Je hoort graag de samenvatting van mij?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:38 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
http://www.fishecophysiol(...)vation%20science.pdf
4 pagina's, valt heel erg mee. Ik hoor graag de samenvatting.
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je hoort graag de samenvatting van mij?
Als je toch gaat lezenquote:Op zondag 15 juli 2012 14:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je hoort graag de samenvatting van mij?
Ja, pagina's 389 tot en met 392...en de rest. Dat is de samenvatting.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:38 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
http://www.fishecophysiol(...)vation%20science.pdf
4 pagina's, valt heel erg mee. Ik hoor graag de samenvatting.
Ah, heb ik het verkeerd opgevat?quote:
Mwah, ik weet niet.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:43 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, pagina's 389 tot en met 392...en de rest. Dat is de samenvatting.
Nee, dat het nu verwacht word dat jij het "even" gaat lezen is gewoon grappigquote:
Echt hé.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:45 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Nee, dat het nu verwacht word dat jij het "even" gaat lezen is gewoon grappig
toch 4 pagina's?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Echt hé.Alsof het in 5 minuten is gebeurd. Ik word zowat een haaienexpert als ik die 300 pagina's ga lezen.
Hmm, misschien dat ik het globaal langs ga. Zal wel kijken.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:48 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
toch 4 pagina's?
389 tot en met 392
En er staan ook nog aardig wat plaatjes in, en dan nog de referenties, eigenlijk is 2 pagina's!quote:Op zondag 15 juli 2012 14:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hmm, misschien dat ik het globaal langs ga. Zal wel kijken.
Heb jij het echt gelezen?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:50 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
En er staan ook nog aardig wat plaatjes in, en dan nog de referenties, eigenlijk is 2 pagina's!
Klopt. Brutus heeft 5 mensen voor de kust gedood. Ze hebben nu besloten om hem op te sporen en te doden.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:52 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Het ging toch specifiek om Brutus die ze willen doden?
Is dit de 24-jarige surfer die de 5de dode is in 10 maanden?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:57 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Nee.
Verhaal van een getuige (video)
Ja, Ben Linden.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Is dit de 24-jarige surfer die de 5de dode is in 10 maanden?
[ afbeelding ]
quote:GIRLFRIEND'S EMOTIONAL TRIBUTE
Earlier Mr Linden's girlfriend of eight years, Alana Noakes posted a moving tribute on his Facebook wall.
"I'm devastated to let everyone know that my beautiful man, Ben Linden, was the surfer who was taken by the shark at Wedge this morning...
"Ben was the most amazing man, he lit up the lives of all who knew him.
"He was the most talented, good-natured, beautiful person I've ever met.
"He was the love of my life, my best friend, my rock and my soulmate.
"I, like everyone who knew him, absolutely cherish every moment of the last 8 years I spent with him.
"He has helped me to be a better person, to learn to 'ride the waves' of life.
"Let's remember that he was doing something that meant the world to him. Surfing was his soul, his life, his culture and his passion.
"He loved mother nature in all her glory and is now in her arms eternally. Let's rejoice in that."
According to his Facebook page Mr Linden, a cabinet maker, had a passion for surfing and music and had been in a local band called Fools Rush In.
Bron
Now they will kill that "mother nature in all her glory"quote:"He loved mother nature in all her glory and is now in her arms eternally. Let's rejoice in that."
Ze troost zichzelf, door te zeggen dat hij voor altijd samen zal zijn met moedernatuur. Het kind toch.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:12 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Now they will kill that "mother nature in all her glory"
Ironisch?
Zijn vriendin is ook weer vrij. Elk nadeel heeft zijn voordeel.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:03 schreef Copycat het volgende:
Best een smakelijk hapje. Helaas was de haai eerst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |