Hij heeft een portofoon bij zichquote:Op zondag 15 juli 2012 15:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Is dit de 24-jarige surfer die de 5de dode is in 10 maanden?
[ afbeelding ]
Was mij niet eens opgevallen. Het heeft niet geholpen, de alarmdiensten kunnen toch nooit een actie op poten zetten binnen een minuut.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:22 schreef Fokboer het volgende:
[..]
Hij heeft een portofoon bij zich![]()
Alsof dat ene reet helpt daar in het water
"Man, bel snel 9-1-1. '
911: 'Hallo, u belt met het alarmnummer. Wat is uw noodgeval?'
'Help! Er komt zo een witte haai op me af. Ik wacht rustig de komst van de politie af zodat we het kunnen oplossen'
ja in die foto van je. En ik bedoelde eigenlijk de Amerikaanse mentaliteit over het alarmnummer in het algemeen en hun misbruik daarvanquote:Op zondag 15 juli 2012 15:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Was mij niet eens opgevallen. Het heeft niet geholpen, de alarmdiensten kunnen toch nooit een actie op poten zetten binnen een minuut.
Haha, er was inderdaad een keer een dame in het nieuws die belde naar de alarmdiensten dat haar man vreemd ging of iets in die richting. Sommige Amerikanen.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:27 schreef Fokboer het volgende:
[..]
ja in die foto van je. En ik bedoelde eigenlijk de Amerikaanse mentaliteit over het alarmnummer in het algemeen en hun misbruik daarvan, weet niet of daar zozeer in dit geval sprake was.
ze staan ook al te bellen als iemand in het openbaar filmtquote:Op zondag 15 juli 2012 15:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, er was inderdaad een keer een dame in het nieuws die belde naar de alarmdiensten dat haar man vreemd ging of iets in die richting. Sommige Amerikanen.
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:09 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, dat las ik. Wel een gebied waar de meeste witte haaien in voorkomen.
Veel Amerikanen zijn best apart, het land is wel de moeite om daar een keer naartoe te gaan, het schijnt.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:30 schreef Fokboer het volgende:
[..]
ze staan ook al te bellen als iemand in het openbaar filmt
Slecht aangepaste mensen zijn het
Kan best zijn. Ik lees alleen wat dingen over haaien in dit topic, is niet een onderwerp waar ik erg sterk in sta als het om argumenten gaat. Helaas.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:30 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Check Australie en de Zuid-Afrikaanse kust.
Verder kunnen ze alleen tellen in ondiep water (1-2% van het wateroppervlak). Je argument is invalide.
Dat beest denkt helemaal niets.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom,uitvermoorden, wat denkt dat dom beest wel niet
Dat mag jij zeggen??quote:
Lach maar alvast.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat mag jij zeggen??Laat me niet lachen
Hmmm nee dat kan ik niet geloven, er zijn nog genoeg gebieden waar de witte haai het goed doet en waar ze ook bescherming genieten. Als er nog maar een paar honderd zouden zijn zou er wel meer heisa over gemaakt worden.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:44 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Er werd hier over gesproken in dit topic. Heb het even voor de zekerheid voor je opgezocht. Volgens dit artikel (2011) zijn er maar 219 witte haaien in leven.
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)ige-witte-haai.dhtml
http://www.wnf.nl/nl/bibliotheek/?act=dierenbieb.details&dierid=9
Nou ja bestaat niet, boven de 6 meter zou inderdaad al extreem groot zijn, dus erg geloofwaardig is het niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:16 schreef Loki. het volgende:
Witte haai 9 meter bestaat niet eens man.
6.5 meter is al extreem groot voor een witte haai.
Dit is al opgelostquote:Op zondag 15 juli 2012 18:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hmmm nee dat kan ik niet geloven, er zijn nog genoeg gebieden waar de witte haai het goed doet en waar ze ook bescherming genieten. Als er nog maar een paar honderd zouden zijn zou er wel meer heisa over gemaakt worden.
Ik had niet moeten reageren in dit topic. Weet veel te weinig over haaien.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hmmm nee dat kan ik niet geloven, er zijn nog genoeg gebieden waar de witte haai het goed doet en waar ze ook bescherming genieten. Als er nog maar een paar honderd zouden zijn zou er wel meer heisa over gemaakt worden.
Snorkels!!quote:Op zondag 15 juli 2012 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, hij leeft daar.
Wij niet want wij zijn geen Snorkels.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |