quote:Op zondag 15 juli 2012 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja, akajima nu. Tokyo ook al hele week 30+ maar daar hebben ze zelfs op straat airco
Lijkt me ook best vet. Alleen schijnt het dat Japanners extreem introvert zijn en dat je amper echt contact met ze krijgt. Klopt dit Knut?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
Ik wil ook naar Tokyo man, trekt mij veel meer dan New York oid.
Alleen al vanwege eten en bier 100 x tofferquote:Op zondag 15 juli 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
Ik wil ook naar Tokyo man, trekt mij veel meer dan New York oid.
Ik vind van niet. Uren lopen lullen met vreemden in bars. Alle gasten gaan los als je over Feyenoord begint. Onoquote:Op zondag 15 juli 2012 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me ook best vet. Alleen schijnt het dat Japanners extreem introvert zijn en dat je amper echt contact met ze krijgt. Klopt dit Knut?
Hebben ze echt fucking veel van die rare shit op tv? Of zijn het alleen de 'hoogtepunten' die wij hier via the internetz te zien krijgen? Zoals die rare reclames met schreeuwende tiener meisjes in rare pakken met allemaal felle letters die door het scherm gaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Uren lopen lullen met vreemden in bars. Alle gasten gaan los als je over Feyenoord begint. Onosowieso meeste vooroordelen niet echt waar..
Is wel ieder moment dat soort shit op tv, maar dat is maar 1 of 2 zenders. Beetje alsof wij hier alleen SBS6 zouden kijken.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hebben ze echt fucking veel van die rare shit op tv? Of zijn het alleen de 'hoogtepunten' die wij hier via the internetz te zien krijgen? Zoals die rare reclames met schreeuwende tiener meisjes in rare pakken met allemaal felle letters die door het scherm gaan.
SPOILER: Strikeforce Spoiler, Happel niet kijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten, kijk dit filmpje![]()
Hehe oké.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is wel ieder moment dat soort shit op tv, maar dat is maar 1 of 2 zenders. Beetje alsof wij hier alleen SBS6 zouden kijken.
Heb het wel altijd aan in de hotel kamer. Nu moeten ze een gehaktbal van 2 kilo eten
Ik was al aan het wachten op dezequote:Op zondag 15 juli 2012 16:57 schreef Typisch het volgende:
Haha, allemaal lekke banden op dezelfde plek bij de Tour.
[ afbeelding ]
Snap niet dat die gozer bij de Rabobank zit. Vind ik altijd één van de beste aanvallers in de Tour.quote:
Rabo is een grote ploeg hoor in het buitenland.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap niet dat die gozer bij de Rabobank zit. Vind ik altijd één van de beste aanvallers in de Tour.
Hij zal wel genoeg verdienen. Ook een Ebecilio speel gewoon bij Ajax.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap niet dat die gozer bij de Rabobank zit. Vind ik altijd één van de beste aanvallers in de Tour.
quote:Op zondag 15 juli 2012 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zal wel genoeg verdienen. Ook een Ebecilio speel gewoon bij Ajax.
Ook qua budget?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rabo is een grote ploeg hoor in het buitenland.
jaquote:
Stel je vraag anders ff in het TDF subforumquote:
Het is structureel hoor. Beleid bij de Rabo op het gebied van talent is echt om te janken. Boogerd heeft daar laatst echt keihard de waarheid over gezegd.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
Alleen de prestaties blijven wat achter tot nu toe
Ja, de prestaties en het budget staan niet echt in een goede verhouding tot elkaar, al kun je dit beter niet in het tour forum zeggenquote:Op zondag 15 juli 2012 17:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is structureel hoor. Beleid bij de Rabo op het gebied van talent is echt om te janken. Boogerd heeft daar laatst echt keihard de waarheid over gezegd.
Ik ga ze het daar vanavond even allemaal haarfijn uitleggen.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, de prestaties en het budget staan niet echt in een goede verhouding tot elkaar, al kun je dit beter niet in het tour forum zeggen
Mooi man, de hoop van heel Nederland is nu op jou gevestigd, zet ze maar goed op hun plaatsquote:Op zondag 15 juli 2012 17:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga ze het daar vanavond even allemaal haarfijn uitleggen.
SKY HEEFT EEN BUDGET WAT BIJNA 2X ZO HOOG LIGT, DERKSENquote:Op zondag 15 juli 2012 17:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga ze het daar vanavond even allemaal haarfijn uitleggen.
Ik weet het, Dankje! Ik ga HMF nog even vragen of hij nog even wat beleidsplannen kan schrijven die echt tot succes MOETEN leidenquote:Op zondag 15 juli 2012 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi man, de hoop van heel Nederland is nu op jou gevestigd, zet ze maar goed op hun plaats
Het is wel grappig, al die wielergekkies.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SKY HEEFT EEN BUDGET WAT BIJNA 2X ZO HOOG LIGT, DERKSEN![]()
![]()
Oh en Gesink is een supertalent maar gewoon uit vormMollema is daarentegen een sukkel en moet dood!
Wel een leuk subforum hoor ik heb mij er behoorlijk mee vermaakt iig.
Ik heb er alleen een beetje meegelezen. Maar het heeft een hoog josti-gehaltequote:Op zondag 15 juli 2012 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SKY HEEFT EEN BUDGET WAT BIJNA 2X ZO HOOG LIGT, DERKSEN![]()
![]()
Oh en Gesink is een supertalent maar gewoon uit vormMollema is daarentegen een sukkel en moet dood!
Wel een leuk subforum hoor ik heb mij er behoorlijk mee vermaakt iig.
Als je dat doet dan komt het helemaal goed, die man is gewoon een genie.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik weet het, Dankje! Ik ga HMF nog even vragen of hij nog even wat beleidsplannen kan schrijven die echt tot succes MOETEN leiden
Correctquote:Op zondag 15 juli 2012 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je dat doet dan komt het helemaal goed, die man is gewoon een genie.
Geen twijfel over mogelijk. Al is mijn afgunst groot waardoor ik weleens anders wil doen laten lijken.quote:
Tja, hij heeft een niveau wat weinig mensen kunnen benaderenquote:Op zondag 15 juli 2012 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen twijfel over mogelijk. Al is mijn afgunst groot waardoor ik weleens anders wil doen laten lijken.
Dat kun je beter ook maar niet proberen, soms moet je gewoon je meerdere erkennen.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tja, hij heeft een niveau wat weinig mensen kunnen benaderen
Hij ging toch naar Ajax?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:51 schreef Tyron het volgende:
psv die geen verdedigers koopt maar aanvallers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |