Hij hoeft helemaal niet mee te voetballen. Dat kan hij ook helemaal niet. Hij moet alle voorzetten erin werken.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Want dan kan Matavz ineens wel kansen benutten? Dat zal hij toch echt zelf moeten doen en dat ging hem niet best af afgelopen seizoen. En met Narsingh kan hij ineens wel meevoetballen?![]()
Ik laat me graag verrassen maar afgaande op afgelopen seizoen is Matavz niet meer dan een leuke spits voor een subtopper.
En van links komt niks want Mertens trek naar binnenquote:Op maandag 16 juli 2012 13:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij hoeft helemaal niet mee te voetballen. Dat kan hij ook helemaal niet. Hij moet alle voorzetten erin werken.
Voorzetten die hij dit keer wel (meer) gaat krijgen vanaf de zijkanten. En dus niet door naar binnentrekkende buitenspelers, waardoor Matavz niet meer gebruikt kan worden.
Daarom moet het dus deze keer wel van rechts komen..quote:Op maandag 16 juli 2012 13:40 schreef gijpie het volgende:
[..]
En van links komt niks want Mertens trek naar binnen
Laat mertens ook maar wat voorzetten gaan geven , kijken of matavz dan echt de spits voor ons psv is !quote:Op maandag 16 juli 2012 13:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daarom moet het dus deze keer wel van rechts komen..
Maw: hij is een zeer beperkte spits die voor het maken van doelpunten vrijwel volledig afhankelijk van anderen isquote:Op maandag 16 juli 2012 13:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij hoeft helemaal niet mee te voetballen. Dat kan hij ook helemaal niet. Hij moet alle voorzetten erin werken.
Voorzetten die hij dit keer wel (meer) gaat krijgen vanaf de zijkanten. En dus niet door naar binnentrekkende buitenspelers, waardoor Matavz niet meer gebruikt kan worden.
En daar kan je verdomd veel aan hebben.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maw: hij is een zeer beperkte spits die voor het maken van doelpunten vrijwel volledig afhankelijk van anderen is.
Neequote:Op maandag 16 juli 2012 14:53 schreef 16meter het volgende:
we moeten alleen nog een nieuwe spits kopen jongens
misschiven nog een verdediger erbij
Spits ja als Matavz weggaat , rechtsback ja !quote:Op maandag 16 juli 2012 14:53 schreef 16meter het volgende:
dan worden we kampioen
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:53 schreef 16meter het volgende:
dan worden we kampioen
Als je elke wedstrijd 10 perfecte voorzetten aan hem geeftquote:Op maandag 16 juli 2012 14:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En daar kan je verdomd veel aan hebben.
Nee, Manolev en Bouma/Derijck weg is meer dan genoeg.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:14 schreef Helpmefok het volgende:
PSV moet de hele verdedigende linie op de schop nemen willen ze serieus aanspraak maken op het kampioenschap.
Nee, laat maar wegblijvenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:16 schreef FireFox1 het volgende:
Hallo lieve boertjes,
Wie wilt Labyad graag behouden voor PSV zien? Ik heb namelijk as we speak zijn toekomstige contract in mijn auto liggen
wie wiltquote:Op maandag 16 juli 2012 15:16 schreef FireFox1 het volgende:
Hallo lieve boertjes,
Wie wilt Labyad graag behouden voor PSV zien? Ik heb namelijk as we speak zijn toekomstige contract in mijn auto liggen
Waarom zou iemand dit geloven?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:16 schreef FireFox1 het volgende:
Hallo lieve boertjes,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |