Verbaasd me altijd dat er geen witte vloerbedekking ligt en dat iedereen zijn schoenen uit moet doen bij dat feestquote:Op zondag 15 juli 2012 15:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tros Sterrenfestival is iets van blanken man
Dat is ongeveer hetzelfde als een gouden medaille winnen op de Olympische spelen.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:16 schreef Typisch het volgende:
Mijn dag is weer goed, El Stinho in de eindsprint om een topic te openen afgetroefd.
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verbaasd me altijd dat er geen witte vloerbedekking ligt en dat iedereen zijn schoenen uit moet doen bij dat feest
Nee, dat is iets voor tokkies met een wanstaltige muzieksmaak.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb liever dit.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde als een gouden medaille winnen op de Olympische spelen.
Pas maar op Sjaak wordt bijna boos van die muziek ik durf er zelfs nniet meer voor uit te komen het te luisteren.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Idd. Of witleren banken met een glazen koffietafeltje ervoor langs de kant van het plein.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verbaasd me altijd dat er geen witte vloerbedekking ligt en dat iedereen zijn schoenen uit moet doen bij dat feest
KANKERHERRIEquote:Op zondag 15 juli 2012 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas maar op Sjaak wordt bijna boos van die muziek ik durf er zelfs nniet meer voor uit te komen het te luisteren.
Heb jij een Marianne Weber tattoo?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas maar op Sjaak wordt bijna boos van die muziek ik durf er zelfs nniet meer voor uit te komen het te luisteren.
Ik zie dit nu pas.quote:Op zondag 15 juli 2012 04:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al weiger ik nog steeds een mail te sturen. [ afbeelding ]
Lekker herfst weertje ..quote:Op zondag 15 juli 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vinden jullie van het weer?
Lekker zonnetje hier, blauw lucht
Vooral wolken hier hoor.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vinden jullie van het weer?
Lekker zonnetje hier, blauw lucht
Asians.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja, akajima nu. Tokyo ook al hele week 30+ maar daar hebben ze zelfs op straat airco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |