En altìjd weer over seks beginnen jij he?quote:
Sorry, ik zal het nooit meer doen!quote:Op zondag 15 juli 2012 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En altìjd weer over seks beginnen jij he?![]()
Ik zal je wel even een lesje leren jaquote:Op zondag 15 juli 2012 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het nooit meer doen!![]()
Krijg ik nu billenkoek?
Bier is het antwoord voor allesquote:
* Huppelmuts bukt alvast!quote:Op zondag 15 juli 2012 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal je wel even een lesje leren ja![]()
Ik zou graag nu willen. Ik zit alleen dan met een niet afgeronde studie. Ik moet nog 1,5 jaar en dan vind ik het zonde om te stoppen. Daarnaast zou ik er een jaar tussenuit kunnen gaan em dan herstarten, alleen weet ik wel zeker dat ik mijn motivatie kwijt raak. En met de huidige regeling qua studiekosten etc. is dat niet handig.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik raad je aan om al die meuk over te slaan en nu vast te gaan dan.
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet.Ze valt op vrouwen, is dat het?
Mjah dan vond ik toch die foto van die politieauto in puin veel leuker!quote:Op zondag 15 juli 2012 15:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
I dunno..
Gelukkig ken ik genoeg vrouwen die wel goed rijden..
[ afbeelding ]
Ja, oke. Dan zou ik ook even wachten. Maar zodra je klaar bent gewoon direct gaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou graag nu willen. Ik zit alleen dan met een niet afgeronde studie. Ik moet nog 1,5 jaar en dan vind ik het zonde om te stoppen. Daarnaast zou ik er een jaar tussenuit kunnen gaan em dan herstarten, alleen weet ik wel zeker dat ik mijn motivatie kwijt raak. En met de huidige regeling qua studiekosten etc. is dat niet handig.
Daar heeft ze haar kerel mee aan gort geredenquote:Op zondag 15 juli 2012 15:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
I dunno..
Gelukkig ken ik genoeg vrouwen die wel goed rijden..
[ afbeelding ]
Kaneel is ook een surfdude hoor. Een echte internetsurfheld!quote:Op zondag 15 juli 2012 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook iets wat ik niet weet. Ze is in Australie erg verwend met surfdudes.
Absoluut ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, oke. Dan zou ik ook even wachten. Maar zodra je klaar bent gewoon direct gaan.
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar heeft ze haar kerel mee aan gort gereden
Jou daten, niet op vrouwen vallen, single zijn.....je vraagt wel erg veel van je toekomstige vriendin, vind je niet?quote:
quote:
Ah, is het er zo een.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook iets wat ik niet weet. Ze is in Australie erg verwend met surfdudes.
Dat wel. Maar dan moet ze misschien onze Faxie eens proberen.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kaneel is ook een surfdude hoor. Een echte internetsurfheld!
Ja, ik weet het. Ik snap waarom ik nog single ben.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jou daten, niet op vrouwen vallen, single zijn.....je vraagt wel erg veel van je toekomstige vriendin, vind je niet?
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]Geef je wel even met iedere pets zo´n sexy schril gilletje?
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jou daten, niet op vrouwen vallen, single zijn.....je vraagt wel erg veel van je toekomstige vriendin, vind je niet?
Squaten bij de 7 wereldwonderen!quote:Op zondag 15 juli 2012 15:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan heb ik 1 jaar gewerkt dus ik denk wel genoeg moneys, backpack around the world?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |