Ja, 12 cyl FLAT , maar wel een Ferrari v12 en een Ford GT 40 8 cilinderquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het aanvoelen van het uitbreekpunt van de auto is volgens mij sinds 1907 al erg belangrijk, maar ik kan er een jaar naast zitten. Ik snap je punt, en ik weet niet wat dat joch nou precies wilde zeggen en vraag me af of het wat aangedikt is.
Maar volgen mij was Senna veel minder analytisch en op de techniek gericht dan Prost. Die huidige banden sparen zou ook niet het beste in hem boven brengen. Maar het klopt wel dat elk tijdperk zijn specifieke talenten vereist, naast algemene talenten die altijd nodig zijn. Maar met zijn specifieke talenten van toen zou hij het zeker moeilijker krijgen zeker als hij andere niet ontwikkeld. Komt nog bij dat het hele veld gewoon een stuk sterker is geworden in 20 jaar, dat er een snellere coureur kwam heeft hij notabene zelf nog meegemaakt, maar de DC's van deze wereld zouden de huidige F1 niet meer inkomen.
[..]
Dat is toch een boxer? Of verpest ik nu alsnog je dag?
Nee, ik zat mis. Het is wel een v12, en ook een flat 12 maar geen boxer. Maar wel luchtgekoeld dus het zal wel een apart geluidje geweest zijn. Omdat Porsche nogal wat boxers maakt dacht ik dat ze gewoon twee van die boxers achter elkaar hadden gegoten, maar dat is dus niet het geval.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:04 schreef Marks het volgende:
[..]
Ja, 12 cyl FLAT , maar wel een Ferrari v12 en een Ford GT 40 8 cilinder
Ja en vanaf vrijdag, wanneer de trainingen al beginnen, ben ik er al bij voor dus maar 35 euro... 3 dagen en ik kan zo vanaf het hotel ernaast de baan op lopenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ik zat mis. Het is wel een v12, en ook een flat 12 maar geen boxer. Maar wel luchtgekoeld dus het zal wel een apart geluidje geweest zijn. Omdat Porsche nogal wat boxers maakt dacht ik dat ze gewoon twee van die boxers achter elkaar hadden gegoten, maar dat is dus niet het geval.
De gratis versie werkt volgens mij niet live, toen ik het testte. Ik heb mijn versie gratis gedownload en geinstalleerd dmv een jailbreak. Het voegt race-berichten toe, laat zien waar gele vlaggen gezwaaid worden en een kaart met posities van de coureurs.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:01 schreef vosss het volgende:
Ik ga met Spa die officiële timing app van de FIA eens proberen op mijn tablet
Ben benieuwd of het wat is (en of het uberhaupt werkt, want 25 euro is veel te duur dus gratis gedownload)
En dan mis je nog de DTM op Zandvoort en de Indycar race op Sonoma (beiden live op RTL7).quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:52 schreef Marks het volgende:
Geen F1 nog deze week, maar verder wel:
MotoGP op BRNO
WorldSuperBiKe op Moscow Raceway
British Super Bike op Cadwell Park
en
F Renault 3.5 op Silverstone, met dus zowel Frijns als Melker!
Het mag een wonder heten als ik het voor elkaar krijg alles te zien, komt een hele analyse en strategie bij kijken vrees ik
Ja, nou, die kampioenschappen volg ik niet en dat zou dus te veel worden ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En dan mis je nog de DTM op Zandvoort en de Indycar race op Sonoma (beiden live op RTL7).
Liever die dan die motorraces. Ben meer van de 4 wielen dan 2.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:37 schreef Marks het volgende:
[..]
Ja, nou, die kampioenschappen volg ik niet en dat zou dus te veel worden ook
Waarom?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Liever die dan die motorraces. Ben meer van de 4 wielen dan 2.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:48 schreef JohnB52 het volgende:
Is er verder nog autosport op tv? Bavaria city racing ofzo?
Dat is alles volgens mij wat met auto's te maken heeft vandaagquote:13:20 RTL GP: Retro
13:50 RTL GP: DTM - Zandvoort
15:20 RTL GP: IndyCar Series - Mid-Ohio
15:55 RTL GP: Rally report
16:55 RTL Transportwereld
17:25 RTL Autowereld
22:40 RTL GP: IndyCar Series - Sonoma Live
Via de livestream kan je het wel live volgen, maar.... de livestream werkt nog niet. Ze werken er hard aan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:26 schreef vosss het volgende:
En zo te zien falen ze bij Bavaria City Racing weer eens om het geheel niet integraal live uit te zenden.
quote:
het is geen oval. 100% zeker, want ik heb wel eens een race van de NASCAR op het circuit gezien. Bij bocht 11 vonden de inhaalacties plaats. Daar is ook de ingang van de pits.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:52 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij niet, maar ik weet het niet 100% zeker
Ik heb niet zoveel met die dingen.quote:
quote:Robert Kubica, who has been out of action for 18 months since his rallying accident in Italy, early last year, spent four days recently at a secret test at a little known circuit in France – at the wheel of a Ford WRC car.
The Polish driver tested a Ford Fiesta WRC on the Circuit des Ecuyers, which is located close to the town of Château-Thierry. He was working alongside Petter Solberg et Jari-Matti Latvala, the two Ford factory drivers in the WRC and he has been described only as “a mystery driver, who did not wish to have any publicity about the relationship”.
Kubica paid his own expenses and worked for free and according to the team his feedback was interesting. The team said that he did not know whether he would be able to do the job, but things went well.
The circuit is slightly over two miles in length and very twisty, which makes it useful for tarmac rally testing. It was opened in 2007.
Als ik dat zo zie moet ik denken aan beerenburg merkquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:26 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaar ook het logo denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |