SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Ik weet nog steeds niet of deze cover me nu meer kippenvel bezorgt, maar iets zegt me dat als ik er bij had gestaan ik wel zeker was van mijn zaak.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:10 schreef LuciferRising het volgende:
Leuk gedaan door Leadbelly.
Maar the Animals doen em toch iets leuker:
Al was het ook niet orgineel van Leadbelly.
'My way' van Sinatra is geen origineel maar een cover van 'Comme d'habitude' van Claude Franēois (ik denk dat de meeste hem kennen van 'Alexandrie, Alexandra')quote:
Ik voel niet zo'n sterke behoefte om een emmer stront over je uit te storten, of je dat nou verdient of niet. Maar als ik aanneem dat je niet bedoelt dat Moke's versie ook mooier is dan die van Brel, welke totaal anders is, maar ook dan die van Bowie dan vind ik de mate waarin smaken blijken te verschillen toch weer oprecht verbijsterend. Vooral ook omdat het wel hetzelfde nummer is, en onze smaken dus ook overeenkomen wat dat betreft.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:55 schreef Stickertje het volgende:
[/youtube]
eeeennnnnnn...
ik krijg hier vast een emmer stront over me heen om dit te plaatsen, maar toch
Dat is ook de enige cover van Voodoo Child die ik ken, die ook daadwerkelijk tof is (vaak maken die blues artiesten van tegenwoordig er een behoorlijk slappe hap vanquote:Op woensdag 19 december 2012 22:12 schreef swekdolfijn het volgende:
origneel:
cover:
origineel is ook steengoed natuurlijk
Dit is toch wel de definitieve versie:quote:
Oh ja Anal cunt , die was ik vergetenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit is toch wel de definitieve versie:
oi! oi! oi!
orly?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit is toch wel de definitieve versie:
oi! oi! oi!
quote:
Ram Jam is bij lange na niet het origineelquote:Op maandag 8 september 2014 15:32 schreef RvLaak het volgende:
Het origineel (welke al behoorlijk goed is):
En de betere cover:
Nou ik vind het eerder een devaluatie.quote:Op maandag 8 september 2014 15:32 schreef RvLaak het volgende:
Het origineel (welke al behoorlijk goed is):
En de betere cover:
quote:Op maandag 8 september 2014 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ram Jam is bij lange na niet het origineel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |