Daar denkt Brutus dus anders over.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou en? Beest eet mensen op, wij staan bovenin de voedselketen.
Hahahaha dits wel heel erg off-topicquote:Op zondag 15 juli 2012 14:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik wel, vooral in mijn jonge jaren was dat het geval. Helaas wordt iedereen een dagje ouder en gaat dan over tot de orde van de dag.
Klopt. Daar heb ik vaker last van.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:15 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Hahahaha dits wel heel erg off-topic
Daarom,uitvermoorden, wat denkt dat dom beest wel nietquote:
quote:
Sowieso. Gewoon over van alles en nog wat praten. Daar lust ik wel pap van. Ben niet echt iemand van offtopic/ontopic. Topic moet gevuld worden en daar ben ik geschikt voor.quote:
Maar het geeft wel een indicatie over de gehele populatie. Verder snap ik je opmerking over hippies niet helemaal.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:08 schreef NDAsilenced het volgende:
Wie heeft er een blik hippies opengetrokken?
[..]
Of je leest en concludeert dat dit aantal alleen geschat is voor het watergebied voor de kust van centraal-californië.
Klopt.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:08 schreef NDAsilenced het volgende:
Wie heeft er een blik hippies opengetrokken?
[..]
Of je leest en concludeert dat dit aantal alleen geschat is voor het watergebied voor de kust van centraal-californië.
Bron. Dit was 2 jaar terugquote:Wildlife experts say there are now fewer than 3,500 great whites left in the oceans, making them rarer than tigers.
Hoeveel witte haaien waren er dan toen ze nog 'booming' waren? Op zich ook wel noemenswaardig. Dan kun je een vergelijking maken met die 3.500 exemplaren die er nu nog over zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:21 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Bron. Dit was 2 jaar terug
Een paar miljoen jaar geleden waren ze nog boomingquote:Op zondag 15 juli 2012 14:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hoeveel witte haaien waren er dan toen ze nog 'booming' waren? Op zich ook wel noemenswaardig. Dan kun je een vergelijking maken met die 3.500 exemplaren die er nu nog over zijn.
Cijfers, ik wil graag harde cijfers zien.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:23 schreef Devv het volgende:
[..]
Een paar miljoen jaar geleden waren ze nog booming.
Topic moet gevuld wordenquote:Op zondag 15 juli 2012 14:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Sowieso. Gewoon over van alles en nog wat praten. Daar lust ik wel pap van. Ben niet echt iemand van offtopic/ontopic. Topic moet gevuld worden en daar ben ik geschikt voor.
Hoe meer reacties in het topic, hoe meer leesvoor voor de geïnteresseerden onder ons.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:26 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Topic moet gevuld worden
Daar zal TS anders over denken
Zo denkt Brutus waarschijnlijk ook over z´n maag.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Sowieso. Gewoon over van alles en nog wat praten. Daar lust ik wel pap van. Ben niet echt iemand van offtopic/ontopic. Topic moet gevuld worden en daar ben ik geschikt voor.
Dat blijkt maar weer. Vooral als je op een surfplank staat lust hij wel een stukje mensenvlees.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:29 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Zo denkt Brutus waarschijnlijk ook over z´n maag.
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:29 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Zo denkt Brutus waarschijnlijk ook over z´n maag.
Hier zijn wat wetenschappelijke artikelen.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Cijfers, ik wil graag harde cijfers zien.
Haha, die artikelen zijn heel waarschijnlijk tientallen pagina's lang.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:31 schreef Devv het volgende:
[..]
Hier zijn wat wetenschappelijke artikelen.
• Collapse and conservation of shark populations in the Northwest Atlantic.
• Shifting baselines and the decline of pelagic sharks in the Gulf of Mexico.
• Is the collapse of shark populations in the Northwest Atlantic Ocean and Gulf of Mexico real?
• Patterns and ecosystem consequences of shark declines in the ocean.
• Cascading Effects of the Loss of Apex Predatory Sharks from a Coastal Ocean.
• Large-scale absence of sharks on reefs in the greater-Caribbean: a footprint of human pressures.
Je moet de artikelen alleen wel zelf even opzoeken.
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, die artikelen zijn heel waarschijnlijk tientallen pagina's lang.Moet ik ze echt allemaal langs gaan om alleen te weten te komen hoeveel witte haaien leefden toen ze 'booming' waren?
quote:We may never know exactly how many sharks are out there, or exactly how many are killed each year. What we do know, from a variety of different types of analysis, is that many species of sharks are decreasing in population at alarming rates.
Mooi. Dus niet alleen de witte haai daalt in populatie. We zijn goed bezig als mens zijnde. In dit tempo zullen de zeeën aardig leeg worden.quote:
http://www.fishecophysiol(...)vation%20science.pdfquote:Op zondag 15 juli 2012 14:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, die artikelen zijn heel waarschijnlijk tientallen pagina's lang.Moet ik ze echt allemaal langs gaan om alleen te weten te komen hoeveel witte haaien leefden toen ze 'booming' waren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |