Daar denkt Brutus dus anders over.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou en? Beest eet mensen op, wij staan bovenin de voedselketen.
Hahahaha dits wel heel erg off-topicquote:Op zondag 15 juli 2012 14:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik wel, vooral in mijn jonge jaren was dat het geval. Helaas wordt iedereen een dagje ouder en gaat dan over tot de orde van de dag.
Klopt. Daar heb ik vaker last van.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:15 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Hahahaha dits wel heel erg off-topic
Daarom,uitvermoorden, wat denkt dat dom beest wel nietquote:
quote:
Sowieso. Gewoon over van alles en nog wat praten. Daar lust ik wel pap van. Ben niet echt iemand van offtopic/ontopic. Topic moet gevuld worden en daar ben ik geschikt voor.quote:
Maar het geeft wel een indicatie over de gehele populatie. Verder snap ik je opmerking over hippies niet helemaal.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:08 schreef NDAsilenced het volgende:
Wie heeft er een blik hippies opengetrokken?
[..]
Of je leest en concludeert dat dit aantal alleen geschat is voor het watergebied voor de kust van centraal-californië.
Klopt.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:08 schreef NDAsilenced het volgende:
Wie heeft er een blik hippies opengetrokken?
[..]
Of je leest en concludeert dat dit aantal alleen geschat is voor het watergebied voor de kust van centraal-californië.
Bron. Dit was 2 jaar terugquote:Wildlife experts say there are now fewer than 3,500 great whites left in the oceans, making them rarer than tigers.
Hoeveel witte haaien waren er dan toen ze nog 'booming' waren? Op zich ook wel noemenswaardig. Dan kun je een vergelijking maken met die 3.500 exemplaren die er nu nog over zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:21 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Bron. Dit was 2 jaar terug
Een paar miljoen jaar geleden waren ze nog boomingquote:Op zondag 15 juli 2012 14:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hoeveel witte haaien waren er dan toen ze nog 'booming' waren? Op zich ook wel noemenswaardig. Dan kun je een vergelijking maken met die 3.500 exemplaren die er nu nog over zijn.
Cijfers, ik wil graag harde cijfers zien.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:23 schreef Devv het volgende:
[..]
Een paar miljoen jaar geleden waren ze nog booming.
Topic moet gevuld wordenquote:Op zondag 15 juli 2012 14:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Sowieso. Gewoon over van alles en nog wat praten. Daar lust ik wel pap van. Ben niet echt iemand van offtopic/ontopic. Topic moet gevuld worden en daar ben ik geschikt voor.
Hoe meer reacties in het topic, hoe meer leesvoor voor de geïnteresseerden onder ons.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:26 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Topic moet gevuld worden
Daar zal TS anders over denken
Zo denkt Brutus waarschijnlijk ook over z´n maag.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Sowieso. Gewoon over van alles en nog wat praten. Daar lust ik wel pap van. Ben niet echt iemand van offtopic/ontopic. Topic moet gevuld worden en daar ben ik geschikt voor.
Dat blijkt maar weer. Vooral als je op een surfplank staat lust hij wel een stukje mensenvlees.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:29 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Zo denkt Brutus waarschijnlijk ook over z´n maag.
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:29 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Zo denkt Brutus waarschijnlijk ook over z´n maag.
Hier zijn wat wetenschappelijke artikelen.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Cijfers, ik wil graag harde cijfers zien.
Haha, die artikelen zijn heel waarschijnlijk tientallen pagina's lang.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:31 schreef Devv het volgende:
[..]
Hier zijn wat wetenschappelijke artikelen.
• Collapse and conservation of shark populations in the Northwest Atlantic.
• Shifting baselines and the decline of pelagic sharks in the Gulf of Mexico.
• Is the collapse of shark populations in the Northwest Atlantic Ocean and Gulf of Mexico real?
• Patterns and ecosystem consequences of shark declines in the ocean.
• Cascading Effects of the Loss of Apex Predatory Sharks from a Coastal Ocean.
• Large-scale absence of sharks on reefs in the greater-Caribbean: a footprint of human pressures.
Je moet de artikelen alleen wel zelf even opzoeken.
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, die artikelen zijn heel waarschijnlijk tientallen pagina's lang.Moet ik ze echt allemaal langs gaan om alleen te weten te komen hoeveel witte haaien leefden toen ze 'booming' waren?
quote:We may never know exactly how many sharks are out there, or exactly how many are killed each year. What we do know, from a variety of different types of analysis, is that many species of sharks are decreasing in population at alarming rates.
Mooi. Dus niet alleen de witte haai daalt in populatie. We zijn goed bezig als mens zijnde. In dit tempo zullen de zeeën aardig leeg worden.quote:
http://www.fishecophysiol(...)vation%20science.pdfquote:Op zondag 15 juli 2012 14:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, die artikelen zijn heel waarschijnlijk tientallen pagina's lang.Moet ik ze echt allemaal langs gaan om alleen te weten te komen hoeveel witte haaien leefden toen ze 'booming' waren?
Je hoort graag de samenvatting van mij?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:38 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
http://www.fishecophysiol(...)vation%20science.pdf
4 pagina's, valt heel erg mee. Ik hoor graag de samenvatting.
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je hoort graag de samenvatting van mij?
Als je toch gaat lezenquote:Op zondag 15 juli 2012 14:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je hoort graag de samenvatting van mij?
Ja, pagina's 389 tot en met 392...en de rest. Dat is de samenvatting.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:38 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
http://www.fishecophysiol(...)vation%20science.pdf
4 pagina's, valt heel erg mee. Ik hoor graag de samenvatting.
Ah, heb ik het verkeerd opgevat?quote:
Mwah, ik weet niet.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:43 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, pagina's 389 tot en met 392...en de rest. Dat is de samenvatting.
Nee, dat het nu verwacht word dat jij het "even" gaat lezen is gewoon grappigquote:
Echt hé.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:45 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Nee, dat het nu verwacht word dat jij het "even" gaat lezen is gewoon grappig
toch 4 pagina's?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Echt hé.Alsof het in 5 minuten is gebeurd. Ik word zowat een haaienexpert als ik die 300 pagina's ga lezen.
Hmm, misschien dat ik het globaal langs ga. Zal wel kijken.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:48 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
toch 4 pagina's?
389 tot en met 392
En er staan ook nog aardig wat plaatjes in, en dan nog de referenties, eigenlijk is 2 pagina's!quote:Op zondag 15 juli 2012 14:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hmm, misschien dat ik het globaal langs ga. Zal wel kijken.
Heb jij het echt gelezen?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:50 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
En er staan ook nog aardig wat plaatjes in, en dan nog de referenties, eigenlijk is 2 pagina's!
Klopt. Brutus heeft 5 mensen voor de kust gedood. Ze hebben nu besloten om hem op te sporen en te doden.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:52 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Het ging toch specifiek om Brutus die ze willen doden?
Is dit de 24-jarige surfer die de 5de dode is in 10 maanden?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:57 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Nee.
Verhaal van een getuige (video)
Ja, Ben Linden.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Is dit de 24-jarige surfer die de 5de dode is in 10 maanden?
[ afbeelding ]
quote:GIRLFRIEND'S EMOTIONAL TRIBUTE
Earlier Mr Linden's girlfriend of eight years, Alana Noakes posted a moving tribute on his Facebook wall.
"I'm devastated to let everyone know that my beautiful man, Ben Linden, was the surfer who was taken by the shark at Wedge this morning...
"Ben was the most amazing man, he lit up the lives of all who knew him.
"He was the most talented, good-natured, beautiful person I've ever met.
"He was the love of my life, my best friend, my rock and my soulmate.
"I, like everyone who knew him, absolutely cherish every moment of the last 8 years I spent with him.
"He has helped me to be a better person, to learn to 'ride the waves' of life.
"Let's remember that he was doing something that meant the world to him. Surfing was his soul, his life, his culture and his passion.
"He loved mother nature in all her glory and is now in her arms eternally. Let's rejoice in that."
According to his Facebook page Mr Linden, a cabinet maker, had a passion for surfing and music and had been in a local band called Fools Rush In.
Bron
Now they will kill that "mother nature in all her glory"quote:"He loved mother nature in all her glory and is now in her arms eternally. Let's rejoice in that."
Ze troost zichzelf, door te zeggen dat hij voor altijd samen zal zijn met moedernatuur. Het kind toch.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:12 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Now they will kill that "mother nature in all her glory"
Ironisch?
Zijn vriendin is ook weer vrij. Elk nadeel heeft zijn voordeel.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:03 schreef Copycat het volgende:
Best een smakelijk hapje. Helaas was de haai eerst.
Hij heeft een portofoon bij zichquote:Op zondag 15 juli 2012 15:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Is dit de 24-jarige surfer die de 5de dode is in 10 maanden?
[ afbeelding ]
Was mij niet eens opgevallen. Het heeft niet geholpen, de alarmdiensten kunnen toch nooit een actie op poten zetten binnen een minuut.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:22 schreef Fokboer het volgende:
[..]
Hij heeft een portofoon bij zich![]()
Alsof dat ene reet helpt daar in het water
"Man, bel snel 9-1-1. '
911: 'Hallo, u belt met het alarmnummer. Wat is uw noodgeval?'
'Help! Er komt zo een witte haai op me af. Ik wacht rustig de komst van de politie af zodat we het kunnen oplossen'
ja in die foto van je. En ik bedoelde eigenlijk de Amerikaanse mentaliteit over het alarmnummer in het algemeen en hun misbruik daarvanquote:Op zondag 15 juli 2012 15:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Was mij niet eens opgevallen. Het heeft niet geholpen, de alarmdiensten kunnen toch nooit een actie op poten zetten binnen een minuut.
Haha, er was inderdaad een keer een dame in het nieuws die belde naar de alarmdiensten dat haar man vreemd ging of iets in die richting. Sommige Amerikanen.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:27 schreef Fokboer het volgende:
[..]
ja in die foto van je. En ik bedoelde eigenlijk de Amerikaanse mentaliteit over het alarmnummer in het algemeen en hun misbruik daarvan, weet niet of daar zozeer in dit geval sprake was.
ze staan ook al te bellen als iemand in het openbaar filmtquote:Op zondag 15 juli 2012 15:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, er was inderdaad een keer een dame in het nieuws die belde naar de alarmdiensten dat haar man vreemd ging of iets in die richting. Sommige Amerikanen.
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:09 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, dat las ik. Wel een gebied waar de meeste witte haaien in voorkomen.
Veel Amerikanen zijn best apart, het land is wel de moeite om daar een keer naartoe te gaan, het schijnt.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:30 schreef Fokboer het volgende:
[..]
ze staan ook al te bellen als iemand in het openbaar filmt
Slecht aangepaste mensen zijn het
Kan best zijn. Ik lees alleen wat dingen over haaien in dit topic, is niet een onderwerp waar ik erg sterk in sta als het om argumenten gaat. Helaas.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:30 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Check Australie en de Zuid-Afrikaanse kust.
Verder kunnen ze alleen tellen in ondiep water (1-2% van het wateroppervlak). Je argument is invalide.
Dat beest denkt helemaal niets.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom,uitvermoorden, wat denkt dat dom beest wel niet
Dat mag jij zeggen??quote:
Lach maar alvast.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat mag jij zeggen??Laat me niet lachen
Hmmm nee dat kan ik niet geloven, er zijn nog genoeg gebieden waar de witte haai het goed doet en waar ze ook bescherming genieten. Als er nog maar een paar honderd zouden zijn zou er wel meer heisa over gemaakt worden.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:44 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Er werd hier over gesproken in dit topic. Heb het even voor de zekerheid voor je opgezocht. Volgens dit artikel (2011) zijn er maar 219 witte haaien in leven.
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)ige-witte-haai.dhtml
http://www.wnf.nl/nl/bibliotheek/?act=dierenbieb.details&dierid=9
Nou ja bestaat niet, boven de 6 meter zou inderdaad al extreem groot zijn, dus erg geloofwaardig is het niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:16 schreef Loki. het volgende:
Witte haai 9 meter bestaat niet eens man.
6.5 meter is al extreem groot voor een witte haai.
Dit is al opgelostquote:Op zondag 15 juli 2012 18:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hmmm nee dat kan ik niet geloven, er zijn nog genoeg gebieden waar de witte haai het goed doet en waar ze ook bescherming genieten. Als er nog maar een paar honderd zouden zijn zou er wel meer heisa over gemaakt worden.
Ik had niet moeten reageren in dit topic. Weet veel te weinig over haaien.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hmmm nee dat kan ik niet geloven, er zijn nog genoeg gebieden waar de witte haai het goed doet en waar ze ook bescherming genieten. Als er nog maar een paar honderd zouden zijn zou er wel meer heisa over gemaakt worden.
Snorkels!!quote:Op zondag 15 juli 2012 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, hij leeft daar.
Wij niet want wij zijn geen Snorkels.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |