Omdat ik soms wel eens binnen kom strompelen, half uitkledend in de gang en het is gewoon handig als je bed dichtbij staat als je met één schoen nog aan ergens wilt gaan liggenquote:Op zondag 15 juli 2012 15:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar waarom is de voordeur je redding geweest vaak?
Zuip je jezelf zo lam?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omdat ik soms wel eens binnen kom strompelen, half uitkledend in de gang en het is gewoon handig als je bed dichtbij staat als je met één schoen nog aan ergens wilt gaan liggen
Haha ja dat is wel handig ja. Beter dan eerst nog 2 trappen op moetenquote:Op zondag 15 juli 2012 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omdat ik soms wel eens binnen kom strompelen, half uitkledend in de gang en het is gewoon handig als je bed dichtbij staat als je met één schoen nog aan ergens wilt gaan liggen
Ik moet 6 trappen op... Beat that! Goed ik eindig dan ook regelmatig zittend op de grond in de gang of de woonkamer, maar goed..quote:Op zondag 15 juli 2012 15:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel handig ja. Beter dan eerst nog 2 trappen op moeten
Damnquote:Op zondag 15 juli 2012 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet 6 trappen op... Beat that! Goed ik eindig dan ook regelmatig zittend op de grond in de gang of de woonkamer, maar goed..
Oh dat heb ik sowieso niet. Al is de steile trap naar mijn casa ook wel een uitdagingquote:Op zondag 15 juli 2012 15:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel handig ja. Beter dan eerst nog 2 trappen op moeten
Haha succesquote:Op zondag 15 juli 2012 15:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat heb ik sowieso niet. Al is de steile trap naar mijn casa ook wel een uitdaging
quote:
Met jou stappen en bezopen thuis komen lijkt me grappigquote:Op zondag 15 juli 2012 15:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat heb ik sowieso niet. Al is de steile trap naar mijn casa ook wel een uitdaging
Subtiel ik wil met je daten?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Met jou stappen en bezopen thuis komen lijkt me grappig
Memoriesquote:Op zondag 15 juli 2012 15:36 schreef Ayumu2.0 het volgende:
http://www.househunting.n(...)en/Frans_Leharplein/
Zou wel tof zijn in dit pand zat de bibliotheek waar ik als koter mijn leesboeken haalde alleen die huurprijs
Dat ga ik doenquote:Op zondag 15 juli 2012 15:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie gaat er mee uit eten?
[ afbeelding ]
Jawel, maar ik ben blij dat er tegenwoordig van die 'grip-strips' op zittenquote:Op zondag 15 juli 2012 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha succesdat gaat toch meestal wel?
Nouquote:Op zondag 15 juli 2012 15:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Met jou stappen en bezopen thuis komen lijkt me grappig
Nogal alleen als ik naar het hokje kijk hebben ze alle leuke elementen eruit getrokken dat gaat hem niet worden.quote:
Dat is wel zo handigquote:Op zondag 15 juli 2012 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben blij dat er tegenwoordig van die 'grip-strips' op zitten
Hmmm en een andere stad?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nogal alleen als ik naar het hokje kijk hebben ze alle leuke elementen eruit getrokken dat gaat hem niet worden.
Verras onsquote:Op zondag 15 juli 2012 15:41 schreef Drommeldaris het volgende:
De TT staat klaar, geen mossels, geen d66, geen squats
Oh kom op, ik zal geen hilariteiten op fok verklappen danquote:Op zondag 15 juli 2012 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben blij dat er tegenwoordig van die 'grip-strips' op zitten
[..]
Nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |