Boumaquote:Op maandag 16 juli 2012 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Marcelo kan er toch ook gewoon helemaal niets van.
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 16-07-2012 om 12:45:44#Narsingh en zijn zaakwaarnemer inmiddels gearriveerd op De Herdgang bij #PSV. Tekent vanmiddag tot midden 2017 bij #PSV. reageer retweet
Berbatov blijkt een koopje te zijn, is vderGijp ook gelijk blijquote:Op maandag 16 juli 2012 12:38 schreef gijpie het volgende:
En toch mis ik een echte spits ,ben niet kapot van matavz en lens,en van locadia kan je nog niet veel verwachten.
Maar ik hoop dat ze het goed gaan doen.
Goeie kerel die Zanka, komt zijn belofte natwitter:Mzanka twitterde op maandag 16-07-2012 om 11:50:16@JVDeursen I owe you a jersey my friend, i will play in #2 this year .. reageer retweet
Hahaha hoe oud is die Berbatov eigelijk ? onhaalbaar trouwens,zie liever een talent uit brazilie komen.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Berbatov blijkt een koopje te zijn, is vderGijp ook gelijk blij
30 of 31 is hij al, maar een spits a la Zlatanquote:Op maandag 16 juli 2012 12:51 schreef gijpie het volgende:
[..]
Hahaha hoe oud is die Berbatov eigelijk ? onhaalbaar trouwens,zie liever een talent uit brazilie komen.
Dit is de manier hoe Brands scout mattie. Hij belt mij effe en ik geef hem tips en shit.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Berbatov blijkt een koopje te zijn, is vderGijp ook gelijk blij
Leerdam is toch die slappe gozer met 1% vet? Die gozer verliest elke duel manquote:Op maandag 16 juli 2012 12:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit is de manier hoe Brands scout mattie. Hij belt mij effe en ik geef hem tips en shit.
Daarom komt Leerdam ook naar jullie
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leerdam is toch die slappe gozer met 1% vet? Die gozer verliest elke duel man
Uiteraard, Manolev blundert zelfs tegen Nuenen, dus die hoeft niet op een basisplek te rekenen bij Advocaat. Hutch speelt rustig en degelijk, dus die speelt wat mij betreft zo lang Manolev niet verkocht is en geen nieuwe RB aangetrokken is. Of zou Brenet de rol als back-up al naar behoren kunnen invullen?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:00 schreef gijpie het volgende:
Is wel stil ja wie de nieuwe rechtsback gaat worden,ik kies hutch op het moment ipv manolevie
Denk dat Brenet nog niet klaar is voor het 1ste , ben benieuwd hoe dick het gaat aanpakken.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Uiteraard, Manolev blundert zelfs tegen Nuenen, dus die hoeft niet op een basisplek te rekenen bij Advocaat. Hutch speelt rustig en degelijk, dus die speelt wat mij betreft zo lang Manolev niet verkocht is en geen nieuwe RB aangetrokken is. Of zou Brenet de rol als back-up al naar behoren kunnen invullen?
Rugnummer 9 kan ook na het weekend.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:36 schreef Doublepain het volgende:
Rugnummers zijn bekend
[..]
Narsingh 12?
Gewoon nummer 100 geven, wijnaldum met zijn 10quote:[b]Op maandag 16 juli 2012 13:21 schreef Plasterk het volgende:[U/b]
[..]
Rugnummer 9 kan ook na het weekend.
Bij Groningen misschien, bij PSV heeft hij laten zien dat hij veel kansen nodig heeft voor een doelpunt en vaak voor Jan Joker op het veld staat....quote:Op maandag 16 juli 2012 12:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Leg uit?
Die 'matige spits' die heeft laten zien ( Groningen) dat als hij de voorzetten krijgt ze er allemaal inknalt.
Dat Narsingh, oke ONDER ANDERE, daarvoor gehaald is, is wel duidelijk.
Juist Matavz is geen topper ,maar wie dan halen mocht hij vertrekken ?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij Groningen misschien, bij PSV heeft hij laten zien dat hij veel kansen nodig heeft voor een doelpunt en vaak voor Jan Joker op het veld staat....
Waar dus Narsingh voor gehaald is om daar verandering in te brengen.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij Groningen misschien, bij PSV heeft hij laten zien dat hij veel kansen nodig heeft voor een doelpunt en vaak voor Jan Joker op het veld staat....
Jan Vennegoor of Hesselink.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:25 schreef gijpie het volgende:
[..]
Juist Matavz is geen topper ,maar wie dan halen mocht hij vertrekken ?
Waarom iemand halen? Toivonen en Lens lopen er ook nogquote:Op maandag 16 juli 2012 13:25 schreef gijpie het volgende:
[..]
Juist Matavz is geen topper ,maar wie dan halen mocht hij vertrekken ?
Lens niet echt een topper , ola meer voor nummer 10 plek ,locadia leuk maar niet voor een heel seizoen.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom iemand halen? Toivonen en Lens lopen er ook nog
Want dan kan Matavz ineens wel kansen benutten? Dat zal hij toch echt zelf moeten doen en dat ging hem niet best af afgelopen seizoen. En met Narsingh kan hij ineens wel meevoetballen?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waar dus Narsingh voor gehaald is om daar verandering in te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |