Dat doe ik nooit! Ben netjes opgevoedquote:Op zondag 15 juli 2012 14:14 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Zolang je maar niet kruimelt dan
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:15 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit! Ben netjes opgevoed
Jij zoekt een dame met piemel?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh, zonde wel. Anders zou ik je geven.
TT liefje, tenzij je de OP ook veranderd hebt.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, hoe voelt dat?
[..]
Ik ben niet zo groot.
[..]
Ik dacht: heb ik eens de OP, wil ik er wel iets mee doen.
Dat hoop ik wel jaquote:
Wat doe je in het dagenlijks leven naast fokken?quote:
Jij niet dan?quote:
TT hoort bij de OP.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
TT liefje, tenzij je de OP ook veranderd hebt.En dat is je gelukt.
School/stage, momenteel vakantie en werkzoekendequote:Op zondag 15 juli 2012 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja
[..]
Wat doe je in het dagenlijks leven naast fokken?
Ik snap er ook niets van, zo ben ik namelijk helemaal niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:19 schreef xFriendx het volgende:
Myraela is er en het gaat over piemels hoor
Ha thanksquote:Op zondag 15 juli 2012 14:19 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Hoi miauwLeuke usersname heb je
Welke richting? Wat wil je later worden als je (groot), oud(er) en (eigen)wijs bent?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:20 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
School/stage, momenteel vakantie en werkzoekende
Hi charmingquote:
Flipsquote:
Superquote:Op zondag 15 juli 2012 14:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hi charming![]()
[..]
FlipsHoe was het om je vriendin weer te zien?
No problemoquote:
Helpende zorg en welzijn, is met kids en ouderen.. Volgend jaar stage bij gastouder en (weer) bij een peuterspeelzaalquote:Op zondag 15 juli 2012 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke richting? Wat wil je later worden als je (groot), oud(er) en (eigen)wijs bent?
Nee, nee eigenlijk niet..quote:Op zondag 15 juli 2012 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij niet dan?
[..]
TT hoort bij de OP.
Wat is leuker ouderen of kinderen?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:25 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
No problemo
[..]
Helpende zorg en welzijn, is met kids en ouderen.. Volgend jaar stage bij gastouder en (weer) bij een speelzaak![]()
. Maar ik wil 'later' meer richting maatschappelijk werk.
Kinderen. Ouderen ligt me niet zo.. En wat doe jij naast en FOK!enquote:
11 Augustus!!!! SPREAD THE WORDquote:Op zondag 15 juli 2012 14:27 schreef Royco1 het volgende:
Zet maar in jullie agenda, 11 augustus is er weer een royco meet
En het is net weer droogquote:
Oh je post gemistquote:Op zondag 15 juli 2012 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Super![]()
Ze is veranderd en toch weer niet.
Ik heb echt zon nodig om even weer de batterij op te laden dus laat maar komenquote:Op zondag 15 juli 2012 14:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En het is net weer droogmet zon.
Eind juli krijgen we weer zomer
Geen hand vol maar een land volquote:Op zondag 15 juli 2012 14:36 schreef kree het volgende:
Ik baal zo, gister super lekker ding (dochter van die gitarist)
Maar ze had al een vriendje weer.
Waarom gaat het nou altijd zo
Dude, alles kan kapot!quote:Op zondag 15 juli 2012 14:36 schreef kree het volgende:
Ik baal zo, gister super lekker ding (dochter van die gitarist)
Maar ze had al een vriendje weer.
Waarom gaat het nou altijd zo
In de praktijk gebeurt dat niet vaak iig niet van mensen van mijn leeftijdquote:
Augustus wordt beter, ik voel hetquote:Op zondag 15 juli 2012 14:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb echt zon nodig om even weer de batterij op te laden dus laat maar komen
Als ze vrijgezel waren geweest was het ook nog geen garantie hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 14:38 schreef kree het volgende:
heb dit echt heel veel gehad.
Alle meiden die ik leuk vindt en aardig zijn blijken een vriendje te hebben.
Ben er gewoon te laat bij denk
Hierrr met die zon!quote:
En dat..quote:Op zondag 15 juli 2012 14:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als ze vrijgezel waren geweest was het ook nog geen garantie hoor
Hihiquote:
Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor in de toekomstquote:Op zondag 15 juli 2012 14:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als ze vrijgezel waren geweest was het ook nog geen garantie hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |