quote:Op zondag 15 juli 2012 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja, akajima nu. Tokyo ook al hele week 30+ maar daar hebben ze zelfs op straat airco
Lijkt me ook best vet. Alleen schijnt het dat Japanners extreem introvert zijn en dat je amper echt contact met ze krijgt. Klopt dit Knut?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
Ik wil ook naar Tokyo man, trekt mij veel meer dan New York oid.
Alleen al vanwege eten en bier 100 x tofferquote:Op zondag 15 juli 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
Ik wil ook naar Tokyo man, trekt mij veel meer dan New York oid.
Ik vind van niet. Uren lopen lullen met vreemden in bars. Alle gasten gaan los als je over Feyenoord begint. Onoquote:Op zondag 15 juli 2012 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me ook best vet. Alleen schijnt het dat Japanners extreem introvert zijn en dat je amper echt contact met ze krijgt. Klopt dit Knut?
Hebben ze echt fucking veel van die rare shit op tv? Of zijn het alleen de 'hoogtepunten' die wij hier via the internetz te zien krijgen? Zoals die rare reclames met schreeuwende tiener meisjes in rare pakken met allemaal felle letters die door het scherm gaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Uren lopen lullen met vreemden in bars. Alle gasten gaan los als je over Feyenoord begint. Onosowieso meeste vooroordelen niet echt waar..
Is wel ieder moment dat soort shit op tv, maar dat is maar 1 of 2 zenders. Beetje alsof wij hier alleen SBS6 zouden kijken.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hebben ze echt fucking veel van die rare shit op tv? Of zijn het alleen de 'hoogtepunten' die wij hier via the internetz te zien krijgen? Zoals die rare reclames met schreeuwende tiener meisjes in rare pakken met allemaal felle letters die door het scherm gaan.
SPOILER: Strikeforce Spoiler, Happel niet kijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten, kijk dit filmpje![]()
Hehe oké.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is wel ieder moment dat soort shit op tv, maar dat is maar 1 of 2 zenders. Beetje alsof wij hier alleen SBS6 zouden kijken.
Heb het wel altijd aan in de hotel kamer. Nu moeten ze een gehaktbal van 2 kilo eten
Ik was al aan het wachten op dezequote:Op zondag 15 juli 2012 16:57 schreef Typisch het volgende:
Haha, allemaal lekke banden op dezelfde plek bij de Tour.
[ afbeelding ]
Snap niet dat die gozer bij de Rabobank zit. Vind ik altijd één van de beste aanvallers in de Tour.quote:
Rabo is een grote ploeg hoor in het buitenland.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap niet dat die gozer bij de Rabobank zit. Vind ik altijd één van de beste aanvallers in de Tour.
Hij zal wel genoeg verdienen. Ook een Ebecilio speel gewoon bij Ajax.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap niet dat die gozer bij de Rabobank zit. Vind ik altijd één van de beste aanvallers in de Tour.
quote:Op zondag 15 juli 2012 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zal wel genoeg verdienen. Ook een Ebecilio speel gewoon bij Ajax.
Ook qua budget?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rabo is een grote ploeg hoor in het buitenland.
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |