Narsingh 12?quote:Keepers
1 Przemyslaw Tyton
21 Boy Waterman
31 Ruud Swinkels
41 Nigel Bertrams
Veldspelers
2 Mathias Jørgensen
3 Wilfred Bouma
4 Marcelo
5 Erik Pieters
6 Mark van Bommel
7 Ola Toivonen
8 Kevin Strootman
9 Tim Matavz
10 Georginio Wijnaldum
11 Jeremain Lens
13 Atiba hutchinson
14 Dries Mertens
15 Jetro Willems
16 Orlando Engelaar
18 Timothy Derijck
19 Jürgen Locadia
20 Peter van Ooijen
22 Memphis Depay
23 Stanislav Manolev
24 Marcel Ritzmaier
25 Menno Koch
Jullie hebben geen vrijgehouden rugnummer 12 voor 'de supporters'?quote:Op maandag 16 juli 2012 11:36 schreef Doublepain het volgende:
Rugnummers zijn bekend
[..]
Narsingh 12?
Bij Heerenveen speelde hij toch met 12quote:Op maandag 16 juli 2012 11:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jullie hebben geen vrijgehouden rugnummer 12 voor 'de supporters'?
Dacht toch echt dat PSV nooit met nummer 12 speelde, kan aan mij liggen.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij Heerenveen speelde hij toch met 12
Klopt, "de 12e man". Zal wel 17 worden dus.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jullie hebben geen vrijgehouden rugnummer 12 voor 'de supporters'?
Als Wijnaldum 10 krijgt zal het me niet verbazenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dacht toch echt dat PSV nooit met nummer 12 speelde, kan aan mij liggen.
Voor een goed bedrag mag hij weg.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:17 schreef gijpie het volgende:
Fc Twente zou Matavz willen hebben ,van mij mag ie weg,wat vinden jullie ?
Dit dus.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voor een goed bedrag mag hij weg.
Leg uit?quote:Op maandag 16 juli 2012 10:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
4 miljoen aan een speler uitgeven alleen om een matige spits beter te laten renderen?![]()
Ik mag toch hopen dat Brands wat meer visie dan dat heeft.
Kan me nog herinneren 2 jaar geleden dat de commentator klaarkwam bij het zien van de opstelling bij de 1e wedstrijd van dat seizoen ( tegen Groningen).quote:Op maandag 16 juli 2012 12:24 schreef J2T het volgende:
Nou jongens, jullie zijn weer kampioenskandidaat nummer 1. Wat een voorhoede.
Mag het voor 30 miljoen? En dan nog gaat PSV gewoon kapot op de verdediging en het middenveldquote:Op maandag 16 juli 2012 12:24 schreef J2T het volgende:
Nou jongens, jullie zijn weer kampioenskandidaat nummer 1. Wat een voorhoede.
Van de voorhoede toen ja, maar kijk nu eens naar het middenveld en verdediging. Best een een vooruitgang en Mark van Bommel 1x balverlies gisterenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren 2 jaar geleden dat de commentator klaarkwam bij het zien van de opstelling bij de 1e wedstrijd van dat seizoen ( tegen Groningen).
We weten allemaal hoe dat afliep
Zolang Manolev blijft, zit ik volgend niet rustig op m'n stoel. Feitje,quote:Op maandag 16 juli 2012 12:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van de voorhoede toen ja, maar kijk nu eens naar het middenveld en verdediging. Best een een vooruitgang en Mark van Bommel 1x balverlies gisteren
Leerdam halen voor die positie. Die Hutchinson kost teveel.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zolang Manolev blijft, zit ik volgend niet rustig op m'n stoel. Feitje,
Die Marcelo kan er toch ook gewoon helemaal niets van.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is dat we nu Advocaat hebben en hopelijk geen lievelingtjes laat spelen. Een keer slechte Mano en die mag gaan trainen met de jeugd. Die gaat daar zeker vel op zijn itt Fredjequote:Op maandag 16 juli 2012 12:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Valt wel meequote:Op maandag 16 juli 2012 12:38 schreef Tarado het volgende:
Het is mijn ploeg natuurlijk niet maar PSV doet altijd mee om de bovenste plek, zal dit jaar ook zo zijn neem ik aan maar ondanks de aankopen blijft het moeilijk om er een goed team van te maken, een beetje teveel van hetzelfde qua spelers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |