quote:Op maandag 16 juli 2012 15:16 schreef FireFox1 het volgende:
Hallo lieve boertjes,
Wie wilt Labyad graag behouden voor PSV zien? Ik heb namelijk as we speak zijn toekomstige contract in mijn auto liggen
Gast. Marcelo werd al dolgedraaid door fucking Schaken en Fernandez...quote:Op maandag 16 juli 2012 15:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, Manolev en Bouma/Derijck weg is meer dan genoeg.
Marcelo is een degelijke verdediger, heeft dat laten zien maar moet nog constanter worden.
Willems heeft potentie maar is echt niet zo goed als velen hier willen doen geloven (waarom is er anders geen club uit het buitenland voor hém gekomen, en wel voor Vlaar waarvan iedereen hier zei dat hij het minder deed dit seizoen dan Willems).quote:Zanka weet ik niet. Willems is een ultieme baas.
Zet een v Ooijen of de Hutch achter en je vangt dit al op.
Twee nieuwe CV's en een RB, en dan krijgt Willems het voordeel van de twijfel dat hij kan doorgroeien.quote:Oftewel alleen een nieuwe RB en als het kan een CV en je hebt genoeg verannderd.
Waarom zou ik er over liegen? Uiteraard weet ik niet wat er instaat omdat het in een gesloten envelop zit, maar gezien de p/a en het feit dat ik net van zijn zaakwaarnemer afkom, was 1+1, 2quote:
Wel koerier, niet voor die 2quote:
Trollololol!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast. Marcelo werd al dolgedraaid door fucking Schaken en Fernandez....
Trollololol! En om je vraag te beantwoorden, Vlaar is betaalbaar voor hen en Willems niet.quote:Willems heeft potentie maar is echt niet zo goed als velen hier willen doen geloven (waarom is er anders geen club uit het buitenland voor hém gekomen, en wel voor Vlaar waarvan iedereen hier zei dat hij het minder deed dit seizoen dan Willems).
Manolev gaf zelfs een fucking assist tegen Nederland, soms heb je van die wedstrijden no worries mangquote:Op maandag 16 juli 2012 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Willems heeft potentie maar is echt niet zo goed als velen hier willen doen geloven (waarom is er anders geen club uit het buitenland voor hém gekomen, en wel voor Vlaar waarvan iedereen hier zei dat hij het minder deed dit seizoen dan Willems).
Hutchinson krijgt het voordeel van de twijfel.
[..]
Twee nieuwe CV's en een RB, en dan krijgt Willems het voordeel van de twijfel dat hij kan doorgroeien.
En daar hebben we weer een van de mongolen van het PSV topic. Hopelijk reageert LBM of Lange_lans, mensen met een IQ hoger dan stoeptegelzetter leolinedance.quote:
Jij denkt dat er voor Willems ook 9.3 miljoen betaald zou worden?quote:Trollololol! En om je vraag te beantwoorden, Vlaar is betaalbaar voor hen en Willems niet.
Als hij zo door blijft ontwikkelen zekersquote:Op maandag 16 juli 2012 15:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En daar hebben we weer een van de mongolen van het PSV topic. Hopelijk reageert LBM of Lange_lans, mensen met een IQ hoger dan stoeptegelzetter leolinedance.
[..]
Jij denkt dat er voor Willems ook 9.3 miljoen betaald zou worden?.
Ja, maar jij basseert alles wat er gezegd wordt alleen op de wedstrijd tegen Feyenoord. Toen werd Willems ook helemaal weggespeeld door fcking Schaken. Betekent nog niet dat hij er niks van kan.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is net 18, heeft ongeveer een half seizoen gespeeld, en de interesse bij ManUTD was gewekt.quote:Willems heeft potentie maar is echt niet zo goed als velen hier willen doen geloven (waarom is er anders geen club uit het buitenland voor hém gekomen, en wel voor Vlaar waarvan iedereen hier zei dat hij het minder deed dit seizoen dan Willems).
EDIT: Heel Graag ja.quote:Twee nieuwe CV's en een RB, en dan krijgt Willems het voordeel van de twijfel dat hij kan doorgroeien.
Speculeren over transferbedragenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En daar hebben we weer een van de mongolen van het PSV topic. Hopelijk reageert LBM of Lange_lans, mensen met een IQ hoger dan stoeptegelzetter leolinedance.
[..]
Jij denkt dat er voor Willems ook 9.3 miljoen betaald zou worden?. O en:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Brands gaat niemand meer halen helaas, alleen als Manolev weggaatquote:Op maandag 16 juli 2012 15:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
*Ik wil ook niet zeggen dat ik tevreden ben met de verdediging, maar met wat we nu hebben, zal ik al blij zijn als we alleen een nieuwe RB krijgen. Dat ijkt mij genoeg om kampioen te kunnen worden.
Derijck mag best blijven, als bankzitter. Marcelo is waardeloos en te duur om bank te zitten dus opflikkeren ermee.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, Manolev en Bouma/Derijck weg is meer dan genoeg.
Marcelo is een degelijke verdediger, heeft dat laten zien maar moet nog constanter worden.
Zanka weet ik niet. Willems is een ultieme baas.
Beide kunnen niet opbouwen, dat zuigt erg. Het is te hopen dat hun 2 kunnen klikken met Strootman en van Bommel.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:32 schreef gijpie het volgende:
Denk dat marcelo en zanka een uitstekend duo is en menig forumlid nog zal verbaasen.
Ik heb vertrouwen in dit centrale duo !
zanka is juist goed in de opbouw , en marcelo wordt ook steeds beter,heb wat meer vertrouwen !quote:Op maandag 16 juli 2012 15:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beide kunnen niet opbouwen, dat zuigt erg. Het is te hopen dat hun 2 kunnen klikken met Strootman en van Bommel.
Prima maar waar baseer je dat vertrouwen op? Marcelo heeft sinds hij bij PSV is de ene na de andere flater geslagen, zijn enige verdedigende kwaliteit is dat hij veel kopduels wint. Voor de rest is het net alsof je er iemand neerzet die nog nooit als verdediger gespeeld heeft.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:32 schreef gijpie het volgende:
Denk dat marcelo en zanka een uitstekend duo is en menig forumlid nog zal verbaasen.
Ik heb vertrouwen in dit centrale duo !
Ja maar waarom zouden de verdedigers per se op moeten bouwen? Typisch Nederlands eigenlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beide kunnen niet opbouwen, dat zuigt erg. Het is te hopen dat hun 2 kunnen klikken met Strootman en van Bommel.
Derijckquote:Op maandag 16 juli 2012 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Derijck mag best blijven, als bankzitter. Marcelo is waardeloos en te duur om bank te zitten dus opflikkeren ermee.
Jaquote:Op maandag 16 juli 2012 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Prima maar waar baseer je dat vertrouwen op? Marcelo heeft sinds hij bij PSV is de ene na de andere flater geslagen, zijn enige verdedigende kwaliteit is dat hij veel kopduels wint. Voor de rest is het net alsof je er iemand neerzet die nog nooit als verdediger gespeeld heeft.
Zanka kan ik niet veel over zeggen, nog niet genoeg gezien. Maar jij wel?
Klopt nu is het veel makkelijker, maar een jaar geleden hadden we Strootman en Wijnaldum. Strootman moest dan elke keer maar weer de bal ophalen. Het begint gewoon altijd achterin.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja maar waarom zouden de verdedigers per se op moeten bouwen? Typisch Nederlands eigenlijk.
Als je een vBommel voor je hebt is dat eigenlijk sowieso al niet meer nodig.
[..]
DerijckDie was nog waardelozer dan Bouma man.
Heeft een paar heel goede wedstrijden gespeeld, dat is meer dan Marcelo in al die tijd kan zeggenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
DerijckDie was nog waardelozer dan Bouma man.
Dit heb ik gemistquote:Op maandag 16 juli 2012 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heeft een paar heel goede wedstrijden gespeeld, dat is meer dan Marcelo in al die tijd kan zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |