quote:
Wat een vies mannetje ben jij zegquote:Op zondag 15 juli 2012 18:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
gelukkig niet
wij hebben nu een prachtig beleid met een baas genaamd overmars
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:21 schreef Tyron het volgende:
Marc Overmars, de kersverse directeur voetbalzaken van Ajax, meldde dinsdagochtend dat hij naar andere opties gaat kijken op de rechtsbuitenpositie vanwege de hoge eisen van Heerenveen voor Narsingh. Hansma denkt echter dat er wel een oplossing is te vinden nu Narsingh zijn keuze tussen PSV en Ajax lijkt te hebben gemaakt. Hansma: 'PSV bood tot dusver meer dan Ajax en daar zullen we het over moeten hebben. Maar er zijn allerlei constructies denkbaar.'Doei PSV
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Narsingh wil (heel graag).
Heerenveen wil.
Ajax wil.
Daarom komt het goed.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
hebben we straks niet een overvloed aan middenvelders, maar aan buitenspelers
maarja valt wel mee opzich, boerrigter, sulejmani, narsingh en tello als goeie
en ebecilio en ozbilliz verhuren
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
ajax en narsingh zijn allang rond joh, alleen de clubs nu nog
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:42 schreef Tyron het volgende:
Ach, Narsingh komt wel naar Ajax, no worry's, hij was alleen ff mee met z'n maatje Aissaidi.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:52 schreef Tyron het volgende:
Overmars (wat een baas ook) gaat over de grens kijken. Maarja, er is geen naam die in me op komt. Of je moet iemand huren en dan volgend jaar gewoon alsnog Narsingh binnenhalen..
Ten eerste >quote:Op zondag 15 juli 2012 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een vies mannetje ben jij zegGelukkg niet zegt hij nu
!!!!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ingaan op Davyquote:Op zondag 15 juli 2012 19:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ten eerste >
Ten tweede, je hebt mij nooit horen zeggen of ik blij was met zijn komst. Alleen dat hij destijds liever naar Ajax ging (gaf Overmars aan, maarja dat argument valt nu in het niets omdat hij akkoord is met PSV). En die quote's uit meiSerieus? Je mening veranderd met de tijd, ik zeg alleen dingen over wat er NU speelt.
Gast dit was 4 dagen geledenquote:Op zondag 15 juli 2012 19:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ten eerste >
Ten tweede, je hebt mij nooit horen zeggen of ik blij was met zijn komst. Alleen dat hij destijds liever naar Ajax ging (gaf Overmars aan, maarja dat argument valt nu in het niets omdat hij akkoord is met PSV). En die quote's uit meiSerieus? Je mening veranderd met de tijd, ik zeg alleen dingen over wat er NU speelt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:21 schreef Tyron het volgende:
Marc Overmars, de kersverse directeur voetbalzaken van Ajax, meldde dinsdagochtend dat hij naar andere opties gaat kijken op de rechtsbuitenpositie vanwege de hoge eisen van Heerenveen voor Narsingh. Hansma denkt echter dat er wel een oplossing is te vinden nu Narsingh zijn keuze tussen PSV en Ajax lijkt te hebben gemaakt. Hansma: 'PSV bood tot dusver meer dan Ajax en daar zullen we het over moeten hebben. Maar er zijn allerlei constructies denkbaar.'Doei PSV
Ehm.. Ik quote iets van een voetbalsite. En zei doei PSV. Dat laatste denk ik om de boertjes te pesten, maar dat andere heb ik niet zelf geschreven.quote:
Het is dat men liever niet heeft dat je het over voetbal heeftquote:Op zondag 15 juli 2012 19:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ten eerste >
Ga weg man hypocriet als hij nu naar Ajax ging stond je te dansen maar nu roep je liever nietquote:Op zondag 15 juli 2012 19:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ehm.. Ik quote iets van een voetbalsite. En zei doei PSV. Dat laatste denk ik om de boertjes te pesten, maar dat andere heb ik niet zelf geschreven.
quote:
http://www.houddemosindekamer.nu/quote:
Dansen? Ik ben nooit een grote fan van Narsingh geweest. Zal wel blij met de aankoop geweest zijn (aangezien ik Sulejmani geen goede voetballer vindt, te wisselvallig), met name als dit voor 3,5 miljoen was geweest.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga weg man hypocriet als hij nu naar Ajax ging stond je te dansen maar nu roep je liever niet
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dansen? Ik ben nooit een grote fan van Narsingh geweest. Zal wel blij met de aankoop geweest zijn (aangezien ik Sulejmani geen goede voetballer vindt, te wisselvallig), met name als dit voor 3,5 miljoen was geweest.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
hebben we straks niet een overvloed aan middenvelders, maar aan buitenspelers
maarja valt wel mee opzich, boerrigter, sulejmani, narsingh en tello als goeie
en ebecilio en ozbilliz verhuren
Spytool ofcoursequote:Op zondag 15 juli 2012 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy, waar haal je altijd die quotes vandaan dan?![]()
Laat toch lekker gaanquote:Op zondag 15 juli 2012 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja. Jammer dat de ajacieden hier meteen zijn kant kiezen zonder te lezen.
Mwha heb nooit last van hem. Hij moet gewoon niet doen alsof hij hem nu in een keer niks vindtquote:Op zondag 15 juli 2012 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tyron post wel onprettig, vind jij ook niet?
Gast, Je hebt dat binnen 10/20 seconden opgerakeld. Zoek je op trefwoord, en je citeert abnormaal snel danquote:
Hij post nooit met hoofdlettersquote:Op zondag 15 juli 2012 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha heb nooit last van hem. Hij moet gewoon niet doen alsof hij hem nu in een keer niks vindt
Ik had die quote al eerder gepost.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, Je hebt dat binnen 10/20 seconden opgerakeld. Zoek je op trefwoord, en je citeert abnormaal snel dan
Bang voor concurrentie?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, Je hebt dat binnen 10/20 seconden opgerakeld. Zoek je op trefwoord, en je citeert abnormaal snel dan
Ik heb concurrentie in de TV SC en sommige users in de strijd om topics te openen. Davy heeft andere talenten.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:13 schreef SjaakBauer het volgende:
Richard de Mos is een van de weinigen bij de PVV die ik respecteer, wat kan die gozert mooi debatteren
TV SC is leuk tijdens Undercover in NL en wegmisbruikersquote:Op zondag 15 juli 2012 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb concurrentie in de TV SC en sommige users in de strijd om topics te openen. Davy heeft andere talenten.
Daar zat ik ook 'elke zondag' maar beetje vergeten..quote:Op zondag 15 juli 2012 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb concurrentie in de TV SC en sommige users in de strijd om topics te openen. Davy heeft andere talenten.
Red mijn vakantie ookquote:Op zondag 15 juli 2012 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
TV SC is leuk tijdens Undercover in NL en wegmisbruikers
Komt door de speler.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lelijk shirt van Vitesse.
quote:
Ik vind het wel meevallenquote:Op zondag 15 juli 2012 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lelijk shirt van Vitesse.
Strootman zijn bazen techniek en inzicht maken het goed.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan je nagaan als Strootman bij Vitesse speelde..mensen zouden niet meer kunnen slapen.
Nu nog wachten tot hij het laat zien.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strootman zijn bazen techniek en inzicht maken het goed.
Duurt nog wel evenquote:Op zondag 15 juli 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu nog wachten tot hij het laat zien.
Heb je een mooi compilatiefilmpje van strootman?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk, is mijn startpagina.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je een mooi compilatiefilmpje van strootman?
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Doet er niks aan af trouwens dat hij wel achterlijk is, net als de rest van de PVV.
Kankerdom wijf
Ah, mooi man.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja en?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het je nooit opgevallen dat Davy altijd zo over Strootman praat?
Ik praat bijna nooit over Strootman?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het je nooit opgevallen dat Davy altijd zo over Strootman praat?
Wat een gozer, ik zou zo stemmenquote:
Tegen de kleintjes word je kampioen. Enkel echte aanvoerders en leiders blijven juist in dat soort wedstrijden scherp waar de andere het wel geloven wetende dat er toch wel een doelpuntje valt.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zitten zelfs momentjes van tegen Fuckin' Excelsior bij.
Wat een potentie. WAT EEN POTENTIE
Die van Eriksen was tegen fucking Vitesse, waar maak je je druk om zegquote:Op zondag 15 juli 2012 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zitten zelfs momentjes van tegen Fuckin' Excelsior bij.
Wat een potentie. WAT EEN POTENTIE
Je hebt helemaal gelijk,quote:Op zondag 15 juli 2012 19:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van Eriksen was tegen fucking Vitesse, waar maak je je druk om zeg
Dit is wel een grappige van Geert.quote:
Jawel hoor.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:46 schreef Doublepain het volgende:
Die Munsterman![]()
Die kinderen kennen hem niet eens
Was hij net op tv of zo?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:46 schreef Doublepain het volgende:
Die Munsterman![]()
Die kinderen kennen hem niet eens
Moest handtekeningen aan kinderen uitdelen welke massaal 'JOOPIE JOOPIE' scandeerde aldus hemzelf.quote:
Narsingh bij PSV!quote:Op zondag 15 juli 2012 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
Wat zouden jullie voor je verjaardag willen hebben van je vriendin?
Mag wel wat kosten
Hobby's?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
Mag wel wat kosten
Kaartjes voor een voetbalwedstrijd ?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
Mag wel wat kosten
Dat zou ik een leuk cadeau vinden, ik weet normaal nooit wat te vragen.quote:
Ik persoonlijk haat cadeaus, omdat het altijd slecht is.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zou ik een leuk cadeau vinden, ik weet normaal nooit wat te vragen.
Een triootje, maar dan wel met TWEE lekkere wijven.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
Mag wel wat kosten
Gozer doe rustig aan. Niet zo katten.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Een triootje, maar dan wel met TWEE lekkere wijven.
Weekendje weg, heb je er zelf ook nog wat aan.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
Mag wel wat kosten
Geld is weer niet zo leuk om te geven, net of je te lui bent om wat te halen/bedenken.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik persoonlijk haat cadeaus, omdat het altijd slecht is.
Heb liever geld.
Ja das waar.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geld is weer niet zo leuk om te geven, net of je te lui bent om wat te halen/bedenken.
iPad?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voetbal, FC Twente, houdt wel van elektronische dingetjes etc
Kun je niet eens oprotten hier. Je bent niet echt een toegevoegde waarde ofzo.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
Kadotipjes voor je vriendje opdoen op een forum
Elektrisch dekentje, opgelost.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Twente - Ajaxquote:Op zondag 15 juli 2012 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar welke wedstrijd is dan leuk?
Dat is ook wel leuk ja..quote:Op zondag 15 juli 2012 20:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weekendje weg, heb je er zelf ook nog wat aan.
Schalke ?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar welke wedstrijd is dan leuk?
2 coupons waarmee hij jou weer 3 uur in een rij voor kaartjes kan laten staan zonder dat je mee magquote:Op zondag 15 juli 2012 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |