De wedstrijden die ik van Kopenhagen gezien heb (een stuk of 6, zowel voor als na zijn blessure) zag ik dat hij in ieder geval NIET kan opbouwen..quote:Op maandag 16 juli 2012 15:36 schreef gijpie het volgende:
[..]
zanka is juist goed in de opbouw , en marcelo wordt ook steeds beter,heb wat meer vertrouwen !
Alleen als matavz of manolev weggaat denk ik .quote:Op maandag 16 juli 2012 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen aankopen dus meer als er niemand weggaat
Leeftijd speelt een enorm belangrijke rol bij transferwaarde, dus 10 miljoen voor Willems zou zo vreemd niet zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:26 schreef Helpmefok het volgende:
Jij denkt dat er voor Willems ook 9.3 miljoen betaald zou worden?. O en:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Matavz gaat niet weg. Ruim 7 mln geboden en bod is geweigerd, dus tenzij ze nog met een uitzonderlijk bod van 10 mln komen blijft hij bij PSV. Lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:48 schreef gijpie het volgende:
[..]
Alleen als matavz of manolev weggaat denk ik .
Joh, die 9,3 miljoen is ook uit z'n duim gezogen. Zo kun je bezig blijven.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Leeftijd speelt een enorm belangrijke rol bij transferwaarde, dus 10 miljoen voor Willems zou zo vreemd niet zijn.
Dan lijkt het me dat het juist wel nodig isquote:Op maandag 16 juli 2012 15:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je een vBommel voor je hebt is dat eigenlijk sowieso al niet meer nodig.
Behalve dat het in de krant stond die ook het transferbedrag van Ahmadi tot de euro nauwkeurig wist en op Fr1908nieuws, die nog NOOIT een fout gerucht in de wereld gebracht hebben.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Joh, die 9,3 miljoen is ook uit z'n duim gezogen.
Okayquote:Op maandag 16 juli 2012 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Behalve dat het in de krant stond die ook het transferbedrag van Ahmadi tot de euro nauwkeurig wist en op Fr1908nieuws, die nog NOOIT een fout gerucht in de wereld gebracht hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
okequote:Op maandag 16 juli 2012 16:09 schreef gijpie het volgende:
[ http://img534.imageshack.us/img534/4140/narsingpsvajax.gif (copy/paste deze link) ]
De A1 trainen. Die hebben ook aandacht nodigquote:
Was ik vergeten bedankt!quote:Op maandag 16 juli 2012 16:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De A1 trainen. Die hebben ook aandacht nodig
Volgend seizoen samen met Faber voor de groep, lijkt te gaan gebeuren.
Op papier wel ja... Maar het loopt toch altijd weer anders. Sommigen gaan meevallen, anderen tegenvallen.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:36 schreef gijpie het volgende:
Tyton
Hutch - Marcelo - Zanka - Willems
Bommel - Toivonen - Strootman
Narsingh - Matavz - Mertens
Lijk me wel een goed elftal hahaha
das voetbal hequote:Op maandag 16 juli 2012 16:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Op papier wel ja... Maar het loopt toch altijd weer anders. Sommigen gaan meevallen, anderen tegenvallen.
Behalve bij de verdediging..quote:Op maandag 16 juli 2012 16:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Daarom, goed dat we op elke positie meerdere spelers achter de hand hebben
Wel spelers achter de hand, maar wat voor spelersquote:Op maandag 16 juli 2012 16:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Behalve bij de verdediging..
Pieters zouden ze eventueel nog centraal kunnen proberen samen met Derijck. Verder heb je wel gelijk en had Narsingh wat mij betreft niet hoeven te komen. Ik had meer gezien in een 442 met Lens en Matavz in de spits of met Matavz en Toivonen. Beetje jammer weer inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Onbegrijpelijk. Spendeer je weer heel je budget aan aanvallende kracht. Hallo? De verdediging is zo lek als een mandje? Ze hebben bij PSV niets geleerd van de afgelopen seizoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |