Dat jij een zuurpruim eerste klas bent.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat jij dergelijke Madoka-verkrachting goedkeurt.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:22 schreef Easymodo het volgende:
Hou eens op met die K-ON spam
[ afbeelding ]
Veel plezier, ik slinger mijn PS3 ff aan, te veel Madoka hierquote:Op zondag 15 juli 2012 21:22 schreef AdoraBelle het volgende:
* AdoraBelle gaat even een filmpje kijken.
Toedels.
Succes.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:22 schreef AdoraBelle het volgende:
* AdoraBelle gaat even een filmpje kijken.
Toedels.
Een Vomit-chan is soms op z'n plaatst.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:22 schreef Easymodo het volgende:
Hou eens op met die K-ON spam
[ afbeelding ]
Sorry.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat jij een zuurpruim eerste klas bent.
Gaap, de discussie rond de kwaliteit van K-ON hebben we nu toch wel gehad hoop ikquote:Op zondag 15 juli 2012 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry.
Zuur wil ik mezelf niet noemen. Kritisch is beter
Soms ben ik ook wel té kritisch. Als ik niet zo kritisch was zou ik waarschijnlijk wel van K-ON! kunnen genieten.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:24 schreef Arashimashou het volgende:
Dus jullie willen summer Azusa niet zien? oke
Jup.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gaap, de discussie rond de kwaliteit van K-ON hebben we nu toch wel gehad hoop ik
Oh dat is een goeie, die moet ik nog downloaden... Er was ook nog een andere die hier aangeraden werd, maar die ben ik even vergetenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Succes.
5 Centimeters Per Second is een goede film trouwens
Zo zie je maar weer hoe wereldvreemd die mensen zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:26 schreef Klipnap het volgende:
http://forum.titanrose.co(...)07-k-on/#entry355437
The girl who leaps through time?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh dat is een goeie, die moet ik nog downloaden... Er was ook nog een andere die hier aangeraden werd, maar die ben ik even vergeten. Die was van de maker of de schrijver van 5 Centimeters Per Second ofzo?
Softijsquote:Op zondag 15 juli 2012 21:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Eet jij je softijs ook op die manier Klipnap?
Ik durf niet voor het leven getekend te wordenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:29 schreef Arashimashou het volgende:
Beste anime is nog altijd Boku no Pico. Maar niemand hier heeft 'm gezien
Ik weet het niet eens meerquote:
Dat doen we dan met z'n allen in Nieuw-Milligen. Haar woonplaats.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens meer. Al zo lang geen softijs of schepijs gehad.
Zin om samen een keer schepijs te eten?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |