Geeft niet.quote:
Klopt maar ze leek me echt aardig en denk zij mij ook wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als ze vrijgezel waren geweest was het ook nog geen garantie hoor
Oja het is daar natuurlijk hard werken, de hele dag op pad enzo. Heo lang is ze weggeweest?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geeft niet.
Veranderd qua lichaam, ze was altijd vrij tenger en nu stuk gevormder/gespierder. En qua houding ook wel lijkt wel.
Mijn 2 handen naast elkaar zijn precies 21 cmquote:Op zondag 15 juli 2012 13:54 schreef twi het volgende:
Twee handen kom ik niet aan hoor, zit die van jou boven de 20 centimeter, Faxie?
Precies: 7 maanden, twee weken, 1 dag en 4 uur ofzo weggeweest.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja het is daar natuurlijk hard werken, de hele dag op pad enzo. Heo lang is ze weggeweest?
Ga jij ook nog trouwens?
Ohnoes, en dat op een zondagquote:
Flippiee gaat heen?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kun je nog even langer hosselen enzo. Lief van mij toch.
En vermenigvuldigen?quote:
We kunnen ook samen gaanquote:Op zondag 15 juli 2012 14:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kun je nog even langer hosselen enzo. Lief van mij toch.
Heeft ze al een vriendje?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geeft niet.
Veranderd qua lichaam, ze was altijd vrij tenger en nu stuk gevormder/gespierder. En qua houding ook wel lijkt wel.
Nee man. Ik moet nog trouwen en kinderen krijgen en zeiken in OUD en zo een typische moeder worden en mijn man als huishoudman opvoeden zodat ik carriere kan maken enzo.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies: 7 maanden, twee weken, 1 dag en 4 uur ofzo weggeweest.
Ik ga over pak em beet 2 jaar.
Ik heb bier !!quote:
Ik raad je aan om al die meuk over te slaan en nu vast te gaan dan.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee man. Ik moet nog trouwen en kinderen krijgen en zeiken in OUD en zo een typische moeder worden en mijn man als huishoudman opvoeden zodat ik carriere kan maken enzo.
En ik moet nog naar Australie reizen, en nog meer van de wereld zien en ik moet fucking goed leren koken, en surfen en een squatkontje krijgen en een of andere ideologie/religie aanhangen.
Dan is nog 2 jaar te leven te kort..
Over 2 jaar wil ik dus naar Australie.
Ik vertrouw het niet.quote:
Of was dat de vraag nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |