Op de planeet Nieuw-Milligen P1.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
IJs eten is een zonde? op welke planeet?
Ok, Yui dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:35 schreef robin007bond het volgende:
Klipnap, Ritsu is een mongool. Ik wil jou niet met haar associėren.
Zeg dat nog eensquote:Op zondag 15 juli 2012 21:35 schreef robin007bond het volgende:
Klipnap, Ritsu is een mongool. Ik wil jou niet met haar associėren.
Je vindt Ritsu een grotere mongool dan Yui?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dat gaat nog. Je moet het zelf weten uiteraard.
Zij is typisch zo iemand waar ik in het echt ook niet mee zou kunnen opschieten. Typisch zo'n onhandelbaar hyperactief kutkindquote:
Hmm, ik weet het niet hoor. Nu zet je me voor een lastige keuze.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je vindt Ritsu een grotere mongool dan Yui?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
* Klipnap stelt in als wallpaper voor mobiel
Your loss.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zij is typisch zo iemand waar ik in het echt ook niet mee zou kunnen opschieten. Typisch zo'n onhandelbaar hyperactief kutkind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leedvermaak. Ik krijg een melding bij elk artikel over Patty Brard.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die Papi spellen
En de Telegraaf-app. Klipnap toch.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:40 schreef Klipnap het volgende:
Apple is inderdaad wel een 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.' waard. Maar Ritsu maakt zelfs een apple oke
![]()
Accel World.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:42 schreef AdoraBelle het volgende:
Klipnap hoe heet die anime nou... volgens mij volg jij 'm ook. Vroeg ik je een paar topics geleden nog naar toen je een plaatje linkte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |