zeg.. had stiekem gehoopt op Janmaat van Heerenveen, was gratis (?) op te halen..zeker geen topspeler ofzo..maar toch wel beter dan Manolev
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nah Janmaat is absoluut niet beter dan Manolev.
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nah Janmaat is absoluut niet beter dan Manolev.
Je komt trouwens net van zijn zaakwaarnemer af?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom zou ik er over liegen? Uiteraard weet ik niet wat er instaat omdat het in een gesloten envelop zit, maar gezien de p/a en het feit dat ik net van zijn zaakwaarnemer afkom, was 1+1, 2
Is van oorsprong rechtsbuiten en geen rechtsback ,mag van mij verkocht worden.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:57 schreef StijnDa het volgende:
Manolev is aanvallend gezien een goede rechtsback voor Nederlandse begrippenToch wel veel assists en acties. Jammer dat hij ook moet verdedigen.
Meesterlijkquote:
Dat klopt, loopt continu te ver uit positie op plekken waar hij niet hoort (linksback, centraal op het middenveld), dus brengt onrust en onbalans (is dat een woord?) in het team.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het kutte aan Manolev is is dat hij ook zijn medespelers in de weg loopt en onbruikbaar maakt.
Ik zal 'm missen als kiespijn.
Haha,quote:
Gijp zegt dit over iedereen die niet bij Barca speelt.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:03 schreef gijpie het volgende:
Gijp zegt het toch wel duidelijk lijk me !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |