quote:Op zondag 15 juli 2012 13:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He pik waar zijn die video's ook alweer van die gozer die hele mooie Feijenoordcompilaties maakt? Hij heeft altijd heel verpauperd engels in de titels en omschrijving
He-he na al die maanden, jaren eindelijk wat medeleven van Happel. Hier deed ik het nou al die tijd omquote:
Moet jij nodig zeggen, bij de eerste beste ''inhoudelijke discussie'' kom jij met onzinnige argumenten opdraven, bijvoorbeeld oude koeien die je uit de sloot haaltquote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Godver de godver blijkt je band lek te zijn in de stad mag je naar huis lopen compleet lam... Tot zover mijn levensverhaal, kankerleven.
Bedankt voor de mededelingquote:Op zondag 15 juli 2012 13:49 schreef Tjacka het volgende:
Wokken is best lekker, maar zit nu al de hele dag aan de diarree en van die smerige scheetjes.
Ik heb toch al uitgelegd hoe die shit zit brahquote:
Biedt wel ruimte voor een discussie over de do's en dont's bij het wokken en waar je het beste naartoe kunt.quote:
Ik probeer wat leven in de brouwerij te krijgen, maar het wordt weer afgekapt.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Biedt wel ruimte voor een discussie over de do's en dont's bij het wokken en waar je het beste naartoe kunt.
Wazig project dan.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb toch al uitgelegd hoe die shit zit brah. Is niet 'enkel' meer mijn ding. En gaat véél langer duren omdat het concept compleet veranderd is (VAN een video over de 'wederopstanding' door Van Geel die ULTIEM in beeld kwam door afgelopen seizoen NAAR een product wat vele jaren kan behelzen).
. Komt vanzelf. Er zit geen releasedate aan. Maar man o man o man wat heb ik een mooie footage
Mr. Wok in Rotterdam naast De Kuip. Gelijk even film kijken in de Pathé, wedstrijdje kijken, bowlen en Poolend en zuipend eindigen in Feijenoordkroeg Mike's. Niets mis meequote:Op zondag 15 juli 2012 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Biedt wel ruimte voor een discussie over de do's en dont's bij het wokken en waar je het beste naartoe kunt.
hoezo?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:52 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom zit jij op worldstarhiphop davy
Nee hoor pik. Heel mooi project. We hopen alleen stiekem dat komend seizoen on-ge-lo-fe-lijk mooi wordt door Europese potten. Daar gokken we nu op dit moment op.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wooh, Bedenk me net dat PSV opeens veel kale negers in het team heeft.
Als Dadelijk Waterman nog een basisplaats krijgt heeft de commentator een serieus probleem![]()
Waterman,Hutch,Zanka,Marcelo,Willems,Wijnaldum,Depay,Locadia,Lens,Narsingh..
Mooi man.
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:54 schreef Hazzard het volgende:
Haha dat is wel grappig inderdaad, maar psv blijft het kankergezwel onder de nederlandse voetbalclubs.
Dit is overigens niet het project van Leonardo hé (die héél mooi bezig is, echt kippenvel bij wat hij doet). Maar hij kan altijd bellen (al is het alleen voor spullen zoals een hexacopter (filmen) of een hoogwerker), dat weet ie.quote:
Ah op die fiets. Maar goed van het afgelopen seizoen plus wat terugblikken op voorgaande jaren had je al iets moois kunnen maken.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee hoor pik. Heel mooi project. We hopen alleen stiekem dat komend seizoen on-ge-lo-fe-lijk mooi wordt door Europese potten. Daar gokken we nu op dit moment op.
Djenghiz Khan Eindhoven.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt en het product zoals ik het voor ogen had was ook supermooi. De hele documentaire over afgelopen seizoen ("De wederopstanding van Feijenoord: hoe één man de club van hel naar hemel bracht") was klaar, heb zelfs omroepen gehad die geïnteresseerd waren in uitzending.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Maar goed van het afgelopen seizoen plus wat terugblikken op voorgaande jaren had je al iets moois kunnen maken.
Maar jij bent toch miljonair?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt en het product zoals ik het voor ogen had was ook supermooi. De hele documentaire over afgelopen seizoen ("De wederopstanding van Feijenoord: hoe één man de club van hel naar hemel bracht") was klaar, heb zelfs omroepen gehad die geïnteresseerd waren in uitzending.
Maarja, Feijenoord wil niet meewerken hé. Dus die beelden zouden me goud kosten, en de omroep wil die beelden niet betalen. Heb het filmfonds aangeschreven maar die reageerden niet... Kankerzooi.
Zonde.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt en het product zoals ik het voor ogen had was ook supermooi. De hele documentaire over afgelopen seizoen ("De wederopstanding van Feijenoord: hoe één man de club van hel naar hemel bracht") was klaar, heb zelfs omroepen gehad die geïnteresseerd waren in uitzending.
Maarja, Feijenoord wil niet meewerken hé. Dus die beelden zouden me goud kosten, en de omroep wil die beelden niet betalen. Heb het filmfonds aangeschreven maar die reageerden niet... Kankerzooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |