Handig tochquote:
Dat werkt bij vrouwen toch andersquote:Op zondag 15 juli 2012 15:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En als je naar het toilet moet hoef je niet eens je bed uit gewoon goed mikken
Lijkt me wel een keer gruwelijk maar ik ga wel veel afvallen als ik zoiets doe maar dat ik komt er snel genoeg weer bij als ik weer in de bewoonde wereld zwerfquote:Op zondag 15 juli 2012 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een ex-collega is nu al langer onderweg. Reist ´ie een stuk, dan werkt hij weer ergens voor een paar maanden, en dan trekt hij weer verder. Hij is 1 1/2 jaar geleden begonnen in Canada, nu is hij net aangekomen in Nicaragua. Zoiets lijkt mij ook wel tof
Ik hoef echt geen villa of zo, maar met 24m2 zou ik me gewoon opgesloten voelenquote:
Root met witte stippen?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Das wel een heel dure paddenstoel dan
Sarcasme, herken het!quote:Op zondag 15 juli 2012 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoef echt geen villa of zo, maar met 24m2 zou ik me gewoon opgesloten voelen
Echt? Root? Seriously?quote:
Beetje oefenen dan lukt het vanzelf wel. Misschien dat Drommel befaamde squats helpenquote:
Je moet er ook wel een gezonde dosis sarcasme op nahouden wil je kunnen leven met zulke exclusieve kippenhokken als woonruimtequote:
Jaquote:
Oh nee, MIquote:Op zondag 15 juli 2012 15:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En als je naar het toilet moet hoef je niet eens je bed uit gewoon goed mikken
Ik dus ook wel een beetje ruimte hebben. Maar de prijzen binnen de steden in Nederland zijn gewoon absurd hoog en daarbuiten net zo hardquote:Op zondag 15 juli 2012 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoef echt geen villa of zo, maar met 24m2 zou ik me gewoon opgesloten voelen
What else is new?quote:
Poepen gaat wat lastigerquote:
Heel handigquote:
Nothingquote:
Mzzlquote:Op zondag 15 juli 2012 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Tijn die over poepen begint.
Uhm ik ga dus serie kijken
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom ben jij niet een biertje komen drinken?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Logisch jij bent vrouwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |