Kuis je taal jongeman!quote:Op zondag 15 juli 2012 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, wanneer gaan we weer eens meeten, gvd?
Nou ik kijk gewoon goed naar je pluspunten enzoquote:Op zondag 15 juli 2012 13:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Beetje maar?![]()
[..]
Hoe beoordeel jij op karakter?
2 pluspunten toch? Elk 1 hand volquote:Op zondag 15 juli 2012 13:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik kijk gewoon goed naar je pluspunten enzo
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik kijk gewoon goed naar je pluspunten enzo
quote:
Nee zo erg ben ik niet, dat weet je best.quote:
Betrapt!!quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee zo erg ben ik niet, dat weet je best.
Vertel wat is je pluspunt?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb ook een pluspunt hoor
Jaja ik hou al op
Jouw handen of vrouwen handen?quote:
Als je meet kan je haar handen opmetenquote:
Idd, tijd voor die meetquote:Op zondag 15 juli 2012 13:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je meet kan je haar handen opmeten
Haha. Ik als kwaliteitscontroleur zal toezicht houden dat het opmeten op de juist manier gebeurdquote:
Tja jij hebt kolenschoppenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:54 schreef twi het volgende:
Twee handen kom ik niet aan hoor, zit die van jou boven de 20 centimeter, Faxie?
Wat voor muziekje?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:55 schreef Evie het volgende:
jeej zo even muziekje gaan luisteren in de stad!
Die mosselen had ik nog niet eens gezienquote:Op zondag 15 juli 2012 13:55 schreef Flippiee het volgende:
"Mosselen" en "Beoordelen op Karakter" wat een TT
Oog voor detail, ik heb hetquote:Op zondag 15 juli 2012 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die mosselen had ik nog niet eens gezien
Ik somsquote:
Superrrr en gezelligquote:
Ach en het is zondagquote:
Goed nummerquote:
Gelukkig welquote:Op zondag 15 juli 2012 13:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Superrrr en gezelligHaar stem was fijn om te horen.
Lief dat je het vraagt!
[..]
Ach en het is zondag
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Superrrr en gezelligHaar stem was fijn om te horen.
Lief dat je het vraagt!
[..]
Ach en het is zondag
Ja en? Gabbertje, goeie ouwe tijdquote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:55 schreef Flippiee het volgende:
"Mosselen" en "Beoordelen op Karakter" wat een TT
quote:
De piemel bedoel je?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou dat even vast terwijl ik wat te eten haal aan de overkant.
Met 2 handjesquote:Op zondag 15 juli 2012 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou dat even vast terwijl ik wat te eten haal aan de overkant.
Ah leukquote:Op zondag 15 juli 2012 14:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vriendin kwam vanmorgen aan, na 8 maanden in Australie te hebben gezeten.
* tijnbrein geeft glasje rosivice het is toch goed gekomen schatjequote:Op zondag 15 juli 2012 14:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kijk niet met plezier terug naar die tijd
9,5 cmquote:Op zondag 15 juli 2012 14:03 schreef twi het volgende:
Ik wil de breedte van mijn hand nameten, maar kan nergens een meetlint vinden.
Oh sorryquote:
Hoi, ben je neukbaar?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:08 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Herkenbaarheid en ik dacht; laat ik eens posten
Stats?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:08 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Herkenbaarheid en ik dacht; laat ik eens posten
Ikquote:
Hij valt niet op vrouwen dacht ikquote:Op zondag 15 juli 2012 14:10 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]Doe even niet zo eng!
[..]
Wat wil je?
Maar, jij mag eerst, ik ben momenteel ergens anders aan 't hosselen.. In een hele onverwachte etnische vijverquote:
Leeftijd, IQ, bloedgroep, pincodequote:Op zondag 15 juli 2012 14:10 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]Doe even niet zo eng!
[..]
Wat wil je?
DevilsWhore?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar, jij mag eerst, ik ben momenteel ergens anders aan 't hosselen.. In een hele onverwachte etnische vijver![]()
Niet zij zelf, wel die etnische vijver ja.. Nooit van mezelf verwachtquote:
Zou best met jou een beschuitje willen doen hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 14:12 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Oh
[..]
48, 150, weet ik niet, 2423
Zolang je maar niet kruimelt danquote:Op zondag 15 juli 2012 14:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Zou best met jou een beschuitje willen doen hoor
Ja, hoe voelt dat?quote:
Ik ben niet zo groot.quote:
Ik dacht: heb ik eens de OP, wil ik er wel iets mee doen.quote:
Hoe is je karakter?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:12 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Oh
[..]
48, 150, weet ik niet, 2423
Daten?quote:
Dat doe ik nooit! Ben netjes opgevoedquote:Op zondag 15 juli 2012 14:14 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Zolang je maar niet kruimelt dan
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:15 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit! Ben netjes opgevoed
Jij zoekt een dame met piemel?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh, zonde wel. Anders zou ik je geven.
TT liefje, tenzij je de OP ook veranderd hebt.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, hoe voelt dat?
[..]
Ik ben niet zo groot.
[..]
Ik dacht: heb ik eens de OP, wil ik er wel iets mee doen.
Dat hoop ik wel jaquote:
Wat doe je in het dagenlijks leven naast fokken?quote:
Jij niet dan?quote:
TT hoort bij de OP.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
TT liefje, tenzij je de OP ook veranderd hebt.En dat is je gelukt.
School/stage, momenteel vakantie en werkzoekendequote:Op zondag 15 juli 2012 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja
[..]
Wat doe je in het dagenlijks leven naast fokken?
Ik snap er ook niets van, zo ben ik namelijk helemaal niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:19 schreef xFriendx het volgende:
Myraela is er en het gaat over piemels hoor
Ha thanksquote:Op zondag 15 juli 2012 14:19 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Hoi miauwLeuke usersname heb je
Welke richting? Wat wil je later worden als je (groot), oud(er) en (eigen)wijs bent?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:20 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
School/stage, momenteel vakantie en werkzoekende
Hi charmingquote:
Flipsquote:
Superquote:Op zondag 15 juli 2012 14:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hi charming![]()
[..]
FlipsHoe was het om je vriendin weer te zien?
No problemoquote:
Helpende zorg en welzijn, is met kids en ouderen.. Volgend jaar stage bij gastouder en (weer) bij een peuterspeelzaalquote:Op zondag 15 juli 2012 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke richting? Wat wil je later worden als je (groot), oud(er) en (eigen)wijs bent?
Nee, nee eigenlijk niet..quote:Op zondag 15 juli 2012 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij niet dan?
[..]
TT hoort bij de OP.
Wat is leuker ouderen of kinderen?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:25 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
No problemo
[..]
Helpende zorg en welzijn, is met kids en ouderen.. Volgend jaar stage bij gastouder en (weer) bij een speelzaak![]()
. Maar ik wil 'later' meer richting maatschappelijk werk.
Kinderen. Ouderen ligt me niet zo.. En wat doe jij naast en FOK!enquote:
11 Augustus!!!! SPREAD THE WORDquote:Op zondag 15 juli 2012 14:27 schreef Royco1 het volgende:
Zet maar in jullie agenda, 11 augustus is er weer een royco meet
En het is net weer droogquote:
Oh je post gemistquote:Op zondag 15 juli 2012 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Super![]()
Ze is veranderd en toch weer niet.
Ik heb echt zon nodig om even weer de batterij op te laden dus laat maar komenquote:Op zondag 15 juli 2012 14:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En het is net weer droogmet zon.
Eind juli krijgen we weer zomer
Geen hand vol maar een land volquote:Op zondag 15 juli 2012 14:36 schreef kree het volgende:
Ik baal zo, gister super lekker ding (dochter van die gitarist)
Maar ze had al een vriendje weer.
Waarom gaat het nou altijd zo
Dude, alles kan kapot!quote:Op zondag 15 juli 2012 14:36 schreef kree het volgende:
Ik baal zo, gister super lekker ding (dochter van die gitarist)
Maar ze had al een vriendje weer.
Waarom gaat het nou altijd zo
In de praktijk gebeurt dat niet vaak iig niet van mensen van mijn leeftijdquote:
Augustus wordt beter, ik voel hetquote:Op zondag 15 juli 2012 14:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb echt zon nodig om even weer de batterij op te laden dus laat maar komen
Als ze vrijgezel waren geweest was het ook nog geen garantie hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 14:38 schreef kree het volgende:
heb dit echt heel veel gehad.
Alle meiden die ik leuk vindt en aardig zijn blijken een vriendje te hebben.
Ben er gewoon te laat bij denk
Hierrr met die zon!quote:
En dat..quote:Op zondag 15 juli 2012 14:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als ze vrijgezel waren geweest was het ook nog geen garantie hoor
Hihiquote:
Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor in de toekomstquote:Op zondag 15 juli 2012 14:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geeft niet.quote:
Klopt maar ze leek me echt aardig en denk zij mij ook wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja het is daar natuurlijk hard werken, de hele dag op pad enzo. Heo lang is ze weggeweest?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geeft niet.
Veranderd qua lichaam, ze was altijd vrij tenger en nu stuk gevormder/gespierder. En qua houding ook wel lijkt wel.
Mijn 2 handen naast elkaar zijn precies 21 cmquote:Op zondag 15 juli 2012 13:54 schreef twi het volgende:
Twee handen kom ik niet aan hoor, zit die van jou boven de 20 centimeter, Faxie?
Precies: 7 maanden, twee weken, 1 dag en 4 uur ofzo weggeweest.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja het is daar natuurlijk hard werken, de hele dag op pad enzo. Heo lang is ze weggeweest?
Ga jij ook nog trouwens?
Ohnoes, en dat op een zondagquote:
Flippiee gaat heen?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kun je nog even langer hosselen enzo. Lief van mij toch.
En vermenigvuldigen?quote:
We kunnen ook samen gaanquote:Op zondag 15 juli 2012 14:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kun je nog even langer hosselen enzo. Lief van mij toch.
Heeft ze al een vriendje?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geeft niet.
Veranderd qua lichaam, ze was altijd vrij tenger en nu stuk gevormder/gespierder. En qua houding ook wel lijkt wel.
Nee man. Ik moet nog trouwen en kinderen krijgen en zeiken in OUD en zo een typische moeder worden en mijn man als huishoudman opvoeden zodat ik carriere kan maken enzo.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies: 7 maanden, twee weken, 1 dag en 4 uur ofzo weggeweest.
Ik ga over pak em beet 2 jaar.
Ik heb bier !!quote:
Ik raad je aan om al die meuk over te slaan en nu vast te gaan dan.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee man. Ik moet nog trouwen en kinderen krijgen en zeiken in OUD en zo een typische moeder worden en mijn man als huishoudman opvoeden zodat ik carriere kan maken enzo.
En ik moet nog naar Australie reizen, en nog meer van de wereld zien en ik moet fucking goed leren koken, en surfen en een squatkontje krijgen en een of andere ideologie/religie aanhangen.
Dan is nog 2 jaar te leven te kort..
Over 2 jaar wil ik dus naar Australie.
Ik vertrouw het niet.quote:
Of was dat de vraag nietquote:
En altìjd weer over seks beginnen jij he?quote:
Sorry, ik zal het nooit meer doen!quote:Op zondag 15 juli 2012 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En altìjd weer over seks beginnen jij he?![]()
Ik zal je wel even een lesje leren jaquote:Op zondag 15 juli 2012 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het nooit meer doen!![]()
Krijg ik nu billenkoek?
Bier is het antwoord voor allesquote:
* Huppelmuts bukt alvast!quote:Op zondag 15 juli 2012 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal je wel even een lesje leren ja![]()
Ik zou graag nu willen. Ik zit alleen dan met een niet afgeronde studie. Ik moet nog 1,5 jaar en dan vind ik het zonde om te stoppen. Daarnaast zou ik er een jaar tussenuit kunnen gaan em dan herstarten, alleen weet ik wel zeker dat ik mijn motivatie kwijt raak. En met de huidige regeling qua studiekosten etc. is dat niet handig.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik raad je aan om al die meuk over te slaan en nu vast te gaan dan.
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet.Ze valt op vrouwen, is dat het?
Mjah dan vond ik toch die foto van die politieauto in puin veel leuker!quote:Op zondag 15 juli 2012 15:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
I dunno..
Gelukkig ken ik genoeg vrouwen die wel goed rijden..
[ afbeelding ]
Ja, oke. Dan zou ik ook even wachten. Maar zodra je klaar bent gewoon direct gaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou graag nu willen. Ik zit alleen dan met een niet afgeronde studie. Ik moet nog 1,5 jaar en dan vind ik het zonde om te stoppen. Daarnaast zou ik er een jaar tussenuit kunnen gaan em dan herstarten, alleen weet ik wel zeker dat ik mijn motivatie kwijt raak. En met de huidige regeling qua studiekosten etc. is dat niet handig.
Daar heeft ze haar kerel mee aan gort geredenquote:Op zondag 15 juli 2012 15:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
I dunno..
Gelukkig ken ik genoeg vrouwen die wel goed rijden..
[ afbeelding ]
Kaneel is ook een surfdude hoor. Een echte internetsurfheld!quote:Op zondag 15 juli 2012 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook iets wat ik niet weet. Ze is in Australie erg verwend met surfdudes.
Absoluut ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, oke. Dan zou ik ook even wachten. Maar zodra je klaar bent gewoon direct gaan.
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar heeft ze haar kerel mee aan gort gereden
Jou daten, niet op vrouwen vallen, single zijn.....je vraagt wel erg veel van je toekomstige vriendin, vind je niet?quote:
quote:
Ah, is het er zo een.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook iets wat ik niet weet. Ze is in Australie erg verwend met surfdudes.
Dat wel. Maar dan moet ze misschien onze Faxie eens proberen.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kaneel is ook een surfdude hoor. Een echte internetsurfheld!
Ja, ik weet het. Ik snap waarom ik nog single ben.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jou daten, niet op vrouwen vallen, single zijn.....je vraagt wel erg veel van je toekomstige vriendin, vind je niet?
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]Geef je wel even met iedere pets zo´n sexy schril gilletje?
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jou daten, niet op vrouwen vallen, single zijn.....je vraagt wel erg veel van je toekomstige vriendin, vind je niet?
Squaten bij de 7 wereldwonderen!quote:Op zondag 15 juli 2012 15:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan heb ik 1 jaar gewerkt dus ik denk wel genoeg moneys, backpack around the world?
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Allejezus nog aan toe zit huizen te bekijken... http://link.marktplaats.nl/568152874 650E voor dat hok?
quote:Om in aanmerking te komen vragen wij het volgende:
- indicatie salaris 4x bruto maandhuur (circa ¤ 2.000,00 bruto per maand)
Is all in he. Dan valt het nog wel meequote:Op zondag 15 juli 2012 15:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Allejezus nog aan toe zit huizen te bekijken... http://link.marktplaats.nl/568152874 650E voor dat hok?
Alles inclusief wel he.. Dus geen bijkomende kosten voor gas en lichtquote:Op zondag 15 juli 2012 15:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wou nog zeggen dat we zonder plan gingen maar je brengt me op ideeën hier
Goskolerequote:Op zondag 15 juli 2012 15:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Dan doen we het wel in een keer goed enzo.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan heb ik 1 jaar gewerkt dus ik denk wel genoeg moneys, backpack around the world?
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Vind ik nietquote:Op zondag 15 juli 2012 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is all in he. Dan valt het nog wel mee
Echt het word steeds ergerquote:Op zondag 15 juli 2012 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
GoskolereWat ben ik blij dat ik niet meer in NL woon zeg
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is all in he. Dan valt het nog wel mee
Dat jullie het mee vinden vallen betekent niet dat het normaal is he?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alles inclusief wel he.. Dus geen bijkomende kosten voor gas en licht
Backpack is langer reizen voor minder geld, direct een paar jaar off the radar jeweetquote:Op zondag 15 juli 2012 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan doen we het wel in een keer goed enzo.
In Eindhoven nog welquote:Op zondag 15 juli 2012 15:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Het is idioot klein ja maar tochquote:Op zondag 15 juli 2012 15:19 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Vind ik niet
[..]
Echt het word steeds erger
650 euro, daar heb je hier een volledig nieuw gemeubileerd penthouse met twee slaapkamers en twee badkamers voorquote:Op zondag 15 juli 2012 15:19 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Vind ik niet
[..]
Echt het word steeds erger
Ik betaalde 530 all in in een dropje bij Arnhem..quote:Op zondag 15 juli 2012 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Dat jullie het mee vinden vallen betekent niet dat het normaal is he?Dit gaat over Stratum, niet Parijs
Ja is ook zo. Maar je weet gewoon in het centrum van waar dan ook is het altijd duurder en dit is all in dus vind ik het nog wel meevallen.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Dat jullie het mee vinden vallen betekent niet dat het normaal is he?Dit gaat over Stratum, niet Parijs
Het is ook debiel mensen betalen maar gewoon wat er gevraagd word.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Backpack is langer reizen voor minder geld, direct een paar jaar off the radar jeweet
Het zou verboden moeten wordenquote:Op zondag 15 juli 2012 15:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik betaalde 530 all in in een dropje bij Arnhem..
Werken als kwaliteitscontroleur van levensmiddelen.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:29 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Kinderen. Ouderen ligt me niet zo.. En wat doe jij naast en FOK!en
Das wel een heel dure paddenstoel danquote:Op zondag 15 juli 2012 15:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik betaalde 530 all in in een dropje bij Arnhem..
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het is ook zo handig dat je je bed direct naast de voordeur kunt zetten
Een ex-collega is nu al langer onderweg. Reist ´ie een stuk, dan werkt hij weer ergens voor een paar maanden, en dan trekt hij weer verder. Hij is 1 1/2 jaar geleden begonnen in Canada, nu is hij net aangekomen in Nicaragua. Zoiets lijkt mij ook wel tofquote:Op zondag 15 juli 2012 15:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Backpack is langer reizen voor minder geld, direct een paar jaar off the radar jeweet
Handig tochquote:
Dat werkt bij vrouwen toch andersquote:Op zondag 15 juli 2012 15:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En als je naar het toilet moet hoef je niet eens je bed uit gewoon goed mikken
Lijkt me wel een keer gruwelijk maar ik ga wel veel afvallen als ik zoiets doe maar dat ik komt er snel genoeg weer bij als ik weer in de bewoonde wereld zwerfquote:Op zondag 15 juli 2012 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een ex-collega is nu al langer onderweg. Reist ´ie een stuk, dan werkt hij weer ergens voor een paar maanden, en dan trekt hij weer verder. Hij is 1 1/2 jaar geleden begonnen in Canada, nu is hij net aangekomen in Nicaragua. Zoiets lijkt mij ook wel tof
Ik hoef echt geen villa of zo, maar met 24m2 zou ik me gewoon opgesloten voelenquote:
Root met witte stippen?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Das wel een heel dure paddenstoel dan
Sarcasme, herken het!quote:Op zondag 15 juli 2012 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoef echt geen villa of zo, maar met 24m2 zou ik me gewoon opgesloten voelen
Echt? Root? Seriously?quote:
Beetje oefenen dan lukt het vanzelf wel. Misschien dat Drommel befaamde squats helpenquote:
Je moet er ook wel een gezonde dosis sarcasme op nahouden wil je kunnen leven met zulke exclusieve kippenhokken als woonruimtequote:
Jaquote:
Oh nee, MIquote:Op zondag 15 juli 2012 15:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En als je naar het toilet moet hoef je niet eens je bed uit gewoon goed mikken
Ik dus ook wel een beetje ruimte hebben. Maar de prijzen binnen de steden in Nederland zijn gewoon absurd hoog en daarbuiten net zo hardquote:Op zondag 15 juli 2012 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoef echt geen villa of zo, maar met 24m2 zou ik me gewoon opgesloten voelen
What else is new?quote:
Poepen gaat wat lastigerquote:
Heel handigquote:
Nothingquote:
Mzzlquote:Op zondag 15 juli 2012 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Tijn die over poepen begint.
Uhm ik ga dus serie kijken
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom ben jij niet een biertje komen drinken?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Logisch jij bent vrouwquote:
Maar waarom is de voordeur je redding geweest vaak?quote:
Omdat ik soms wel eens binnen kom strompelen, half uitkledend in de gang en het is gewoon handig als je bed dichtbij staat als je met één schoen nog aan ergens wilt gaan liggenquote:Op zondag 15 juli 2012 15:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar waarom is de voordeur je redding geweest vaak?
Zuip je jezelf zo lam?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omdat ik soms wel eens binnen kom strompelen, half uitkledend in de gang en het is gewoon handig als je bed dichtbij staat als je met één schoen nog aan ergens wilt gaan liggen
Haha ja dat is wel handig ja. Beter dan eerst nog 2 trappen op moetenquote:Op zondag 15 juli 2012 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omdat ik soms wel eens binnen kom strompelen, half uitkledend in de gang en het is gewoon handig als je bed dichtbij staat als je met één schoen nog aan ergens wilt gaan liggen
Ik moet 6 trappen op... Beat that! Goed ik eindig dan ook regelmatig zittend op de grond in de gang of de woonkamer, maar goed..quote:Op zondag 15 juli 2012 15:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel handig ja. Beter dan eerst nog 2 trappen op moeten
Damnquote:Op zondag 15 juli 2012 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet 6 trappen op... Beat that! Goed ik eindig dan ook regelmatig zittend op de grond in de gang of de woonkamer, maar goed..
Oh dat heb ik sowieso niet. Al is de steile trap naar mijn casa ook wel een uitdagingquote:Op zondag 15 juli 2012 15:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel handig ja. Beter dan eerst nog 2 trappen op moeten
Haha succesquote:Op zondag 15 juli 2012 15:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat heb ik sowieso niet. Al is de steile trap naar mijn casa ook wel een uitdaging
quote:
Met jou stappen en bezopen thuis komen lijkt me grappigquote:Op zondag 15 juli 2012 15:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat heb ik sowieso niet. Al is de steile trap naar mijn casa ook wel een uitdaging
Subtiel ik wil met je daten?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Met jou stappen en bezopen thuis komen lijkt me grappig
Memoriesquote:Op zondag 15 juli 2012 15:36 schreef Ayumu2.0 het volgende:
http://www.househunting.n(...)en/Frans_Leharplein/
Zou wel tof zijn in dit pand zat de bibliotheek waar ik als koter mijn leesboeken haalde alleen die huurprijs
Dat ga ik doenquote:Op zondag 15 juli 2012 15:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie gaat er mee uit eten?
[ afbeelding ]
Jawel, maar ik ben blij dat er tegenwoordig van die 'grip-strips' op zittenquote:Op zondag 15 juli 2012 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha succesdat gaat toch meestal wel?
Nouquote:Op zondag 15 juli 2012 15:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Met jou stappen en bezopen thuis komen lijkt me grappig
Nogal alleen als ik naar het hokje kijk hebben ze alle leuke elementen eruit getrokken dat gaat hem niet worden.quote:
Dat is wel zo handigquote:Op zondag 15 juli 2012 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben blij dat er tegenwoordig van die 'grip-strips' op zitten
Hmmm en een andere stad?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nogal alleen als ik naar het hokje kijk hebben ze alle leuke elementen eruit getrokken dat gaat hem niet worden.
Verras onsquote:Op zondag 15 juli 2012 15:41 schreef Drommeldaris het volgende:
De TT staat klaar, geen mossels, geen d66, geen squats
Oh kom op, ik zal geen hilariteiten op fok verklappen danquote:Op zondag 15 juli 2012 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben blij dat er tegenwoordig van die 'grip-strips' op zitten
[..]
Nou
Nee gewoon de foto's postenquote:Op zondag 15 juli 2012 15:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh kom op, ik zal geen hilariteiten op fok verklappen dan
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh kom op, ik zal geen hilariteiten op fok verklappen dan
Gewoon jofu dronken voeren en zelf nuchter blijvenquote:
Ook een leuk idee jaquote:Op zondag 15 juli 2012 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon jofu dronken voeren en zelf nuchter blijven
Nee nee, what happens in Casa Miauw, stays on Youtube!quote:
Nee, nee dat wordt niet leuk, ik schijn dan irritant veel te lullenquote:
Ik wil ook wel komen de meer zielen de meer vreugdquote:Op zondag 15 juli 2012 15:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee nee, what happens in Casa Miauw, stays on Youtube!
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe eens niet zoquote:
Jij bent inderdaad best gezelligquote:Op zondag 15 juli 2012 15:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe eens niet zo
Vraag maar aan C_A Ik ben best leuk om mee uit te gaan
Oh daar gaat het niet om, dat geloof ik wel. Het ging mij om de combi 'Casa -Miauw-' en Youtube.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe eens niet zo![]()
Vraag maar aan C_A Ik ben best leuk om mee uit te gaan
Wees blij dat hij niet Youporn zeiquote:Op zondag 15 juli 2012 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh daar gaat het niet om, dat geloof ik wel. Het ging mij om de combi 'Casa -Miauw-' en Youtube.
_!
Dat is waarquote:Op zondag 15 juli 2012 15:55 schreef xFriendx het volgende:
Katten slapen overal wel, of zou nou bezopen zijn of niet
Whehe, ach zo erg is het vast niet, falende pogingen om trappen op te komen en deuren te openen hooguitquote:Op zondag 15 juli 2012 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh daar gaat het niet om, dat geloof ik wel. Het ging mij om de combi 'Casa -Miauw-' en Youtube.
_!
Deur dicht doenquote:Op zondag 15 juli 2012 15:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, ach zo erg is het vast niet, falende pogingen om trappen op te komen en deuren te openen hooguit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |