Succes.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:22 schreef AdoraBelle het volgende:
* AdoraBelle gaat even een filmpje kijken.
Toedels.
Een Vomit-chan is soms op z'n plaatst.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:22 schreef Easymodo het volgende:
Hou eens op met die K-ON spam
[ afbeelding ]
Sorry.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat jij een zuurpruim eerste klas bent.
Gaap, de discussie rond de kwaliteit van K-ON hebben we nu toch wel gehad hoop ikquote:Op zondag 15 juli 2012 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry.
Zuur wil ik mezelf niet noemen. Kritisch is beter
Soms ben ik ook wel té kritisch. Als ik niet zo kritisch was zou ik waarschijnlijk wel van K-ON! kunnen genieten.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:24 schreef Arashimashou het volgende:
Dus jullie willen summer Azusa niet zien? oke
Jup.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gaap, de discussie rond de kwaliteit van K-ON hebben we nu toch wel gehad hoop ik
Oh dat is een goeie, die moet ik nog downloaden... Er was ook nog een andere die hier aangeraden werd, maar die ben ik even vergetenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Succes.
5 Centimeters Per Second is een goede film trouwens
Zo zie je maar weer hoe wereldvreemd die mensen zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:26 schreef Klipnap het volgende:
http://forum.titanrose.co(...)07-k-on/#entry355437
The girl who leaps through time?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh dat is een goeie, die moet ik nog downloaden... Er was ook nog een andere die hier aangeraden werd, maar die ben ik even vergeten. Die was van de maker of de schrijver van 5 Centimeters Per Second ofzo?
Softijsquote:Op zondag 15 juli 2012 21:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Eet jij je softijs ook op die manier Klipnap?
Ik durf niet voor het leven getekend te wordenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:29 schreef Arashimashou het volgende:
Beste anime is nog altijd Boku no Pico. Maar niemand hier heeft 'm gezien
Ik weet het niet eens meerquote:
Dat doen we dan met z'n allen in Nieuw-Milligen. Haar woonplaats.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens meer. Al zo lang geen softijs of schepijs gehad.
Zin om samen een keer schepijs te eten?.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens meer. Al zo lang geen softijs of schepijs gehad.
Zin om samen een keer schepijs te eten?.
IJs eten is een zondequote:Op zondag 15 juli 2012 21:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat doen we dan met z'n allen in Nieuw-Milligen. Haar woonplaats.
Op de planeet Nieuw-Milligen P1.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
IJs eten is een zonde? op welke planeet?
Ok, Yui dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:35 schreef robin007bond het volgende:
Klipnap, Ritsu is een mongool. Ik wil jou niet met haar associëren.
Zeg dat nog eensquote:Op zondag 15 juli 2012 21:35 schreef robin007bond het volgende:
Klipnap, Ritsu is een mongool. Ik wil jou niet met haar associëren.
Je vindt Ritsu een grotere mongool dan Yui?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dat gaat nog. Je moet het zelf weten uiteraard.
Zij is typisch zo iemand waar ik in het echt ook niet mee zou kunnen opschieten. Typisch zo'n onhandelbaar hyperactief kutkindquote:
Hmm, ik weet het niet hoor. Nu zet je me voor een lastige keuze.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je vindt Ritsu een grotere mongool dan Yui?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
* Klipnap stelt in als wallpaper voor mobiel
Your loss.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zij is typisch zo iemand waar ik in het echt ook niet mee zou kunnen opschieten. Typisch zo'n onhandelbaar hyperactief kutkind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leedvermaak. Ik krijg een melding bij elk artikel over Patty Brard.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die Papi spellen
En de Telegraaf-app. Klipnap toch.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:40 schreef Klipnap het volgende:
Apple is inderdaad wel een 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.' waard. Maar Ritsu maakt zelfs een apple oke
![]()
Accel World.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:42 schreef AdoraBelle het volgende:
Klipnap hoe heet die anime nou... volgens mij volg jij 'm ook. Vroeg ik je een paar topics geleden nog naar toen je een plaatje linkte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |